Vůbec jsem nemohla usnout. Pořád jsem musela myslet na slova, která vypustil Liam z pusy a zřejmě mu asi nedošel jejich význam. Určitě mu to nedošlo... Ale proč Sophie?
Opatrně, abych ho neprobudila, jsem se vymotala s jeho sevření a opustila pokoj. Potichu jsem došla až do kuchyně, kde jsem si nalila trochu vody do skleničky a na ex jsem jí vypila. Z gauče si vezmu deku a otevřu dveře na balkon. Sednu si do jednoho křesla a pořádně se zachumlám do deky, přeci jen jsou tři hodiny ráno a není zrovna nejtepleji.
***
„Iz?“ probudí mě něčí hlas.
„Nialle?“ trochu se protáhnu. Musela jsem tady nejspíš usnout.
„Tys tu spala? Stalo se něco mezi tebou a Liamem?“ ihned se mě začne vyptávat. Jak to na mě mohl poznat. I když řekněme si upřímně, kdo by spal na balkoně, když by mohl být se svým přítelem. Je vlastně Liam pořád můj přítel?
„Ne. Ehm... jen mi volal James a tak jsem šla sem, abych nikoho nevzbudila, a nejspíš jsem musela usnout,“ vymyslím nějakou výmluvu. Nemůžu mu říct, co se večer stalo.
„A kde máš mobil?“ nadzvedne jedno obočí Niall.
„Ehm… někde tady,“ začnu se všemožně otáčet ve snaze ho najít. Sakra.
„Takže, co se stalo?“ upře na mě ten svůj pohled a sedne si na druhé křeslo.
„No víš… já a Liam jsme spolu… a on mi řekl Sophie,“ sklopím pohled k dece, kterou žmoulám mezi prstama, protože mi z toho všeho chce brečet.
„Jsi si jistá?“
„Myslíš, že nevím jak se jmenuju?“
„Tak jsem to nemyslel, třeba ses jenom přeslechla.“
„Jenže on řekl, miluju tě, Sophie. Co ti na tom připomíná moje jméno?“ vyštěknu na něj podrážděně.
„Iz já…“
„Myslíš, že mě ještě miluje nebo, že si našel někoho jinýho?“ nenechám ho domluvit.
„Co si dát něco ke snídani? Určitě se to nějak vysvětlí,“ navrhne po chvíli ticha Niall.
„Asi máš pravdu,“ přikývnu na souhlas a pokusím se zvednout z křesla.
„Co máš na dnešek v plánu?“ sedne si naproti mně Niall v kuchyni.
„Vlastně, pro mě přijede James a pojedem se podívat do našeho bytu v Oxfordu,“ odpovím mu s úsměvem. Už se nemůžu dočkat, prý je úžasný a kousek od školy.
„Dobré ráno, co vy tu tak brzo,“ zívne rozespale Harry, když vejde do kuchyně.
„Musím se jít převléknout, za chvíli tu bude James. Děkuju Nialle,“ rychle se zvednu ze židle a běžím se nahoru převléknout.
HARRY PO
„Děje se něco?“ podívám se nechápavě na Nialla.
„Mělo by?“ zvedne se od stolu Niall a jde se dívat do obýváku na televizi. Divný. Někdy mi přijde, že jsem v tomhle baráku jediný normální.
ČTEŠ
Friend or girlfriend
FanfictionJedna nehoda, která změní úplně všechno... Co se stane, když se obyčejná dívka Iz, která má slibnou budoucnost jako studentka na univerzitě v Oxfordu, ocitne na stáži v Modestu. Kde je nucena stát se mediální přítelkyní Harryho Stylese...