Bedenimi yakan sıcak yetmezmiş gibi karnımdaki eller tutuşunu iyiden iyiye sıkılaştırıp nefes almamı da zorlaştırdığında homurdanarak gözlerimi açtım. Zorlukla belimdeki elleri çekip çattığım kaşlarımla Baekhyun'a döndüm. Saçlarını saymazsak tüm bedenini yorganın altına gömmüştü. Boğuk çıkan birkaç mırıltısını dinleyip zaman ve mekan kavramını oturtmaya çalıştım.
Uykunun ağırlığını üzerimden attığım sırada ise Baekhyun'dan yükselen mırıldanmaların her zamankilerden farklı, daha çok sayıklama olduğunu fark ettim. Yavaşça yorganı aşağı çektiğimde pembeleşmiş yanakları ve hafif aralık dudakları görüş alanıma girdi. Elim istemsizce yanağına yerleştiğinde hissettiğim sıcaklık beni endişelendirdi. Bacaklarımı kalçamın altında toplayıp yüzünü kavradım ve yumuşak tonda konuştum. "Baekhyun?"
İsmini birkaç defa daha tekrarladığımda kaşlarını çatıp yorgana sarılmaya çalıştı ama ona engel oldum ve kolunu çekiştirdim. Sonunda yavaşça gözlerini aralayıp yüzüme baktı. "Baekie?"
"Hmm?"
Yüzümü inceleyip gözlerini kırpıştırdıktan sonra beni yanına çekmek için kolunu belime doladı. Ona engel olmak yerine bedenimi onunkine yaklaştırdım ve elimi çıplak göğsüne yerleştirdim.
"Baekhyun ateşin var."
"Biraz daha uyuyabilir miyiz lütfen?" Sesi ilk uyandığında hep derin çıksa da bu seferki biraz farklıydı. Zaten kurduğu küçük cümleden sonra da yüzünü buruşturmuş zorlukla da yutkunmuştu.
"Hasta oldun değil mi?" Aldığım cevap boynuma biraz daha sokulan bir Baekhyun olmuştu.
"İlk kez seviştikten sonra gerçekten hasta mı oldun? Bu hiç romantik değil." Kendi kendime söylendiğimde vücudu bir an için kasıldı sonra da güldüğüne dair birkaç ses çıkardı ama daha çok acı çekiyor gibiydi. Yüzümü buruşturdum ve geri çekilmeye çalıştım. İzin vermedi.
"Sana alerjim var bilmiyor musun?"
Kısık sesi bu kadar yakınımda olmasa duyamayacağım kadar sönüktü. "Ha ha! Çok komiksin."
"Hı-hım."
"Duş almalısın Baekie."
"Sen de bana eşlik edecek misin?"
"Ya!" Refleksif olarak omzuna vurduğumda acıyla inledi. "Hastayım ben, hasta. Ne yapıyorsun?"
"Özür dilerim." Dudağımı dişleyip suçlulukla yüzüne bakmaya çalıştım. Ama bulunduğumuz konumda bu imkansız gibi bir şeydi.
"Ee... Duş diyorduk?"
"Baekhyun!" Sitem dolu sesim ondan yeni bir kıkırdama kazandı. Boynuma çarpan sıcak nefesi beni huylandırınca da omzumu kendime doğru çekip bu histen kurtulmaya çalıştım. "Nefesin boynumu gıdıklıyor."
Kıpırdanıp saçlarının arasına minik bir öpücük kondurdum. Sonra da çenemi başının üstüne yasladım. Onun da belimdeki eli yavaşça sırtıma çıktı ve aramızdaki mesafe biraz daha kapandı. "Doktora falan gitmemiz gerekmiyor mu?"
"I-ıh. Sadece uyumama izin ver."
"Ama çok sıcaksın. En azından ilaç falan içmelisin."
Dudaklarını boynuma bastırıp aramızdaki konuşmayı sonlandırdığında ben normalden daha sıcak olan dokunuşun etkisinden çıkana kadar o yeniden uykuya dalmıştı.
***
Yattığım yerde bir süre Baekhyun'u saçlarıyla oynamış ve uyumaya çalışmıştım ama bu çabalarım sadece saatlerimi çöpe atmama sebep olmuştu. Baekhyun'un vücudu da git gide daha çok ısındığında yataktan kalktım. Onunla ilgilenmem gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darkness | Byun Baekhyun
FanficGeceye değil gün doğumuna bir şarkı mırıldandı benim için. Unutulsun istemedim sesi, bende kapadım gözlerimi. Sesiyle bana eşlik ederkense gök gürledi. Sesini gölgeleyen çığlık önce onu susturdu sonra da bana unutturdu...