Musíme si promluvit

724 54 0
                                    

Probudily mě paprsky, které pronikly do našeho pokoje. Mé řasy se oklepaly a já otevřela oči. Bylo mi teplo, mé tělo svíjely silné paže a mé tělo bylo přitisknuté k jeho tělu. Ještě na chvíli jsem usnula. Otevřela jsem oči a vedle mě nikdo nebyl. Prázdný pokoj. Unaveně jsem si zívla a vstala jsem z postele. Z šatníku jsem si vybrala oblečení (bude vpravo), otevřela jsem dveře od pokoje a zamířila do koupelny. Ranní hygiena, sprcha a líčidla ze mě udělaly člověka. Podívala jsem se na sebe do zrcadla a ještě si rozčesala vlasy. Otočila jsem klíčkem v zámku a otevřela dveře. CC akorát vycházel rozespale ze svého pokoje. „Dobré ráno," pozdravila jsem ho. „Ty jen vstaneš a už jsi krásná," rozhodil rukama. „Zase nepřeháněj," smála jsem se a scházela schody dolů. V obýváku seděl Ashley a na něco koukal v televizi, zamávala jsem mu a on mě taky, pak jsme se na sebe začali smát. Zamířila jsem do kuchyně, kde Juliet a Andy něco kuchtili. „Co to bude?" zeptala jsem se a nasála vůni z toho jídla. „Lívance," vypískl Andy jako holka. Začali jsme se smát. „Proboha Andy vezmi si prášek," smál se Ashley. „Ostatní ještě spí?" otočila se na mě Juliet. „Myslím, že jo, akorát CCho jsem teď viděla jít do koupelny," šla jsem do obýváku. Vtiskla jsem Ashleymu polibek na tvář a sedla si vedle něj. Nohy jsem si pak vyložila na něj. Andy nám všem přinesl jídlo. Celý den proběhl pohodově, chvíli jsme dělali blbosti na zahradě, hráli jsme schovávanou atd.

Byl večer a tma zalila modré nebe, po kterém rozsypala hromadu třpytek, hvězd.

„Ashley, můžu s tebou mluvit?" otázal se Andy. „Jasně," a oba přešli na terasu.

Ashley:

Tahle věta, zněpokojí snad každého.Nechápu, co po mě chce. Odkašlal si a začal. „Víš Ashley, já vím, že tě miluje a že je šťastná, ale musím se ujistit" „Jak to myslíš?" pozdvihl jsem jedno obočí. „Víš, ona je úžasná holka, znám ji hodně let a byla velká chyba, když jsem ji opustil a neozval se jí, hodně mi na ní záleží, přece jenom je to jako moje sestra, ale už to není malá holčička, kterou jsem vozíval v kočárku a hrál si s ní. Prožila si toho hodně, tak ať tě ani nenapadne jí zlomit srdce, opovaž se ji uhodit, nebo něco podobného" řekl důrazně a vážně. „Andy, já nejsem jako Martin, miluju ji a tohle bych nikdy neudělal, nejsem hovado, nebo si to o mě snad myslíš?" otázal jsem se. „Nemyslím, jen se ujišťuji... ublížil jí, ona trpěla a já kokot jsem se ani neozval, nedal jsem o sobě vědět, chtěl jsem na ní zapomenout, ale nešlo to, po tolika letech co jsme spolu prožili" „Já tě chápu,respektuju tě.... nikdy bych jí neublížil" "Já znám hlavně její začátky.... chápeš to, od malička jsme spolu byli, byla a je to moje sestra" "Andy, vím co pro tebe znamená...pro mě ještě o něco víc" "Respektuju to..., jen jsem ti chtěl říct, že nejsi sám kdo ochutnal její rty..." "To vím, přede mnou bylo pár chlapů" "A mezi nima i já"! "Cože"? "Ale nrní to tak jak si myslíš, oslavovala tenkrát své 15té narozeniny, klasika opili jsme se i se všema kamarádama.... no a pak prostě jsme se líbali no, to je všechno,ale byla to moje vina" "Co bylo bylo, řeš to co je"...

Další část, snad se líbí. Na Štědrý den čekejte Vánoční speciál. Komentuj a omluv chyby.

S podzravem Majuš.

STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat