One Hundred Thirty Seven

445 45 63
                                    

Büyük bir el ağzımı kapatırken bağırıyor fakat sesimi duyuramıyorum. Vücudum hareket edemiyor. Gözlerimden yaşlar süzülüyor. Kaçmak istiyorum, yapamıyorum.

Bu neden yaşanıyor?

Lütfen..lütfen biri bana yardım etsin.

Korkuyorum.

Canım yanıyor.

Hepsi benim yüzümden. Gece dışarı çıkmamalıydım, kurallara uymalıydım. Lütfen beni kurtarın.

Lütfen.

Yardım edin.

Korkuyorum.

Sevdiğim adamın kolları bana sarılmış beni sakinleştirmek için yavaşça başımı okşuyor bu sırada iki kelimeyi tekrar ediyordu; "Korkma, buradayım."

Düzgün nefes alamıyor, sürekli hıçkırıklarla ağlıyordum. Yüzümü göğsüne gömdüm ve gücünü kaybetmiş olan kollarımla ben de sarıldım.

"S-Sebastian.."

Beni kendine biraz daha bastırdı.

"Korkuyorum."

"Şş korkma. Yanındayım. Kimse sana zarar veremez. Korkma."

Sözleri beni sakinleştirirken ona biraz daha sindim ve vücudumu olabildiğince küçülttüm.

"Üşüyorum.."

Eli yüzümün önüne gelen saçları kenara çekti ve alın ve yanaklarımda dolaştı.

"Ateşin çıkmış."

Yataktan kalkacağı sırada titreyen kollarımla kolunu sardım.

"Gitme.."

"Islak bez getireceğim."

"Ben de seninle geleyim."

"Yatakta kalmalısın."

"Çok karanlık."

"Işığı açacağım. Birazdan geliyorum, bekle beni."

Dediği gibi ışığı yaktı ve odadan çıktı. Yine de ardımda birinin olduğu hissine karşı koyamıyordum. Sebastian'ın yanına gitmeliydim. Doğruldum ve bacaklarımı yataktan sarkıttım ama kalkar kalkmaz göz kararması ve baş dönmesiyle dengemi kuramayıp sırtımı duvara çarptım. Saniyeler içinde kendime yerde bulmuştum. Ben gözlerimi kapayıp acı içinde dişlerimi sıkarken sesi duyan Sebastian koşarak yanıma geldi.

Eğildi ve durumu anladıktan sonra beni kucağına alıp yatağa geri bıraktı.

"Beni bekle demedim mi sana?"

"Korktum..Sonra başım döndü. Üzgünüm."

Dudaklarını birbirine bastırıp burnundan nefes verdi.

"İstediğim son şey senin üzgün olman." dedi ıslatılmış bezi alnıma yerleştirirken.

"Ah çok soğuk."

Hafifçe elimi kavradı.

"Işığı kapatmamı ister misin?"

Mırıldanarak onayladım.

O gece ateşim düşene kadar gözüne uyku girmedi.

O gece ateşim düşene kadar gözüne uyku girmedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
I Need You | sebastian stanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin