Dny plynuly. Budova opodál rostla. Alfa zdatně korigoval početnou skupinu mužů, jež byla rozdělena dle schopností na další menší skupinky, které se zabývaly každá něčím jiným. A právě díky tomu, že uvnitř každého z nich dřímal vlk, se stavba během měsíce vyšvihla tak, že by to normální člověk nepochopil. Členové norské severní smečky, kteří nebyli zapojeni do práce kolem domu, se pomalu vraceli k plnění svých běžných povinností. Hlídkovalo se, Zafrina jezdila do města sbírat informace, momentálně o tom, jestli se neprozradil rychlý průběh budování nového sídla. S mlžením jí pomáhal majitel Vortexu - Luis Santo, obyčejný člověk, ovšem jeden z těch, co byli zainteresovaní do životů vlkodlaků a jejich existence vůbec. A velmi mocný člověk. Měl dlouhé prsty a vzácný dar slova, stejně jako Alex, ale i alfa někdy potřeboval menší pomoc. S lidmi a jejich vědomím. A to právě zařizoval Luis. Gréta bydlela s tím starým rozhodčím vlkodlačích zápasů, k Charleenině překvapení. Nebyli to druhové, ale nakonec u něj hospodyně už zůstala a do sídla později docházela jen v pracovní dobu. Zkrátka asi oba potřebovali někoho, s kým trávit volný čas, když si za celý svůj dlouhý život nenašli druha.
Když už stála hrubá stavba a zasazovaly se okna a dveře, skupiny instalatérů a elektrikářů se daly do práce, aby připravily rozvody. V ten den Alex vyzval Charleen a Freyu, ať si vezmou katalogy firem a vyberou si interiéry. Gréta si mohla vybrat kuchyň a zbytek obyvatelů mimo jiné i své koupelny. Členové sídla však ubyli o Bjorna a Lesley, kteří se už rozhodovali o místě, kde vystavit svůj dům a mezitím budou v sídle v jednom z pokojů pro hosty. A také byly tři oběti požáru, z toho byl jeden pár. Eirik s Hanné a Diabol už měli své pečlivě opečovávané hroby, o které se starali jejich rodiče. Hned vedle mohyl Palvézových, jež zabili Agnar s Lokim, nebo-li, jak si sám říkal - Azraelem.
Jaro se již plně přihlásilo o svou část roku a proto teď luny a ti, co měli mít své pokoje v sídle, seděli na dekách před Richardovým domem. Bylo od něj skrz stromy vidět na rozlehlou vilu, ze které se ozývaly zvuky stavebních nástrojů.
Charleen se dívala na tu rychlost vlkodlačí práce a musela se sama pro sebe pousmát. Brzy budou zase ve svém, budou mít své soukromí. Přišlo jí ale, že s tím se s Alexem moc netrápí. Naposledy je museli slyšet až na jihu. Doufám, že jsou stěny dostatečně zvukotěsné, ale nejen u nás. V celém domě, vyslala k Alexovi, narazila tak na zážitek z knihovny.
Charleen! V hlavě se jí ozval dopálený hlas alfy, až se musela zasmát. Nikdy tohle téma nezmiňuj, když mám v ruce svářečku!
Dobře, to ji trochu vyděsilo. Promiň, to jsem nemohla vědět.
O kvalitní izolaci jsem se osobně postaral. Neboj se. Po kolaudaci ti to názorně předvedu. V tomhle byla slyšet jasná hravost, i když zrovna svařoval trubky.
Po celou tu dobu, co se skupina radila o výbavě domu, se Charleen nepřestala culit. A už vůbec ne, když to odpoledne odprezentovali Alexovi, který stejně schválil všechno. Toho překvapil Charleenin výběr. Očekával něco příšerně moderního, ale ona ne. Vybrala téměř to samé, co si dal do ložnice a koupelny prve, tzn. vše převážně ze dřeva tmavé barvy. Ovšem on pro ni měl překvapení. Tentokrát si místnosti rozvrhl tak, že po příchodu byla menší pracovna, kterou si tedy vybavil sám, napravo dveře do obýváku, za nímž až byla ložnice s koupelnou. V obýváku měl být velký krb a to bylo právě to překvapení. Věděl, jak miluje příjemnou atmosféru sálajícího ohně a on to byl kvůli ní ochotný vydržet, i když předpokládal, že se dost možná upeče. A jelikož na stavbu přišla jen, když ji zavolal, hrálo mu to karet.
***
"Kdybys je neznala, řekla bys, že to jsou rusáci?" ozvala se vedle ní Freya, když večer seděli na terase Richardova domu, který byl teď něco jako sídlo a hlavní muži z norské severní smečky stáli v kolečku opodál. Řešili objednávky nábytku.
ČTEŠ
Andělský vlkodlak 2: Druhá šance
Fantasy💎 Druhý díl ze připravované trilogie "Andělský vlkodlak". 💎 Zemřel jí v náručí. "Jdi za svým štěstím," řekl. Věděl to. Věděl, že uklouzla a její mysl se odebírala jiným směrem. Měla výčitky, byla zoufalá, zmatená a nakonec?... Utekla před svou bol...