"Vážně to chceš udělat?" ozval se beta, když bylo auto s lunami už v dáli. Ptal se na určitou věc, o které se mu bratr zmínil, když se Charleen chystala na noční.
"Ano," řekl alfa tvrdě. "A ty mi pomůžeš."
"Pomůžu, no. Copak mám na výběr?" A hlavně nechápal, proč to chce Alex udělat, ale na to se ho už radši ptát nechtěl. Navíc - Charleen spala v pokoji pro hosty, Alex byl kvůli tomu neskutečně protivný.
"Nemáš," odsekl.
"Tak vidíš."
Vzali potřebné nástroje z kůlny a vydali se na hřbitov. Došli k největšímu hrobu, který tam byl. Dimitri použil vlčí sílu, aby vyndal náhrobní kámen a položil ho opodál. Alexandr mezitím stejnou silou odklopil víko a pohlédl na svou vlastní rakev. Nic moc z ní nezbývalo, ale asi bývala pěkná.
"To je divný," ozval se beta. "Vážně v ní nic nebude? Chci říct," dodal rychle, když se na něj Alex nepěkně podíval, "že ti dal Nejvyšší třeba jiný tělo, nebo něco takovýho," přemýšlel nahlas. "Co já vím kurva, jak to funguje," dodal dopáleně.
Alfa bez řečí skočil do hrobu a odklopil víko rakve. Prázdná. Překvapivě, pomyslel si. "Vidíš?" podíval se na bratra.
"Tak tohle je už vážně psycho, do hajzlu. Osobně jsem tě tam pokládal," řekl a musel se na chvíli podívat jinam. Nebyla to pro něj jednoduchá chvíle.
Alex rakev vzal a prostě ji i s víkem vyhodil ven, poté se odrazil a vyskočil tak, že skončil na okraji díry.
"Legendy ožívají," ozvala se Lesley, která přicházela s Bjornem, Richardem a Honey přiložit ruku k dílu. Navíc už přišly nové náhrobky na ty ohořelé, a tak se musely vyměnit. Jelikož smečka neměla vyloženě hrobníka, staraly se o toto místo všichni společně.
"To si piš," uchechtl se Alex.
"Až moc živě," dodal trpce Dimitri, čemuž se uchechtl Richard.
"Alfo, nechci být drzá, nebo tak něco, ale jak znám lunu, nebude zrovna dvakrát nadšená, až to zjistí," řekla Lesley váhavě.
"Já vím, ale vysvětlím jí to. Snad se jí nebojíte víc než mě?" zdvihl obočí, když se postavil.
"Ani omylem," řekli jednohlasně. Měli v živé paměti, čeho byl schopný. Jejich reakci se zašklebil a Dimitri zakroutil hlavou.
"Ale přece jenom vás trochu změnila," odvážila se Honey a Les do ní okamžitě šťouchla, Richard si promnul kořen nosu. Nikdo z nich ale nevěděl, jak to teď mezi alfou a lunou je. Něco tedy tušili, ale o vážnosti situace jim nikdo neřekl.
Alex se otočil. "Moc ne. Tobias a Sarantos jsou toho důkazem," založil si ruce křížem. To on přece rozhodl o osudu Řeka. Charlith by neudělala nic bez jeho svolení a bývalý alfa východní smečky je kapitola sama o sobě. Honey lehce zbledla. "Ale netrestám, když nemám důvod. Navíc se morálka ve smečce s příchodem lun zlepšila. Ještě aby ne. Andělské luny přece nemůžou žít ve smečce, kde by se neustále zabíjelo, používej mozek," řekl tvrdě. "A teď se všichni pusťte do práce. Dimitri, ty přivez hlínu. Chci tohle zasypat," poukázal na svůj hrob. Sám odnesl rakev opodál, kde ji hodlal spálit.
Les se s Bjornem a Richardem s Honey vydali k hrobům. U jednoho z nich se Bjornova družka zastavila a poklekla. "Holka nebohá," povzdechla si nad místem, kde byla pochována Star, která zemřela v boji proti Agnarovi. Bjorn ji položil ruku konejšivě na rameno. "Měla jsem ji ráda, i když byla úplně blbá," řekla s hořkým vtipem jeho směrem. Nikdo netušil, co se čtyři roky dělo mimo tuto dimenzi, a sice vztah mezi Alexandrem a právě Star.
ČTEŠ
Andělský vlkodlak 2: Druhá šance
Fantasy💎 Druhý díl ze připravované trilogie "Andělský vlkodlak". 💎 Zemřel jí v náručí. "Jdi za svým štěstím," řekl. Věděl to. Věděl, že uklouzla a její mysl se odebírala jiným směrem. Měla výčitky, byla zoufalá, zmatená a nakonec?... Utekla před svou bol...