Večeře po nástupu alf proběhla v naprostém tichu. Teda jen u jednoho určitého stolu. Ty ostatní se skvěle bavily i u jídla, ale stůl norské severní smečky mlčel. A měl proč. Z očí non-alfy šlehaly blesky na všechny světové strany. Mělo to dva důvody. První, že norská jižní smečka bez žádné omluvy nedorazila a druhý, slyšel Tobiase a taky jim to hned po usednutí řekl. Věděl, že měla Charleen muže i před ním, samozřejmě, ale přišlo mu nemyslitelné, že měla jako prvního vlkodlaka Tobiase. Navíc alfu norské východní smečky. Šílel jen z představy, že by teď seděla vedle toho blbce, a ne vedle něj.
A zbytek stolu jeho rozpoložení intenzivně cítil. Nikdo ani nedutal. Dimitri se tvářil otráveně, Freya vyděšeně, protože si byla vědoma toho, že lhala alfovi. Jen Bjorn měl ve tváři nic neříkající výraz. Vlastně se vždy tvářil neurčitě. Charleen si někdy myslela, že ani mimiku nemá, i když od Lesley věděla, že se údajně umí smát, jenže jeho úsměv se rovnal severské legendě o Ragnarokovi. Ti dva - Les a Bjorn - spolu už totiž chodili. Sice neměli Pouto, ale to ničemu nevadilo. Možná jen, kdyby se najednou objevil předurčený jednoho z nich, to by asi příjemné nebylo. Charleen se mlčky nimrala v jídle, protože jí na něj dočista přešla chuť. A to ještě netušila, co je čeká.
Po jídle Alex přeskočil tanec alf a jejich lun a vyhlásil rovnou klasické úplňkové souboje. Všichni muži se překvapeně odebraly do sklepa, kde byla klec. Ale nikdo nemohl říct ani slovo, protože Alex byl non-alfa nejen pro Norsko, ale i pro celý svět. Se svou družkou a beta-lunou pořád nemluvil, a Charleen to už začínalo dost iritovat.
"Dělá, jak kdyby jsi ho s nim podvedla," ozvala se Freya uštěpačně.
"Já ho chápu, ale nemůže za to trestat nás. My za to přece nemůžem, do háje už," zasyčela Char dopáleně.
"Právě no...," povzdechla si beta-luna. "Tohle bude mít ještě dohru."
"Bude, o tom nepochybuj. Přijdu si jako prase na porážce." A rozhodně ten pocit neměla ráda.
"No, teď s tím nic neuděláme. Zahájíme program pro ženy?" navrhla radši Freya.
"Jo, dobrý nápad. Jdu na to." Zvedla se a šla na podium, kde vzala do ruky mikrofon. Už jen tím upoutala pozornost všech sedících dam.
"Drahé luny, bety i gamy. Stejně jako si můj alfa připravil zábavu čistě pro muže, tak i já si dovolila něco naplánovat. Čistě jen pro nás," řekla a některé z návštěvnic si vyměnily zvědavé pohledy a ozval se sborový překvapený šum. Tohle tu ještě nebylo. Vždycky totiž, když se o Slavnosti konaly souboje, ženy se šly buď dívat, nebo jen seděly a čekaly. "Je mi obecně známo, že máme často rády hudbu, která se nelíbí opačnému pohlaví. Alespoň u nás to tak je," krátce se zasmála a někdo ji i napodobil. "Tak mě napadlo, že bychom si mohly zkrátit čekání tím, že vám pustím vaše oblíbené písničky a společně si na ně zatančíme. Jak? Támhle má sestra," ukázala na Freyu, která už stála s papírky a propiskami v ruce, "má u sebe tužky a papíry. Každá z vás mi napíše vaší oblíbenou skladbu. Papírky pak následně hodíte do mísy, která leží na našem stole vedle sestry a já budu postupně losovat a nastavím playlist támhle," to ukázala na obrovskou hifi věž s reproduktory, které vypadaly skoro jako ty, co měli i ve Vortexu. "Co vy na to?" usmála se. Ozval se hlasitý hromadný souhlas a dokonce i menší potlesk. "To nemuselo být," zasmála se. "Tak prosím, ať se také pobavíme."
Mezitím, co se u Freyi začínala tvořit fronta, Charleen připojila svůj notebook k aux kabelu a najela na YouTube. Zatím pustila něco svého, aby nebylo ticho.
Sepsání písní a následné zadávání do seznamu zabralo něco málo přes hodinu, ale už se všechny začínaly vrtět do rytmů písně Take you to Hell od Avy Max, kterou si tam Charleen drze pustila jako první.
ČTEŠ
Andělský vlkodlak 2: Druhá šance
Fantasy💎 Druhý díl ze připravované trilogie "Andělský vlkodlak". 💎 Zemřel jí v náručí. "Jdi za svým štěstím," řekl. Věděl to. Věděl, že uklouzla a její mysl se odebírala jiným směrem. Měla výčitky, byla zoufalá, zmatená a nakonec?... Utekla před svou bol...