Láska ?

1K 83 2
                                    

Z pohledu Ashleyho

Asi jsem udělal něco špatně. Jsem vůl, jdu na ni moc rychle a neberu ohled na to, čím si prošla. Jdu si lehnout. A pokusit se usnout, obávám se, že se zase budu utápět v myšlenkách nad ní, takže neusnu.

Z pohledu Andyho

Bylo pět hodin, když jsme odcházeli z party. Nemůžu ani chodit. Cc vrací do keře, Jinxx se motá a Jake se téměř plazí. Ještě že máme ty holky, jinak bych to domů asi nedal. Kristen, odešla brzo, pak se vypařil i Ash. Divné, vrtá mi to hlavou. Celkově se Ash divně chová.

Z pohledu Kristen

Ráno jsem se probudila okolo 10. hodiny. Na polštáři byly jasné stopy po slzách. „Jak se teď mám k němu chovat“? ptala jsem se sama sebe. Jeho krásný úsměv, oči a tělo. „Kristen, zase ti hrabe“! okřiklo mě svědomí. „Jsem blbá“ povzdechla jsem si. Potichu jsem si vzala věci z šatníku a vklouzla do koupelny. Ledová sprcha od všeho špatného, ale působí jen krátkodobě. Vylezla jsem ze sprchy a osušila moje mokré tělo. Oblékla se, vyčistila si zuby a namalovala se. Rychlím, ale tichým krokem jsem seběhla schody a mířila na chodbu. Obula si boty a vypadla ven. Nastartovala jsem auto a jela do mého dřívějšího domu. „Jsem zase zpátky“! volala jsem z chodby. „Ahoj“ pozdravil mě Petr. „Kde máš Amandu“? „Hned je tady, zatím si sedni, dáš si kafe“? „Ráda“ řekla jsem mu a šla si sednout na pohovku. „Ahoj, stalo se něco“? zeptala se mě Amanda a sedla si vedle mě. „Víš, byli jsme včera všichni na party a já jsem asi ve dvě ráno šla domů sama. Doma jsem si otevřela víno a dívala se na televizi. Pak přišel Ash, taky sám. Povídali jsme si a..“ nedokončila jsem. „No povídej“! pobídla mě naléhavě. „Začali jsme se líbat a on mi pak začal sahat na tričko a já cukla.“ sklopila jsem hlavu. „No tak“ řekla Amanda a objala mě. „Bude to v pohodě, uvidíš.“ Pokračovala. „Jo tak s Ashem jo“ smála se. Musela jsem se provinile usmát. Byl už čas na oběd s Amandou, jsme to ani nepostřehly. Klábosili jsme a Petr udělal pizzu. „Výborné jsi to měl“ řekla mu a dala mu pusu. „Vůbec necukrujete“ smála jsem se. „My? Nikdy“ smáli jsme se. „Já už budu muset jít“ řekla jsem a zvedala se z pohovky. „To je škoda“ zasmutněli a objali mě. „Mějte se“! křikla jsem u dveří a šla směrem k autu.

Zavrněl mi mobil. „Ano Andy“? řekla jsem do telefonu. „Kočko, kde tě mám, kde se touláš“? ptal se „Byla jsem u Amandy.“ „Něco se stalo“? divil se. „Né nic,“ ujišťovala jsem ho. „Slyším to a poznám to na tobě, znám tě už nějaký ten pátek.“ Beru ho jako svého bráchu a on mě jako sestru. Musím mu to říct. „Zamilovala jsem se, ale on mě asi nemiluje, včera se to pokazilo“ vydechla jsem. „Ale, ale, jedno vím jistě. Miluje tě“ řekl. „Kecáš“! „Znám ho už nějaký ten pátek, chová se, jinak v tvé přítomnosti“ smáli jsme se.

Další část zde.

Do budoucna Vám prozradím, že budou i smutné, zdrcující okamžiky.

S pozdravem Majuš.

STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat