Musela pár hodin počkat. Pustila si k tomu seriál. Čekala, že za ní někdo přijde, ale asi usoudili, že je lepší ji dnes nechat. Jen jí to hrálo do karet. Vážně potřebovala být sama. Aby se připravila.
Nakonec, když dům utichl a celý se ponořil do tmy, se odhodlala. Vzala si župan a potichu vyšla z pokoje na chodbu. Měla určitý cíl.
Když došla před černé dřevěné dveře, zhluboka se nadechla a zvedla ruku, aby zaklepala. Najednou to ale nešlo. Odvaha si vzala dovolenou a její majitelka naprosto ztuhla. Chtěla se otočit a odejít. Jenomže se ty dveře najednou otevřely a stál v nich Alex. Zalapala po dechu, byl bez trička. Ten pohled ji vypaloval do lůna díru. Naprosto dokonalé tělo potetovaného severského boha, tak jako kdysi i dnes, nasucho polkla, když ho po letech viděla takto. Jedna věc je vidět ho bojovat a druhá když před ní takto stojí s volnými tepláky, které se taktak drží na jeho bocích.
Jenomže on šel na jistotu, věděl, že za těmi dveřmi stojí. Slyšel ji.
Pár sekund na sebe jen civěli, dokud Alex poctivě nezavrčel a nepopadl Charleen za ruku. Vtáhnul ji dovnitř. Nohou zabouchnul dveře a přimáčkl ji na ně. Charleen přišla o slova. Styděla se a zároveň chtěla, aby ji políbil. Ihned. Taky mu pohledem těkala mezi změněnýma vlčíma očima a ústy, které se k ní pomalu přibližovaly. On chytře nic neříkal a prostě ji konečně políbil. Oba v tu chvíli úlevně zavzdychali. Jeho vlk se mohl zbláznit a on vlastně také, protože ho ani nenapadlo, že by přišla sama a navíc ještě dnes.
Konečně.
Charleen se vrátila ztracená odvaha a dala Alexovi ruce kolem krku, kterýma si ho k sobě ještě více přitáhla. Spokojeně se pousmál a jemně jí zkousnul spodní ret, přičemž jí unikl slastný sten. Rukama mu sjela po krku a hrudníku až na břicho. Toužebně hladila tělo jako vytesané ze skály. Až teď jí docházelo, jak moc jí vlastně chybělo.
On celý.
Z líbání úst na chvíli upustil, aby se věnoval jejímu krku. Ochutnával její sladkou kůži. Ne jako v lese, tentokrát si tu chvíli vyloženě užíval. Byl něžný, ale nemohl si odpustit jemné olíznutí a posléze kousnutí. Jen trochu, ne do krve. Charleen se v tu chvíli podlomila kolena. Pohotově ji zachytil. Krátce se na ni usmál a když měl jistotu, že to ustojí, něžně chytil její obličej do dlaní. Nejspíš chtěl něco říct, ale jakoby najednou nevěděl co. Dokonce se mu leskly oči, což Char hodně překvapilo. Jako kdyby snad najednou nevěřil, že se to vážně děje. Ona na tom sice nebyla o moc lépe, ale duchapřítomně se k němu radši ihned opět natáhla a přitiskla svá ústa na ta jeho. Dokonce udělala první krok, kterým ho donutila couvat.
To ho probralo z transu.
Majetnicky zavrčel, popadl ji pod stehny a vyzdvihl. Omotala se mu nohama kolem pasu. Ta jeho obrovská síla jí tak neuvěřitelně přitahovala. Rukama ho hladila po širokých pažích a ramenou. Úplně zapomněla na to, jak obrovský tenhle chlap je.
Do postele s ní kupodivu netřísknul, jak to měl vždy ve zvyku, ale pomalu ji položil, jakoby snad byla z porcelánu. Pravdou bylo, že mu byla jeho luna po tom všem mnohem vzácnější. Navíc byl rád, že konečně povolila. Potřeboval ji.
!18+!
Klekl si a přitáhl si ji k sobě zpět do sedu. Jediným plynulým tahem jí rozvázal župan a stáhnul jí ho z ramen. Na moment ztratil dech. Charleen si totiž pod ten župan nic nevzala. Ohromeně se kochal tím pohledem, který se mu právě naskytl. Výrazná kulatá prsa, ploché břicho. Zálibně jí přejel dlaněmi po pevných stehnech. Mírně se pod jeho pohledem rděla.
"Máš dokonalé tělo. Už jsem na to málem zapomněl," vydechl a poté začal její hrdlo zasypávat jemnými polibky. Když se nakonec dostal až na tu jizvu po označení. Charleen nahlas zasténala. Zkoumal totiž, jestli má stále citlivá určitá místa a jizva byla jistotou, navíc protože ji udělal on sám. Jak Charleen, tak jemu naskočila husina. Bylo to takové příjemné deja vu.
ČTEŠ
Andělský vlkodlak 2: Druhá šance
Fantasy💎 Druhý díl ze připravované trilogie "Andělský vlkodlak". 💎 Zemřel jí v náručí. "Jdi za svým štěstím," řekl. Věděl to. Věděl, že uklouzla a její mysl se odebírala jiným směrem. Měla výčitky, byla zoufalá, zmatená a nakonec?... Utekla před svou bol...