Ahoj, tady Kristen. Hlásím se po 2 letech. Je léto, vlastně tady v L.A je léto dá se říct pořád. Na podzim mi je už 21 let. Žiju v L.A u své rodiny, navíc tady semnou je moje nejlepší kamarádka z Česka Nicol. (Amanda, její přezdívka)
A co se za ty roky změnilo?
Téměř nic. V tváři jsem pořád stejná jako před lety, akorát měřím 177 cm, ano jsem žirafka. Mám stále ten stejný široký, americký úsměv, velké zelenohnědé oči a plné rty, k tomu dlouhou, hustou, momentálně červenou ombre hřívu. A vážím okolo 60 kg. A moje tělo zdobí i tetování.
A povahově? Celý táta. Miluju srandu a celkově humor. Mám ráda oslavy, party, ale nejsem alkoholička. Jsem společenská. Občas drzá a jdu si tvrdě za svým. Miluju metal, rock, powermetal.... Od malička a nikdy mě to snad neopustí. Kytaru, zpěv a klavír jsem neopustila a nikdy neopustím. Přece nezahodím můj chraplák a scream, no ne?
Jaký typ kluků se mi líbí? Jsem náročná, to přiznávám :D. Miluju kluky s dlouhými černými nebo hnědými vlasy, může být i vyholená půlka hlavy, nebo dredy, ovšem pokud mu sluší. Tetování miluju. Může být i piercing. Musí milovat metal, rock. Při nejlepší kdyby to byl člen nějaké skupiny. Hodný, milý, pozorný, gentleman, ale nesmí to přehánět a nechovat se ke mně jako k cukru. A taky mě nedostane na psaníčka a romantické písničky. Jsem náročná co? :D
A zapomněla jsem říct, táta měl rockovou skupinu a byl v ní zpěvák, takže jdu v jeho stopách, ale v metalu. Sekla jsem se školou a mám vlastní skupinu.
Pohled Andyho
Jsem idiot, jsem idiot nic jiného. Mám konečně vlastní pevnou skupinu BLACK VEIL BRIDES. Všechno šlape tak jak má, ale já jsem vůl. Holka, se kterou jsem chodil a kterou jsem tak miloval, mě podváděla celou dobu. A já blb jsem jí věřil, jak mě miluju. Kvůli ní jsem zapomněl na nejlepší holku- Kristen. Musím jí najít, za každou cenu.
Daší část. Zvrat je tady, ale ještě nenabral plné obrátky. Pracuju na další části a dám do ní všechno. Omluvte chyby, doufám, že se povídka líbí.
S pozdravem Majuš
ČTEŠ
STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)
Novela JuvenilPříběh vypráví o dívce jménem Kristen, která se přátelí s Andym Biersackem. Jsou velmi mladí. Co se stane, když je rozdělí? Nezapomene Andy na Kristen ? Čtěte dále....