Ráno bylo těžké. Volal mi Erik, že se musíme dnes sejít a domluvit turné. Tak jsem nedobrovolně vstala a šla si dát studenou sprchu na probuzení. Namalovala jsem se, oblékla a šla se najíst, po snídani jsem si ještě vyčistila zuby. Vzala do ruky kabelku, obula se a mířila k autu. Do studia jsem dorazila, naštěstí včas. Oznámili mi, že pořadatelé nás chtějí vidět, jakožto mladou metalovou skupinu. Takže v pondělí vyrážíme na turné a doma? Doma jen o víkendech. Ale těším se na to, konečně zase s kapelou na cestách, poznávat nové lidi. Zkoušeli jsme pár písniček a pak šli domů.
Když jsem vešla domů, nikdo vzhůru nebyl, ticho. Potichu jsem vyšla schody a stejně tak potichu otevřela do pokoje. Ash stále spinkal, odrhnula jsem přikrývku a lehla si, okamžitě si mě přivinul k sobě.
Probudila jsem se a podívala se na displej mobilu, ukazoval 12:09, spala jsem přes hodinu. Odpoledne padaly návrhy, jak jej strávíme. Každý říkal něco. Andy a Jake, směr pláž. Juliet a Ella nákupy. Jinxx a Cc do studia. Já a Ashley? Jen tak se povalovat doma :D. „Váš návrh se zamítá" smál se Cc a bouchl do stolu. Rozhodlo se, abychom šli na pláž. Tak jsme tak učinili. Oběd vařil Andy a Juliet. Hned po jídle jsme se tedy vydali na pláž a to by nebyl Cc, aby si nevzal svého nafukovacího žraloka. „proboha Cc nech to doma" smál se Jinxx. „Chudáček, byl by tady sám, opuštěný," smál se zase Cc. „Tak hovada a dámy vyrážíme!" zvolal Andy.
To odpoledne bylo strávené naprosto úžasně. Pořád jsme dělali blbosti. Když jsme hráli plážový volejbal a Cc se natahoval pro míč, podklouzla mu noha a spadl celým obličejem do písku. „Cc, zvykni si, že nejsi pštros," válel se smíchy Jake. My samozřejmě taky. Cc, který si šel pláchnout obličej a tuho prskal písek z pusy. „Ani velbloud!" křikl na něj Ashley. Zase záchvat smíchu, který nebral konce. Potřebovala jsem si trochu odpočinout, tak jsem si vzala lehátko a odešla celkem hodně daleko od pláže, vyhoupla jsem se na lehátko, pohodlně si lehla a nechala se unášet vlnami zpět k pláži. Za chvíli jsem byla suchá a na mém těle nebyla ani kapka, užívala jsem si slunečních paprsků, hřejících mé tělo. Za chvilku jsem usnula. Probudilo mě až naprosto nečekané překlopení z lehátka do vody. Vyjekla jsem, studená voda mi projela tělem a já se klepala. Uviděla jsem Ashe, jak se směje. „Ty jsi, ale bastard"! on se jen dál smál, počkej až ti to oplatím. „A bude to bolet?" zeptal se. Přešla jsem k němu a vyhoupla se mu na záda. „A to má být jako nějaký trest?" smál se. Bouchla jsem ho do ramene. „Au" vyjekl jako holka. Obmotala jsem mu ruce kolem krku a on šel zpět k pláži. Po chvíli se Andy zvedl a začal házet po Jakeovi mokrý písek. A začala válka, všichni proti všem. Ten hnusný, mokrý, tekutá písek jsem měla ve vlasech a přilepený po celém těle. Ashley stal přede mnou a házel po Andym. Toho jsem využila a nabrala si plné dlaně mokrého písku a všechno mu to hodila na záda. Otočil se a já začala zdrhat. Utíkala jsem do moře, tam bylo utíkání už velmi těžké, Ashley pořád utíkl zamnou, oba jsme spadli a ponořili se do vody, alespoň jsme ze sebe smyli ten písek. Přiblížili jsme se k sobě a začali se líbat. Obmotala jsem ruce okolo jeho krku. Za nějakou dobu jsem uhnula. „Ashley, v pondělí odjíždím na týdenní turné," sklopila jsem pohled. Ashley si odkašlal a řekl. „Všechno nějak zvládneme, neboj," objal mě.
Taková kratší část, zítra to bude zase trochu dramatické. Komentujte, omluvte chyby.
S pozdravem Majuš
PS: Moc děkuju za tolik reads, hrozně si toho vážím.
ČTEŠ
STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)
Teen FictionPříběh vypráví o dívce jménem Kristen, která se přátelí s Andym Biersackem. Jsou velmi mladí. Co se stane, když je rozdělí? Nezapomene Andy na Kristen ? Čtěte dále....