Dětský domov

379 41 6
                                    

STŘEDA

Dnes mi Ashley prozradil, kam chodil vždycky tak jednou týdně, když se vypařil. Chodil do dětského domova, kde se už několik let „stará" o tři kluky, kteří půjdou už příští rok do školy. Je to taková psychická podpora, protože rodiče se jich vzdali a vychovatelky je nemají zrovna v oblibě. Na Ashe se prý nijak nevážou, chápou, že za nimi chodí a jak to všechno je. Ostatní děti z dětského domova ty „problémové" mají taky takové podporovatele. Kluci ho berou jako staršího bráchu, možná až takového náhradního tátu. Dojalo mě to, to je fakt. Tohle bych do něj neřekla, ne že bych ho podceňovala, ale prostě bych to nečekala. Každopádně mě tam dnes vezme. Jsem nervózní, z toho všeho, co bude....

Tak už jsme na cestě do dětského domova. Nervozita stoupá, ale ruka Ashe na mé noze ji sráží zase zpátky na normu. Vystouply mi žíly na hřbetech rukou, což mi dělá jen z nervozity. Konečně jsme byli na místě, před obrovským domem. Vystoupili jsme z auta a já se podívala kolem sebe. Obrovský dům, za nímž se ozývalo pištění a štěbetání dětí, které si tam zřejmě hrály na hřišti. A tak jsme se ruku v ruce vydali do toho domu. Já plná očekávání, nervozity z neznámého a Ashley v klidu. Vyšli jsme několik poschodí a pohlédli na dveře, jejichž ozdoba byl nápis s názvem KANCELÁŘ. A tak Ashley zaklepal, vešel tam sám. Já jsem nervózně chodila po chodbě sem a tam.

ASHLEY

Když jsem vstoupil, otočilo se na mě asi pět žen. Vychovatelek.

„Dobrý den pane Purdy," oslovila mě jedna z nich.

Ale když vyslovila moje příjmení, otočila se na mě i blonďatá hlava, která byla před tím zády ke mně. Pak to přišlo. Byl to ona. Ta zákeřná blondýna, která mě sváděla na našem turné v tourbuse. Byla to ona, tuna líčidel, rty růžové a zvětšeny uměle, prsa taky po plastice, mini růžová sukně s tílkem a výstřihem až u břicha a vysoké boty na jehlách. Nechtěl jsem to nijak ve své mysli rozebírat, tak jsem se dál bavil s vychovatelkou a ji neřešil. Vychovatelka mi řekla, že můžeme jít do pokoje, kde jsou „moji" tři uličníci a já se na ně začal těšit.

Vyšel jsem z kanceláře, ale Kristen jsem o ní neřekl, nechtěl jsem to kazit, tohle všechno.

KRISTEN

Ashley pomalu otevřel dveře do pokoje s nějakým číslem a následně na to se mu parta tří kluků vrhla kolem krku. A já viděla v jeho očích to štěstí, to jak je má rád. Nasucho jsem polkla a hned po tom se kluci zadívali na mě.

„Tak piráti, tohle je má přítelkyně, o které jsem vám už říkal, moje Kristen," kluci mě hned objali kolem pasu a já si k nim klekla a seznámila se s nimi. Bych to krásný pocit. Měla jsem něco pro ně, Ashley říkal, že mají hrozně rádi knížky. Tak mi po cestě padly do oka takové obrázkové encyklopedie o autech, traktorech atd. Prostě chlapecká záležitost. Ale ještě větší radost jsem měla, když jsem se přesvědčila, že se jim líbí. Čas ubíhal hrozně rychle. A už byla venku tma. Pořád jsme si s nimi hráli a dělali blbosti.

„Kluci, takže mazejte do koupelny, po večeři jste, a né že zase budete hrát vodní bitvu, kdo to po vás má pak uklízet!" rozkázal jim a oni ho se smíchem poslechli. Vedle pokoje s postelemi byla taky koupelny a v další místnosti malá kuchyňka, asi na vaření jednoduchých věcí. Kluci si vzali pyžama a uháněli do koupelny, kde jsem jim napustila vanu se spoustou pěny a odešla do malé kuchyňky, kde už byl Ashley a něco dělal.

„Copak děláš?" objala jsem ho zezadu.

„Kluci milují, když jim k večerní pohádce udělám kakao, což normálně bohužel nedostávají,"

„Jsi úžasný, víš to?"

„Já vím," usmál se a políbil mě.

Kluci byli ve vaně asi půl hodiny, nakonec vylezli usušení a v pyžamech. Žasla jsem, že jsou tak samostatní. Okamžitě zalezli do postelí a čekali na nás. Zanesli jsme jim kakao a sedli na židle naproti postelím.

Ashley se natáhl pro knihu a začali jsme společně číst po větách. Kluci upíjeli kakao, a když už byli unavení, položili hrníčky na noční stolek, zhasli lampičku na nočním stolku, zabalili se víc a víc do dek. Následně, asi po třech odstavcích zavřeli očka a usnuli. Ashley zaklapnul knihu. Ruku mi dal kolem ramen, přivinul si mě k sobě a dívali se na spokojené a klidně spící uličníky.....

Ehm, ehm. Tak jsem tady s další částí a je tady náběh na další trable, které Kristen a Ashe čekají, já vím jsem strašná, ale já to prostě miluju :D

Tak komentujte, omluvte chyby.

MILUJU VÁS <3 PŘEŽIJTE PÁTEK.

S pozdravem Majuš.

STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat