Zrovna jsme zase na turné. Na turné, které nás naplňuje. Miluju svoji kapelu stejně tak, jako miluji svoji hudbu.
Dnes vystupujeme na jednom festivalu, kde bude zhruba 50 kapel, polovina z okresů a polovina hodně známých. "Předskokany" nám dělala jedna metalcorová kapela, které byla velmi fajn, co se hudby týče. To ostatní zatím nemohu soudit.
Každopádně pak jsme přišli na řadu my a lidi byli krásně nalazeni, tak se jelo dál a byli úžasní, jako vždy a všude. Po koncertu jsem měla rozhovor s nějakými medii. Kapela šla zatím do tourbusu, oddechnout si. A já jsem šla do V.I.P salonku, kde byli členové různých kapel, povídali si, debatovali o muzice. Na druhé straně salonku byli reportéři a ptali se osobností. Hned jak jsem vstoupila do místnosti, vrhl se na mě jeden pár tmavých očí. Odvrátil pohled od kamaráda, se kterým právě konverzoval a podíval se na mě. Jeho úsměfv se rozšířil a já mu malý úsměv taky věnovala. Byl to bubeník z kapely, která hrála před námi. Přisedla jsem si k Dave-ovi Grohl-ovi (Foo Fighters) a klábosili jsme. Dave pak odešel, měl rozhovor a ke mě si přisedl ten tmavooký bubeník. Měl dlouhé havraní vlasy, vlnité. Bradu mu zdobily černé vousy, v uchu měl tunel a tvář doplňoval široký úsměv. Kromě tmavých očí byl taky hrozně vysoký.
"Ahoj, já jsem Will." podal mi ruku.
"Já jsem Kristen." stiskla jsem mu ji.
A tak jsme se dostali do řeči a až nějak v jednu ráno mě šel doprovodit k tourbusu. Vypili jsme asi dva panáky vodky, nic neobvyklého.
"Zítra se ještě uvidíme, Kristen." přistoupil blíže ke mně.
Nic jsem neudělala, jen tam tak stála a dívala se mu do jeho chladných očí.
"Dobrou." pohladil mě po tváři a chladně vydechl. Pak jsem se jen dívala na to, jak odchází do tmy. S úsměvem na rtech jsem šla do tourbusu, až se všichni divili.
A s tím úsměvem a pocitek nakonec i usnula.
ČÁGO! Zítra ráno odjíždím do Jazovic na chatu. Takže další díl bude až v neděli. Mějte se krásně, škola se krátí, končí. MILUJU VÁS NEJVÍC <33
S láskou vaše Majuš
ČTEŠ
STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)
Dla nastolatkówPříběh vypráví o dívce jménem Kristen, která se přátelí s Andym Biersackem. Jsou velmi mladí. Co se stane, když je rozdělí? Nezapomene Andy na Kristen ? Čtěte dále....