Hádka

322 36 6
                                    

KRISTEN

Čekalo mě nehezké setkání hned po dalším úžasném koncertu. Před naším tourbusem stál můj doopravdový bratr Michael (Majkl).

„No nazdar ségra,“ pozdravil mě celkem mile.

„Nazdar, co tady jako chceš?“

„No přišel jsem se podívat, jak ti to na tom podiu jde,“ pohodil hlavou směrem k hale, kde jsme hráli.

„Ty jsi tam byl?“

„Jo, byl,“

Protočila jsem očima.

„Jo, chtěl jsem ti oznámit, že si tě asi brzo zavolají policisté,“

„Cože?“ přemítala jsem si v hlavě, co jsem za poslední dny udělala.

„No udělala jsem takovou věc,“ poškrábal se na hlavě.

„Jakou?“ zvýšila jsem hlas a založila si ruce na prsou.

„No, potřeboval jsem peníze, tak jsem našim z šuplíku sebral asi 200 eur,“

„Cože jsi kurva udělal?“ nakrčila jsem obočí.

„No potřeboval jsem na diskotéku atd.“

„Ty jsi takový hajzl!“ vlepila jsem mu facku přímo od pasu.

„Co to jako děláš! Máš jediné štěstí, že baby nebiju!“ vymlouval se a držel se za tvář, kterou měl už rudou.

„Jak sis tohle dovolil udělat! Okrást vlastní rodiče! Přiznal ses dobrovolně?!“ už jsem dosti křičela.

„No, nebudu ti lhát, vypáčili to ze mě pod tlakem,“

„No ti děláš už kurva prdel?! Jsi normální! Jsi si vědom, co jsi udělala! Okradl vlastní rodiče, kteří tě kolik let živili, kupovali ti dost věcí, podporovali tě finančně ve studiu, mají tě rádi, jsi jejich syn! A TY! Ty se jim za to, takhle odvděčíš? Za to všechno, co pro tebe udělala, jim tohle uděláš!“ křičela jsem na něj.

„Já, já tě neznám! Ty nejsi můj bratr! Takového bych nikdy nechtěla!“

„No jasně, protože ty máš tu žirafu Biersacka a tvého umělce Purdyho, co?“

„Ty hajzle! Andy nikdy neokradl vlastní rodiče! A ten můj umělec nikdy neměl rodiče! Ty kokote,“ dala jsem mu další facku, zasloužil si to.

„No já tě nebudu dál vyrušovat, měj se,“ přetvařoval se.

„Vypadni z mého života!“ zakřičela jsem na něj. 

Sedla jsem si na patník a opakovala si všechno, co mi vlastně řekl. Myslela jsem si, že tohle se děje jen ve špatných rodinách. Mýlila jsem se. Nevěřila jsem tomu, co vyslovil, co řekl. Bylo mi z toho všechno zle. Ze všechno, co mi řekl, co mi sdělil. Musela jsem si zapálit, jinak to nešlo. Tohle není můj bratr, vlastně nikdy jsem ho tak ani nebrala. I když byl vlastní, nechoval se tak. Nikdy se o můj život nezajímal. Vždycky můj život ignoroval a teď? Najednou přijde na můj koncert a pak mi sdělí takovou špínu. Tohle si moji rodiče nezaslouží, tohle ne. Bylo mi z toho všeho špatně, hrozně. Měla jsem chutě se opít do němoty a na všechno chvíli zapomenout, nejde to.

Je toho všeho na mě nějak moc. Ale já to zvládnu, musím. Nervy mám silně na pochodu. Ruku tisknu v pěst, až mi zbělely klouby.

Už ho nechci nikdy v mém životě vidět. Nikdy. Bolel mě ten pocit, že se teď nemám, o koho opřít Sice mám kolem sebe tři úžasné lidi, ale není to ono. Ten, kterého potřebuju jen teď někde ve světe, stejně jako já….

Pondělní díl je zde. Ano já vím, Kristen to nemá lehké, ale :D

Tak prosím komentářek, omluvte chyby.

MILUJU VÁS <33 A další díl možná zítra.

S pozdravem Majuš.

STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat