Ráno nás probudil hluk, který se ozýval z kuchyně. „Já ho asi zabiju!“ zvedal se Ashley. „Počkej!“ stáhla jsem ho za zápěstí k sobě. „No tak to nikam nejdu,“ usmál se a naklonil se ke mně. Začali jsme se líbat. Podle něj nečekaně jsem se odtrhla a vstala jsem. Vybrala jsem si ze skříně pohodlné černé legíny s lebkami a k tomu delší šedé tričko s nápisem METAL. „Mohla by ses přede mnou převlékat častěji, je to lepší než televize,“ ležel se založenýma rukama za hlavou Ashley. „Sáhla jsem po polštáři, který byl na kraji mojí postele, a hodila jej po něm. „Za co?“ nechápal. „Za to, že jsi drzý,“ usmála jsem se. „Jako já jsem drzý tím, že miluju tvé tělo, jo tak to je mi novinka,“ smál se a hodil polštář po mě nazpět. „To si vypiješ, pohrozila jsem mu a šla k němu. „Jo a jak?“ šibalsky se usmál. Sedla jsem si na něj a začala ho lechtat. „Prosím už toho nech, já už budu hodný,“ kroutil se. „To máš za ten včerejšek,“ pokračovala jsem. Najednou někdo vtrhnul do pokoje. Byl to CC. „No nerad bych vás z něčeho vyrušil, z toho z čeho nechci,“ nedořekl. „Kurva CC tak už se vymáčkni!“ okřikl ho Ashley. „No já jen, že rodiče a volali a přijedou asi za 2 hodiny!“ odešel. Okamžitě jsem slezla z Ashe a utíkala ze sebe do koupelny udělat člověka, pak jsem rychle seběhla schody do kuchyně propojené se společenskou místností. Všichni tam běhali sem a tam, uklízeli a snažili se zachránit vše, co šlo. Všude vládl zmatek. Uklízeli jsme, aby všechno bylo perfektní. Prázdné lahve od alkoholu si CC zanesl do pokoje a narval všechno pod postel. Plné lahve alkoholu jsme si každý rozdělili a zanesli pod své postele. Čas letěl jako splašený a každou chvíli měli přijet rodiče. CC stál u okna a sledoval. „Auta!“ vyjekl jako holka. V té chvíli jsme se všichni postavili do pozoru a čekali. Vyšli jsme před chatu a přivítali se, se všemi. Poznala jsem rodiče ostatních a byli super. Všechno bylo dokonalé. Chata byla téměř plná, pár pokojů bylo volných. Moji rodiče jsou hrozní, jako už vidím ty kecy ohledně toho, že trávím víc času s Ashleym, než abych byla s nimi, jako se svými blízkými. No to je jedno. Každopádně věichni přivezli nehorázně moc dárků, cukroví a jídla, ovšem můj úžasný tatínek nezapomněl na naši kamarádku z Moravy slivovici. Tím mě potěšil. Všechno to vybalování skončilo a povídali jsme si u stromečku. Ashley se zvednul a šel do pokoje, zvedala jsem se taky, ale máma mě zastavila „Doposlechni si tu historku,“ na to se Ashley otočil a já na něj šibalsky mrkla. Asi za 10 minut, jsem se šla napít, přitom jsem vyběhla schody do pokoje a otevřela jej. Ashley tam nebyl. „Asi šel ven, pomyslela jsem si,“ sedla jsem si na postel a položila si na klín notebook. Když někdo začal házet sníh do okna, lekla jsem se, ale přešla jsem k tomu oknu. Pohlédla jsem z něj a stál tam Ashley. Usmála jsem se a teple se oblékla. Otevřela jsem okno a podívala se na výšku pode mnou, byly to tak 4 metry? Možná víc. „Chytnu tě,“ pobídl mě a já skočila. Chytil mě a postavil zpět na zem. Chytla jsem ho za ruku a kráčeli jsme tmou, plnou sněhových vloček a vůní Vánoc…
Zítra vás čeká ten Vánoční speciál !
ČTEŠ
STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)
Teen FictionPříběh vypráví o dívce jménem Kristen, která se přátelí s Andym Biersackem. Jsou velmi mladí. Co se stane, když je rozdělí? Nezapomene Andy na Kristen ? Čtěte dále....