Zase on?

733 61 1
                                    

Jak dlouho?

Ráno po té big party, mi hrozně třeštila hlava. Ale dostala jsem se do postele. Prohrábla jsem si vlasy a zamířila do koupelny. Svlékla jsem ze sebe oblečení a pustila studenou vodou, která mě šimrala na kůži. Po studené sprše jsem se oblékla, konečně do pohodlného oblečení, namalovala se, no prostě ze sebe udělala člověka. Sešla jsem schody. Zjevil se mi pohled, jako po výbuchu. Musela jsem překračovat prázdné lahve po alkoholu, abych se dostala do obýváku. Když jsem se tam konečně dostala, neudržela jsem smích. Ashley ležel na Andym. Jinxx pod stolem. Jake na zemi, jen nohy měl položené na sedačce. Ti, co nemohli dojít domů, se váleli různě po podlaze. Cc ležel na kuchyňské lince a objímal lahev vodky, samozřejmě prázdné.

Hned jak se všichni probudili, ti co bydlí jinde, snažili se dostat domů, snad se jim to povedlo. A naše chlapce trápila kocovina jako trám. Skučeli, naříkali, jak je hrozně bolí hlava, jak jim je hrozně zle, no znáte to. Všechno jsme daly s holkama do pořádku, během pár chvil. „Konečně,“ vydechly jsme a sedly si na sedačku. Uvařily jsme si kávu a chvíli si povídaly. Když jsem vyběhla schody do pokoje a otevřela dveře, Ashley spinkal, proto jsem mu napsala vzkaz a šla si něco zařídit.

Ashley:

Bylo mi zle, ale byla to úžasná party. Když jsem se trochu prospal a rozkoukal se po pokoji, uviděl jsem jen vzkaz od Kristen. Potřeboval jsem si vyčistit hlavu, tak jsem se rozhodl jít se trochu projít. Než jsem se konečně ven dostal, bylo už téměř podvečer, ale tma nebyla. Vyšel jsem ven a procházel se po pláži, sedl si do písku a poslouchal šumění vln, jakoby všechno zlé odnášely do středu moře. Uviděl jsem postavu procházející se po pláži směrem sem. Byla to Kristen, tu dokonalost na dvou nohách poznám. Dívala se do prázdnoty a prohrábla si vlasy. Když mě uviděla, usmála se a utíkala ke mně. Konečně jsem ji měl u sebe a mohl ji znovu políbit, nikdy toho nebudu mít dost. Doma to bylo klidné, každý něco dělal, v klidu a v pokoji. Cc navrhnul, že bychom si mohli sednout na verandu a popít pár drinků, neměli jsme nic proti. Tak jsme seděli, popíjeli, smáli se atd. Pak mě napadlo, že bych mohl jít s Kristen se projít, taková noční procházka. Hned se přidala. „Hlavně prosím vás v klidu, žádné houští!“ neubránili jsme se pokřikům. Jen tak jsme kráčeli po parku a povídali si, bylo to krásné. Když někdo zapískal, zneklidnilo mě to. Kroky v houští byly, čím dám, tím víc hlasitější a bližší. Praskaly větve a listí šustilo. Z houští vyšel ten ha*zl Martin. „Ale, tak páreček zase spolu a já si myslel, že tě konečně budu mít zase pro sebe, kdyby si, se neobjevil ty, basisto,“ odfrkl a ukázal na mě. „Drž hubu Martine! Řekla jsem si, že tě nechci nikdy vidět, tak co tady zase děláš!“ vykřikla rázně Kristen. „Přišel jsem si pro tebe, lásko,“ dala mu facku, až měl červenou tvář. „Ty děvko!“ zařval a už na ni stahoval ruku. Okamžitě jsem mu ruku chytl a tak zabránil jeho úmyslu. „Tohle si udělal naposledy!“ „Nebo co?“ „Nebo tě zabiju!“ „Jo tak, ty mi budeš vyhrožovat, ten, který jen využívá toho, že má takovou kočku, co?“ smál se. „Ashley, kašli na něj! On ti za to nestojí“ držela mě Kristen. „Tak se podívej chlapečku, jednou přijde čas a já ji dostanu!“ řekl rozhodně. To už jsem se, ale neudržel a chtěl mu vrazit, něčí ruce mě chytly, byl to Andy. „Ty, který jen ubližuje nevinným dívkám, ty mi budeš něco takového vykládat, nejradši bych tě zmlátil tak, že ještě týden nebudeš moct vyjít ven!“ křičel jsem na něj. „A co ty? Který jen brnká na kytaru a užívá se toho, na co nemá právo!“ stahoval na mě ruku. Přiběhli k němu tři kluci a drželi ho. Vyrval jsem se z Andyho držení a chytl toho ha*zla pod krkem. „Já ti tu hubu rozmlátím!“ dořekl jsem, to už mě ale držel i Cc a Jake. „Ashley! Už se uklidni, kašli na něj, je to zmetek,“ držel mě pevně Cc. „Tak tobě nestačilo, rozmlácený xicht ode mě! Ty chceš ještě jednou,“ křikl Andy. „A víš co? Miloval jsem ji, jen jsem si jí chtěl pořádně užít, ale zdrhla mi, mrcha jedna, kdyby ses neobjevil ty, měl bych ji ve spárech a využíval ji znovu!“ Ty hajzle!“ vymanil jsem se s pevných stisků. „Dost, Ashley,! Křičel Jake. Ti co ho drželi, měli taky co dělat, aby ho vůbec udrželi. „Jednou tě zabiju!“ zařval jsem na něj ještě, ale to už mě kluci odváděli domů, nedobrovolně, ale odváděli. „Já, si na tebe počkám, Kristen a tebe si taky podám, basisto!“ Znovu jsem se začal vzpírat a měl chuť ho jít opravdu zabít. „Ku*va už mě pusťte!“ vzpíral jsem se. „Ne, Ashley! Já vím jak ti je, já bych ho zabil, ale je to hajzl! Musíme to nějak vydržet, šel by sis sednout a to ti za to nestojí,“ ulidňovali mě. Konečně mě doma pustili. Vyběhl jsem schody a v pokoji vzal první věc, co jsem měl po ruce a vší silou s ní třískl o zem, byla to váza. Bylo mi to jedno. Sedl jsem si na postel a složil svůj obličej do dlaní. Přišla, ke mně Kristen a objala mě. „We walk through hell,“ šeptla mi do ucha. „Miluju tě,“ vydechl jsem. „Já tebe“….

Tak, zde je další část. Komentujte, omluvte chyby. Prozradím Vám, že o víkendu, konkrétně v sobotu bude taková veselá část, ale co se stane do té doby? To je ve hvězdách.

S pozdravem Majuš.

STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat