Co nám osud připraví

383 40 12
                                    

KRISTEN

A tak jsem Andymu všechno řekla, sice s pláčem, ale řekla. Jeho oči ztmavly. Ty oči, které byly vždy tak svítivě modré jako letní nebe bez mraků, byly najednou jako bouřka.

Ale přemýšlel o tom všem a vstřebával mé informace. Po chvilce promluvil.

„Kristen, ale to je divné, když jsme odcházeli, byl docela bez nálady, byl celkem v pohodě, nijak vzrušený a pocit toho, že se na něco těší, bych poznal na něm hned, takže je to nějak divné,“

„Tak mi pověz, komu mám teď věřit! Když z našeho domu vycházela polonahá holka, se kterou se už jednou málem vyspal!“ zvýšila jsem trochu hlas.

„Nevím, nevím jak ti poradit,“

„Chce nás zničit!“ vyhrkla jsem najednou a začalo mi v hlavě všechno dávat smysl.

„Předem si tohle všechno naplánovala, potkala jsem ji ve městě, kde si mě pohledem měřila, pak šla naší ulicí a zapisovala si asi naše číslo nebo tak, čekala až odjedu, chtěla ho trochu opít, tak přišla a taky ho chtěla svést, což se jí nepodařilo, protože Ash se opil namol a nebyl ničeho schopný, byla naštvaná, tak to narafičila tak, aby to vypadalo, jakože něco bylo a nakecala mi to!“ prudce jsem se zvedla ze země.

„Kristen, tak to jsem nečekal, že to až tak dobře odhalíš, protože mně to nedávalo smysl, ale nic jsem si nedokázal dát dohromady,“

„Typická zlatokopka,“ chodila jsem sem a tam.

„Děvka, nic jiného prostě,“

„Proto byl Ashley tak vyjevený jak vyoraná myš a nedokázal si nic vysvětlit, nepamatoval si nic, a TO by si sakra pamatoval,“

A když jsem se ohlédla, tak moje oči spatřili Ashe, jak jde směrem k nám, pomalým a sebevědomým krokem.

Neváhala jsem ani minutu a rozešla se k němu s hlavou sklopenou. Až před ním jsem se zastavila a pohlédla do jeho kaštanových očí.

„Promiň,“ padla jsem mu kolem krku a jen cítila, jak se jeho silné ruce obmotaly kolem mě a vydechl mi do vlasů.

„Ty mi promiň, ale budeme muset překonat všechny překážky, které nám osud připraví,“

Pak vzal můj obličej do dlaní a dodal.

„Jo a už mi nikdy neutíkej.“ U této věty si skousl ret.

No, následně jsme viděli opodál jen Andyho, jak si nás fotí a pak horlivě líčí Juliet, že jsme už oba v pořádku.

„Biersack! Nenápadný, jak cikán v poušti!“ křikl na něj se smíchem Ash.

„Hahah, Hobite, opravdu jsem se zasmál,“

Za chviličku jsme vykročili společně směrem k domovu a u toho se nestále pošťuchovali a dělali hovadiny. Jako vždycky, klasika.

Jen co jsme vešli do dveří a zouvali se, CC na nás zařval s obýváku.

„Tak co kryplíne? Už je ten sado maso pár ok?“

„Jaké sado maso?!“ nechápala jsem.

„Takže je,“ odbyl nás.

Navečer, když jsme byli s Ashley v pokoji a já se smála Ashleymu, když mi prasknul při ladění mé kytary strunu, přišla Ella.

„Kristen? Že se semnou a s Juliet podíváš na 50 odstínů šedi?“

„50 odstínů hnědi, jak říkal na horách Móka!“ dodal právě procházející po chodbě CC.

„Jo, tak dobře, sice na slaďáky moc nejsem, ale tak dobře no,“ kývla jsem.

„Takže zhruba za dvacet minut u Juliet a Andyho,“ zavřela.

„Jo tak 50 odstínů šedi jo?“ protáhl obličej Ash.

„No a co jako,“ zasmála jsem se.

„Hej! Laskavě mi neříkej co jako, nebuď drzá!“ skousl si ret a pomalu se ke mně přibližoval.

„Na tebe mohu!“

„No to jsme si teda nedomluvili,“ spojil naše rty.

A já mu instinktivně spojila ruce za krkem a on si pomalu na mě lehl.

„Hej! Neznásilňuj tam Kristen Purdy, nebo tam na tebe vlítnu! A ty Kristen máš jít kukat na to péčko,“ slyšeli jsme Andyho hlas za dveřmi.

„Zavři paštiku Kryplíne a běž si dát sody, ať si večer želatinový a více ohebný,“ ohnal se Ashley slovně.

Tak jsem se zvedla a podívala se na Ashe omluvným pohledem. Jen s úsměvem kývl.

A když jsem přišla do ložnice Juliet a Andyho holky už seděly na posteli a připravovaly tam všechno okolo.

„No kde seš, zase Ash co?“ vyhrkla Juliet.

„Jak to víš?“

„Máš vyhrnutý triko,“

Všude bylo plno jídla a my se daly do dívání na film. Popíjely u toho sklenku červeného a pak bílého vína, prostě si užívaly večer.

Následně byl celý večer suprový. Povídaly jsme si o tom filmu a pak o všem možném. Už dlouho jsem si holkama nepopovídala tak dobře, protože ve škole to prostě nešlo. Nasmály jsme se a probíraly snad vše.

Mělo to své kouzlo….

Nedělní díl je tady. Zítra jedu na koncert BVB do Vídně a jak řekl můj táta "Bude to dobrodružné," :D Tak komentujte.

MILUJU VÁS <33

S pozdravem Majuš.

STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat