Dnešní den byl opět divný. Pocitově mě něco svíralo, asi ten včerejšek. Moc jsem nejedla, jen pila.
Bylo brzké odpoledne asi jedna hodina a my šli zrovna z focení a rozhovoru. A hned jak jsme přišli, já se šla projít ven. Trochu si vyčistit hlavu plnou myšlenek různého druhu. Docela mi to pomohlo. A dokonce jsem si ani nezapálila, což je u mě pokrok. Ale když jsem šla zpátky, zarazila jsem se. Stála jsem asi 500m od tourbusu.
„Ty jsi Kristen?“ zeptala se mě blondýna s vlasy pod lopatky, černými boty na jehlách, růžové minisukni, růžovém tílku a stíny až kdoví kde.
„Ano jsem, co chceš?“ pozvedla jsem obočí.
„Jen jsem ti chtěla říct o stavu situace,“ dala si ruce v bok.
„Jaké situaci?“ naklonila jsem hlavu na jednu stranu.
„No přece situace ohledně “ tvého“ Ashe,“ pískla a nad slovem tvého udělala prsty uvozovky.
„A co jako přesně myslíš?“
„No, Ashley miluje mě a jenom mě. To jsem přece já, která byla v tom tourbuse, když ty jsi byla někde ve světě,“
„Dovol, abych se zasmála nad slovem, miluje mě,“ zasmála jsem se.
„Pche, jsi strapná,“ odfrkla si a pohodila těmi svými vlasy.
„No mluv dál, tak jsem se ještě dlouho nepobavila,“
„Ashley je můj! Je ti to jasné! Nezajímá ho žádná drsná zpěvačka a kytaristka s pro něj božskou povahou a božským tělem, podle mě máš strašné nohy, dlouhé a hubené, no a tak vypracovaný zadek. No fuj. A ty vlasy, červené?! Je mi zle,“ podívala se na mě.
„Za to ty nemáš tak dobré tělo, protože si líná něco dělat,“ posoudila jsem.
„Jsi jako antilopa,“
„No možná jsem, ale rozhodně nemám umělé kozy no,“ zasmála jsem se.
„Taky, že nemáš čtverky,“
„Ani bych nechtěla,“ zakroutila jsem hlavou.
„Ashley je jen a jen můj. Ty ho nikdy nedostaneš. Si myslíš, že když si s tebou pár nocí užil, to pro něj něco znamená? Jsi na omylu. Asi ho neznáš, on je totiž strašný romantik,“ mlela naprosté nesmysly.
„Jo tak romantik, aha no,“ smála jsem se.
Nahnula se ke mně a tiše mi řekla: „Ashley bude můj, ať se ti to líbí, nebo ne,“ nehodlala jsem to dál poslouchat a vrazila jsem jí facku.
„Au!“ vypískla.
„Tohle bylo taky tak, ať se ti to líbí, nebo ne,“ odešla jsem.
Bože, ta mi zase zvedla nervy nad hladinu normy. Větší a namyšlenější krávu neznám. Jmenuje se Claudie, což jsem si zjistila. Mám tajné zdroje. S Ashley jsme zatím nebyli v kontaktu. Čas nám to nedovoluje.
Každopádně se teď chystáme na další úžasný koncert. A jak dopadl? Jinak než úžasně ne. Bylo to zase perfektní a luxusní…..
Tak jsem se rozhodla i dnes přidat díl. Snad se líbí. Tak zanechej komentářek, chybná slova omluv.
MILUJU VÁS <33
S pozdravem Majuš.
ČTEŠ
STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)
Fiksi RemajaPříběh vypráví o dívce jménem Kristen, která se přátelí s Andym Biersackem. Jsou velmi mladí. Co se stane, když je rozdělí? Nezapomene Andy na Kristen ? Čtěte dále....