After the end / 3

317 20 71
                                    

Amara avucuna yasladığı çenesini kolu artık uyuşmaya başladığında geri çekmişti. Canı sıkılmaya başlamış, etrafta yapabileceği herhangi bir şey aramıştı.

Önüne bırakılan kupayla bakışlarını uzun bedene çevirdi. "Canın mı sıkıldı?"

Usulca başıyla onaylamış sonra da parmaklarını kupaya sarmıştı. "Jongin'e beni buraya bırakmasını söylerken hayal ettiğim tam olarak bu değildi."

Neredeyse boşalmak üzere olan kafeyi gözleriyle işaret edip dudağını sarkıtarak Chanyeol'e baktı. Bunun üzerine ayakta dikilen beden tam karşısındaki yerini aldı. Uzanıp saçlarını da karıştırdığında Amara hoşnutsuz birkaç ses çıkarmakla yetindi.

"Buraya Baekhyun ile vakit geçirebilmek için geldin değil mi?"

Duyduğu gerçek kızı şaşırttı. Nereden biliyordu ki Chanyeol?

"Jongin mi söyledi? Ona güvenmemem gerektiğini biliyordum!" Amara'nın sitemkar sesi yeni bir kahkahaya sebep oldu Chanyeol'de. Kız git gide daha sevimli oluyordu sanki.

"Bunu Jongin'in söylemesine gerek yok ki. Ona tutulduğun çok aşikar."

"Tutulmak mı?"  Chanyeol Amara'nın Baekhyun'a yeniden aşık olmasını büyülü bir şey olarak görürken kızaran yanaklarıyla yüzündeki gülümsemeyi bastırmaya çalışan küçük, hafifçe öne eğildi ve konuşmaya başladı. "Sence... Sence Baekhyun da beni sever mi? Gerçi kötü biri değilim, güzel de sayılırım. Yetenekliyim de. Niye sevmesin ki beni?"

Parmaklarını her saydığı maddede açarken Chanyeol onu hayretle izliyordu. Sonra dikkatini onlara arkadan yaklaşan beden çekti. Amara fark etmiş gibi durmuyor, saydığı şeylere yeni bir tane daha ekleyebilmek adına beyin patlatıyordu. Chanyeol bu haline daha fazla dayanamayıp doğruldu ve gözleriyle karşıdan gelen bedeni işaret etti.

"Aslında tam olarak ideal tipi sayılırsın. Olur bu iş."

Amara Chanyeol'ün dediği şeyin mutluluğunu yaşayamadan Baekhyun elini saçlarına daldırmış ve sakince okşamıştı. "Beni beklediğini duydum."

"N-ne?"

Gözlerini kırpıştırıp boş boş baktığında Baekhyun uzanıp yanağını sıktı. Chanyeol'de ikiliyi yalnız bırakmadan hemen önce omzuyla kızı dürtmüş peşinden de "Bana sonra teşekkür edersin," diye mırıldanmıştı. Bunun üzerine Amara aynı soruyu tekrarladı: "Ne?"

Baekhyun kızın hemen karşısındaki yeri aldığında, Amara hala Chanyeol'ün arkasından gidişini izliyordu. Hoşlandığı çocukla göz göze gelecek cesareti uçup gitmişti bir anda. Baekhyun ise bunu hissetmiş gibi biraz öne eğilmiş masaya birkaç kez tıklamış, dikkati üzerine çekmeye çalışmıştı. "Beni görmek istediğine emin misin?" 

"Hı-hı."

"Ne zaman yüzüme bakacaksın o zaman?"

Çekingence ona döndü Amara. Neden şimdi bu kadar utangaç olduğuna anlam veremiyordu. "Bilmediğim bir şey mi oldu Amara?"

"H-hayır. Ne olacak ki?"

"Neden bu kadar... Çekingen davranıyorsun o zaman?" Baekhyun'un sesi biraz garip çıkmıştı çünkü çekingenlik ve Amara bırakın öznesi olmayı aynı cümle içinde kullanılmazdı normalde olsa. 

Darkness | Byun BaekhyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin