Nikdo nevěděl pořádně jak, ale nakonec se vlkodlakům povedlo opít, jak zákon káže. Někdo seděl, kdo ještě mohl, tak postával v hloučcích. Mladé vlčice se ochomýtaly kolem statných vlkodlaků z hostujících smeček, a když zjistily, že alfové ještě nemají družky, byl to pohled obdobný náletům supů na mršiny.
Bůh věděl, že bude dnešní noc v lese veselo, protože samozřejmě ne každý měl svůj pokoj. Někomu nevadilo spát venku jako vlk a když už jsme u toho spaní venku...
Freya do Charleen lila jedno víno za druhým, pak jej společně cpaly ještě do Lesley, údajně proto, že musí oslavit vtisknutí a posilnit se na označení, ale přitom chtěly zkrátka "chlastat". Nakonec byly všechny tři ve slušné náladě a Charleen se zachtělo tance. Vzpomínala na doby, kdy byla tanečnicí. Chybělo jí to, ale nahlas to říkat nechtěla a vůbec ne alfovi. V autě tak naladila, obdivujíc výdrž jeho baterky, taneční kanál, a pak se do toho se vší vervou pustila. Freya s Lesley nebyly pozadu a brzy ani nebyly jediné, kdo se u auta svíjel. Poskytly tak všem poměrně dobrou show. Což o to, luny byly schopné stát na svých, teda alespoň Char, ale některé vlčice s tím měly poměrně velký problém.
A tady je jasně vidět, která rasa dělá obchodům ve městě největší tržby v prodeji alkoholu.
Protože vlci moc netancovali, alespoň ne na tohle, spíše jen, když na Slavnosti Úplňku museli, tak se bavili hltáním kroutících se vlčic. Camille s Angelem to už vzdali a šli spát, Laura taky zmizela, a tak to už opravdu byla jen čistě vlčí párty.
Kdyby stál opodál někdo nestranný, mohl by si všimnout, jak Tobias nemůže spustit oči z Charleen. Proklínal se do padesátého kolene, že se do ní nevtiskl už tu noc. Chtěl, ale nebyl si jistý. Silně ho iritovalo, že je teď non-lunou. Chtěl ji, ale věděl, že už nic nezmůže. Jenomže ho to užíralo.
Alex mezitím zaujatě pozoroval její pohyby a tak jako kdysi, i dnes to v něm vyvolalo určité touhy. Věděl, že umí skvěle tancovat, však se tím před lety živila. Teď byl skutečně rád za to, že patří jemu, protože si po očku všiml, jak po ní pár vlků kouká. Žárlil příšerně, ale nemohl s tím nic dělat.
"Brácho, já ti teda povím - my si umíme vybrat ženský," řekl tiše Dimitri vedle něj.
"Skvostnej pohled," odpověděl, domnívajíc se, že tak to jeho bratr myslí.
"To souhlasim, ale spíš se rozhlídni kolem sebe."
"Já vím, všiml jsem si. Hlavně Tobiase," zavrčel tiše.
"Viděls ho, jo? Kdyby se to snažil alespoň nějak zakrejt, ty vole. Mám vztek za tebe."
"Koukají ale i na tvojí družku, asi bychom jim měli připomenout, čí jsou," navrhnul Alex a doplnil to významným pohledem.
Beta do sebe kopl zbytek obsahu své sklenky. "Já už ji asi rovnou odvedu. Má dost."
"Možná udělám to samý, ještě uvidím." A s těmi slovy se obě hlavy klanu vydali pomalu vpřed. Jako kdyby jejich pohyb některé členy mužské vlčí populace probudil z transu, prudce se otočili, či sklopili pohledy, nebo se začali bavit.
Sestry se na sebe akorát podívaly, když každou z nich zezadu objaly silné ruce a oni spatřily muže té druhé. "Myslím, že už stačilo," řekl Alex Charleen u ucha. Nechápavě se na něj podívala. "Vlci se už dostatečně nabažili pohledu na mou sexy družku, teď jsem na řadě já."
Pitomě se uculila. "Žárlivko, vždyť každý ví, že jsem tvoje."
"To sice jo, ale v zírání jim to očividně nebrání," pronesl otráveně.
ČTEŠ
Andělský vlkodlak 2: Druhá šance
Fantasy💎 Druhý díl ze připravované trilogie "Andělský vlkodlak". 💎 Zemřel jí v náručí. "Jdi za svým štěstím," řekl. Věděl to. Věděl, že uklouzla a její mysl se odebírala jiným směrem. Měla výčitky, byla zoufalá, zmatená a nakonec?... Utekla před svou bol...