Ještě chvíli se tam vybavovaly o tom, co bylo nebo nebylo, než je už Charleen vyzvala, že musí jít. V okolí domu již okouněli mladí vlkodlaci, těšící se na hudbu a alkohol. V poslední době se ve smečce "kalí" jako nikdy. Nenápadně pokukovali i po nově příchozích ženách.
"Tu máte," řekla Char kus od dveří a dala jim řetízky. "Nechte si je na sobě po celou dobu. Je to tak lepší," usmála se a podívala se na Louise, který jí už ukazoval ten svůj. "Výborně," přikývla.
"Char, šéf nám řekl, že kostýmy máme ladit do černo stříbrné. Máme s sebou všechno, co jsme našly. I šperky a kamínky," říkala Anita mezitím, co si se svými kolegyněmi navzájem zapínaly ty tenké stříbrné proužky.
"Já toho teda moc nemám, se přiznám," zabručela Rita.
"Ti půjčujíme, když tak."
"Jo, společně to dáme nějak do kupy, holky," ozvala se Char. "A ty ses Rito k vlkodlakům vůbec dostala jak?"
"Tobias," uculila se jenom a Char to došlo. Taktně nic neříkala a modlila se, aby zbytek udělal totéž. Neudělal.
"Hele, jestli se nepletu, chrápala jsi s nim taky, ne?" pronesla Mia.
Char si promnula kořen nosu. "Ježiši, mlč už." Když se podívala na Ritu, ta rudla. "Je to přece jedno. Dávná minulost. Teď mám svého druha tady," dodala.
"No jo, to je fakt. Těším se, až ho poznám," cvrlikala Anita. To, že to byl alfa věděl jen Louis, který mlčel a pobaveně sledoval vývoj situace. "A co alfa vůbec? Jaký je? A jakou má funkci ten tvůj?"
"No krucinál!" vydechla najednou Rita překvapeně. "To jsou všichni vlkodlaci tak hot?" pronesla směrem ke dveřím. Akorát z nich vyšel Alex za muži u vchodu, a taky se porozhlédnout, jak chodí hosté.
Alexi! Máš tu obdivovatelku, vyslala jeho směrem a pevně semkla rty, aby se nezačala řehtat.
Vážně? Bude sranda, ozvalo se jí v hlavě a ona obrátila oči v sloup. Přitom se otočila na Luise a mírně zakroutila hlavou. Pochopil a široce se zazubil. Holky mezitím sledovaly Alexe, který se k nim blížil líným krokem.
"Dobrý večer, dámy," vykouzlil tak zářivý úsměv, že si Char říkala, jestli se vůbec někdy takhle usmívá na ni.
Všechny jako omámené pozdravily, ale Rita přece jen o něco výrazněji. "Zdravíčko," zavrněla.
"Vskutku oslňující pohled," pronesl jejím směrem a Char se už vzdálila k Luisovi, aby s někým sdílela své pobavení.
"Můžu říct to samé," vydechla Rita a holky přikyvovaly. Každá se o vlkodlacích dozvěděla nějakou náhodou a bavily se s nimi, když někteří začali po příchodu Char do smečky, chodit do Vortexu. Jenže alfa tam nikdy nebyl. Nevěděly, že s ním akorát mluví.
"Charleen, to je i alfa takovej kus? To mě poser," vyhrkla Mia a oslovená to už nevydržela a začala se smát.
Alexovi i Luisovi silně cukaly koutky. "Řekni luno, jaký je alfa?" vyzval ji svým hravým, hlubokým hlasem.
"Přesně takový," usmála se on jí to opětoval. Tanečnice se po sobě zmateně podívaly, pak i na Char, a to už za ní vybouchnul Santo. "Holky, dovolte mi vám představit mého druha, alfu Alexandra," řekla pobaveně a pokynula k němu. Mia zalapala po dechu, Anita si dala ruku před pusu, aby se nezačala smát a Rita, chudák, chtěla nejspíš zmizet.
"Těší mě," zašklebil se.
"To nic holky. Jsem zvyklá, jak na ženy působí," povzdechla si luna s úsměvem a Alex ji počastoval zamračeným pohledem.
ČTEŠ
Andělský vlkodlak 2: Druhá šance
Fantasy💎 Druhý díl ze připravované trilogie "Andělský vlkodlak". 💎 Zemřel jí v náručí. "Jdi za svým štěstím," řekl. Věděl to. Věděl, že uklouzla a její mysl se odebírala jiným směrem. Měla výčitky, byla zoufalá, zmatená a nakonec?... Utekla před svou bol...