Al pov:
Wszystko jak dawniej. Ja sama, Måneskin razem. Teraz jest już dobrze. Trzeba nauczyc się żyć dalej.
Wymyśliłam ze rozpocznę karierę. Będę działać solowo, pod pseudonimem Coraline. Taak, wiem że jest to nazwa piosenki naszego zespołu, ale Damiano użyczył mi praw autorskich abym mogła przedstawiać się jako ona. Bardzo się z nią utożsamiam. Obydwie jesteśmy w rozpaczy, obydwie mamy lęki przed światem i tajemnice. Coraline to ja.
Damiano spodobał się pomysł z tą nazwą. Stwierdził że bardzo do mnie pasuje taka nazwa i na pewno będzie fanem numer jeden.
Reszta zespołu tez bardzo się ucieszyła na myśl o tym ze będę działać pod takim imieniem.Zaczynam od dzis. Wcześniej już załatwiłam inne potrzebne rzeczy aby zacząć karierę. Mam już menagerkę. Jest to kuzynka Victorii- Zuza.
Jest super miłą osobą. Zorganizowana i odpowiedzialna. Vic bardzo mi ją polecała, mówiła ze nie zna lepszej osoby do takiej pracy. I tak się tez stało. Zuza potrafi załatwić dużo rzeczy w którymi czasie. Z taką menagerką mogę już dotrwać do końca.Można zapytać- o czym będzie moja piosenka? Będzie o Damiano. Stwierdziłam ze muszę to dla niego zrobić, aby zostawić po nas jakiś znak. On ma o mnie piosenkę, a ja chce mieć o nim. Tytuł to: „non c'è io senza te" co znaczy nie ma mnie bez ciebie. Już chyba kiedyś to słyszeliście prawda? No właśnie. Tekst jest taki:
Miłość - to nie łatwe
Zaufanie- to nie wszystko
Bliskość- to jest proste
Lecz nie bez ciebiePamietam te chwile w samolocie
Iskry w naszych oczach
Piękno twego głosu
Twoją dłoń na moich włosachRef:
To jest moja historia
Właśnie tak zapamiętam Cię
Miłość to nie łatwe
Lecz bez ciebie nie ma mnieItd.
Dla kogoś może to się wydawać oklepane lub żałosne ale dla mnie znaczy to wiele. Więcej niż komukolwiek się wydaje.
Tydzień później.
Damiano pov:
Kolejny dzień. Dzis Coraline publikuje piosneke. Nie mówiła nic. O czym będzie, kto jej pomógł, czy się stresuje tym?Nie mam z nią zbytnio kontaktu. Chociaż bardzo bym tego chciał. Dalej jestem w związku z Giorgią. Zrobiła się normalniejsza. O wiele lepsza niż wcześniej. Zespół mnie wspiera w tym związku ale ja chciałbym go zakonczyc. Chciałabym być z zupełnie inną osobą. Chciałbym być z Alexandrą.
Godzinę później.
To już teraz. Już za kilka sekund piosenka Coraline. TO JUŻ! Na instagramie pojawiła się u niej relacja. Tego bym się nie spodziewał. Premiera piosneki będzie na jakimś festiwalu w Sopocie, który będzie za dwa dni. W sobotę. Co do cholery?! Jaki Sopot?! Al co ty wymyślasz?!
CZYTASZ
„Parla la gente purtroppo..."|Damiano David
Short StoryWSPÓŁAUTORKI: (polecam do nich wpaść ❤️) @arimaneskin @kaleoo20 @_Princes_Luna_ @DomiDomi399 @MayStyles06 @x_blondie @5anomim32 @im_so_sensitive UWAGA: książkę pisze jedna osoba! Współautorki przyczyniły sie do wielu rozdzialow gdzie są oznaczane...