Je čtvrtek odpoledne a my už jsme zase v Česku. Bude první máj a my, naše ulice jako každý rok stavíme náš uliční máj a samozřejmě nějaké to mecheche. Tento rok to je nějak narychlo, tak ani nevíme, kdy to bude. Jestli dnes, zítra, nebo v sobotu. Každopádně jeden z těchto dní určitě a tak jsme tady, stejně v Americe bychom šli na nějakou pařbu a při našem štěstí bychom chytli tak leda Gay club. Počasí je fakt krásné, všude to kvete, voní, luxus. Užíváme si to tu neskutečně a plány? Ještě se uvidí, kdy budeme slavit ten první máj. Nicméně dnes máme jít do té hospody, kde jsme byli minule, je tam pálení čarodějnic, živá rocková a metalová hudba, ochutnávka piv atd. Takže asi dnešní plán. Zítra večer vypukne MS v hokeji. Neskutečně se těším, hokej miluju. Jako malá jsem vždycky na něj civěla s tátou, který vždy po výhře zařval z okna „Rusi sů prasata!"
Ani letos ten hokej nevynechám. Přece jen když ho ještě Andy hrával, byli jsme na každém jeho utkání. A sobota se ještě uvidí. Andy, Juliet, Jake a Ella vyšli někam do terénu, doufám, že se neztratí, beztak se šli líbat pod rozkvetlou třešeň, ačkoliv říkali, jak na to nehrají. Jo, jo, známe svoje lidi.
CC něco kutí na zahradě s Jinxxem a já s Ashem jsme zůstali doma. Dnešní oběd? Co si kdo vezme, jak jinak.
Popadla mě hrozná chuť na ryby. No a na teplé jídlo jsem neměla ani pomyšlení. V lednici byla uzená makrela a tak jsem si z ní během chvilky udělala rybí pomazánku. Velmi jsem se na to těšila, a protože jsem žrout tak jsem si namazala tři krajíce chleba, proč ne. Nějakou tu zeleninu k tomu a s tímto výtvorem jsem si sedla do obýváku.
Jedla jsem to pomalu, sousto po soustu a mezitím Ashley něco kuchtil v kuchyni k obědu sám sobě. Po druhém krajíci jsem talířek odložila na stolek přede mnou a sledovala televizi, než přišel i Ashley se svým výtvorem.
„Purdy! Děláš si prdel?!" zakryla jsem si ústa, nos a podívala se do jeho talířku. Udělal si játra s omáčkou a rýží. Zvedl se mi žaludek.
„Co je?! Ty nemáš ráda játra?" smál se.
„Počkat?! Co to máš ty za humus? No ty vole, rybí pomazánka, to bych blul ještě týden!"
„Játra! Víš moc dobře, že nesnáším játra!"
„Opravdu si nedáš?" zase se smál.
„Ty jsi nechutný!" radši jsem odešla. Játra nesnáším od školky, kde mě je nutili jíst a já se pak poblila. Od té doby ani cítit to nemohu. No a Ashley zase nesnáší rybí pomazánku, přitom ryby normálně jí.
Odešla jsem za zahradu a radši otevřela dveře do zahrady, aby ten puch vyletěl ven.
„Ty vole co vám je, že každý jíte v jiné místnosti?!" přišel Andy.
„Viděls co má v talíři!" vyjekli jsme jednohlasně a začali se smát.
„Vy naděláte, kurva Purdy ta máš játra? A ty máš rybí pomazánku?! Vy humusáci!"
„Cože? Mluvit tady někdo o jídle?!" vykoukl CC a vběhl do kuchyně. Nabral si zbytek játrové omáčky a játer, zakusoval to chlebem s rybí pomazánkou a my nemohli.
„Ještě větší kokot, než jsme si myslela." Usoudil Jake.
„Znáte ten vtip, jak cikán dá synovi kudlu a říká: „Kovaná čepel, kožená rukojeť a teďka ti to věnuju!"
Syn přijde za týden a kudla nikde. „Kde máš kudlu?"
„Já ji vyměnil za Rolexky, to nikdo nemá!"
„Ty dilino! A když ti někdo bude chtět dat do držky tak co mu řekneš? Čtvrt na tři nebo co?" na tento můj vtip se Ashley pobryndal tám humusem. CC zakuckal jídlem. Andy ležel na zemi. Holky plakaly smíchy a Jake s Jinxxem se opírali o futra.
„Jo a víte jaký je rozdíl mezi sousedkou a sůsedem?" pokračoval CC.
„Soused vám půjčí, sousedka vám dá!" další perla dne, kdy jsme absolutně smíchy nemohli.
Zdravím vás s novým dílem! Prodloužený víkend je tady! Tak komentujte!
Miluju vás <333
S láskou vaše Majuš!!
ČTEŠ
STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)
Teen FictionPříběh vypráví o dívce jménem Kristen, která se přátelí s Andym Biersackem. Jsou velmi mladí. Co se stane, když je rozdělí? Nezapomene Andy na Kristen ? Čtěte dále....