Ninety Eight

451 42 84
                                    

"Elbise giymeyi sevmiyorum."

"Evet bunu bugün bininci kez söylüyorsun ama dev bir galaya günlük kıyafetlerle gidemezsin. Matt Damon orada olacak Mel!"

Bir iç çektim. Ashley'e galaya gideceğimi haber verdiğimde beni 'düzgün bir şeyler' almak için mağazaya sürüklemişti.

"Haklısın..Hadi diğerini göster."

Mavi, düz ve fırfırlı bir elbise gösterdi. Ben yorum yapmadan lafa girdi.

"Aslında bunu beğenmedim. Başka bir tane bulacağım, bekle beni."

Alışveriş yapmaktan gerçekten nefret ediyordum. Eğer şu an kullandığım eşyaların üzerinde asla eskimeme büyüsü olsaydı ölene kadar onları giyerdim.

Ashley beni epey bekletmişti. Ben de telefonumla oynamaya başlamıştım. Sonunda geldiğinde telefonu kenara bıraktım.

"Elbiselerin arasında kaybolduğunu düşünmeye başlamıştım."

"Çok güzel bir elbise buldum ve itiraz istemiyorum genç hanım."

"Biz aynı yaştayız."

"Bana söz ver bunu giyeceksin."

"Önce bir göster Ash."

Arkasından diz boyu, kadife, omuzları açık ve tamamen askısız, siyah bir elbise çıkardı.

"Çok güzel değil mi?"

"Ashley bunu giyemem."

"Bunu diyeceğini biliyordum ama şuna baksana çok şirin. Uygun bir saç modeliyle mükemmel olursun. Ah aklıma gelmişken sana güzel bir çift ayakkabı da almalıyız."

"Ash bu fazla açık. Herkesin içinde giyemem."

"Lütfen benim için giy. Çok yakışacağından eminim. Hem Sebastian'ı da etki-"

"Sana kaç defa söyledim ondan hoşlanmıyorum."

Bir anda çıkışmamla duraksadı.

"Pekala..ben elbiseyi yerine koyayım en iyisi."

Harika, onu incittim.

"Ash üzgünüm."

"Sorun değil. Sürekli bu mevzuyu açmamdan sıkılmış olmalısın."

Arkasını dönüp ilerleyecekken ayağa kalktım. Hızlı adımlarla yanına gidip sarıldım.

"Tamam günahkâr elbiseni giyeceğim."

Arkasını döndü.

"Gerçekten mi?"

"Evet ama bana kocaman topuklu, sinir bozucu ayakkabılardan almayacaksın."

Evde topuğu kalın ve kısa, hoş, siyah ayakkabılarım vardı. Başka bir tanesine gerek yoktu.

Ashley'nin gözleri sevinçle parladı.

"Tamam senin istediğin gibi olsun. Hadi şunu alıp dönelim, umarım Alan evi yakmamıştır."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
I Need You | sebastian stanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin