Test, lokny a ukolébavky

345 42 8
                                    

Jakmile jsem se probrala a podívala po pokoji, zmocnil se mě pocit nejistoty, nervozity. Ležela jsem v posteli a vedle mě ležel vzkaz.

„Neboj Kristen, nic nebylo. Hned jak jsem tě utěšil, uložil a jak jsi usnula, odešel jsem. Filip "

Na jednu stranu jsem si oddechla, na druhou mi bylo líto, že odešel. Nevím, co se to se mnou děje, nevyznám se sama v sobě. Bylo mi divně od žaludku, tak jsem se znovu schoulila pod peřinu a usnula.

-

Probudil mě až pohyb v pokoji, byl to Ashley, konečně přijeli. Věnoval pozornost svým věcem, které dával do šatníku.

„No konečně!" vyjekla jsem a Ashley se prudce otočil a skočil ke mně do postele.

„Co konečně? Neříkej, že jsem ti chyběl?"

„Trochu!" skousla jsem si ret, abych se nesmála. Následně jsme se s Ashem chvíli líbali.

„Ashley? Budeš tak hodný a přineseš mi čaj?"

„Jo, něco ti je?" nakrčil obočí.

„Ne, nic mi není, jen běž pro ten čaj, prosím." Odešel.

ASHLEY

Sešel jsem schody dolů a podíval se do obýváku. Tam ležel přes celou sedačku rozvalený CC, v ruce balíček chipsů a neskutečně mlaskal.

„Ty jsi fakt hovado!" usoudil jsem.

„Jdi si po svém Purdy!" okřikl mě.

„Kolikrát vám mám opakovat, že po svém si jít nemohu, nemám ho tak dlouhého!"

„Purdy, od kdy si ty vaříš čaj?" přišel do kuchyně Andy.

„To je pro Kristen."

„Něco jí je?"

Bylo docela zbytečné říkat, že ne, protože to už byl Biersack v našem pokoji.

KRISTEN

Do pokoje vtrhl Andy.

„Proboha Andy, co je?"

„Tobě něco je? Jsi těhotná?! To hovado ti něco udělalo, Kristen já ho zabiju!" klekl si ke mně.

„Ježiši Andy! Uklidni se, ne nejsem těhotná a Ashley mi nic neudělal."

„A jsi tím, že nejsi těhotná jistá?"

„O můj bože. Andy! Jistě, že jsem si tím jistá!"

„Dělala sis test?"

„Kdybych dělala, že jo, ptal by ses, jaké byly otázky, jak tě tak znám. Ne nedělala a ty bys byl schopný mě i kontroloval, jestli to je správně provedeno, že?"

„No dovol, takový krypl nejsem."

„Ale kryplín jsi. Takže Ashley mi jen udělal čaj, nic víc!"

„Jo a ani si mě nepřivítal!"

„Aha, promiň!" objala jsem ho.

Nakonec klidný odešel.

-

ODPOLEDNE, TO BYLO ZASE PERNÉ

Byla jsem v koupelně a jen tak z nudy jsem si vlasy nakulmovala do loken. Hned jak jsem vešla do pokoje, Ashley na mě upoutal svůj pohled.

„Měla vlasy samou loknu jééé jeje! Měla vlasy samou loknu jé jé jé!" spustil a já absolutně nechápala, kde to zase pochytil.

„Co tady zase děláte?!" houkl na nás CC, který vběhl do našeho pokoje. Klepání je pro všechny obyvatele tohoto domu neznámé slovo, zřejmě.

„Hej CC, od rána jsem tě neviděl. Kde jsi byl?" ptal se Ash.

„To je jedno!"

„Jedno, je jen tvoje varle u péra, tak to vyklop!"

Další perla dne, a já se málem smíchy neudržela na nohách.

Pořád se tak nějak s CCm pohlavkovali a odmítali toho nechat. Venku už byla tma, jen hvězdy a měsíc svítil.

-

Večer jsme seděli všichni v obýváku a sledovali nějaký film. Kluci si mě pořád dobírali, že jsem teď jediná ženská v domě.

Byla jsem hrozně unavená a hned jak skončil, nějak po jedenácté večer film, rozloučila jsem se s kluky a šla nahoru. Rychlá sprcha mě celkem probrala, svůj obličej jsem zbavila make-upu, vyčistila jej, svoje zuby, oblékla se do pyžama, přešla do pokoje a unaveně zapadla do postele.

Bohužel mé myšlenky mě nenechaly spát. Tak jsem jen tak přes tu tmu civěla do stropu a během chvilky se do pokoje vplížil Ashley, který si ke mně sedl.

„Kristen? My jdeme s rukama ještě na jedno jo?"

„Dobře." Už se chtěl zvedat a odejít, ale já ho chytla za zápěstí a přitáhla k sobě.

„Buď tady ještě chvíli se mnou."

„Pššt! Uložím tě." přiložil si prst před rty, přisedl si ke mně ještě blíž, pořádně mi přiložil peřinu k tělu, sklonil se nade mě a začal tiše zpívat.

„Zase spíš v noci sama

Co z toho máš, když mě odmítáš.

Zase spíš v noci sama

Ty se v sobě vážně nevyznáš."

Pokračoval dál refrény našich oblíbených rockových, metalových ploužáků.

„Říkám ti Marylin.

Když v noci sním.

Chtěl bych tě hřát.

Teď vážně netuším.

Jak zastavím.

Svůj volnej pád.

Úsměv a oči tvý.

Kouzlo ukrytý.

Řekni, co s tím.

Marylin.

Marylin.

Jsi jako žhavá láva v dlaních.

Marylin."

A ukončil tou naší zvláště oblíbenou.

„Hladit vlasy tvý,

chci jenom hladit vlasy tvý,

Neříkej ne, vždyť to se smí,

co tenhle dotyk napoví.

Tvý duši plyšový." a při této sloce mi rukou jezdil po vlasech.

Díky tomuhle jsem už byla v polospánku. Kdysi mi takhle táta zpívával písničky. Ashley mě dokonale uložil, uspal a já jen cítila, než odešel jeho polibek, který mi věnoval do vlasů....

ČAUKO! Konečně jsem zdravá a jsem ok! Teda, pořád musím kloktat nějaké humusy, ale to je vedlejší. Tohle je 140 část a bude jich asi 200. Je vás okolo 45K, nevím přesně, ale každopádně nemám slov, je to neskutečné a... nevím co dodat. Rozhodně vás ještě čeká hodně věcí. Tak si užijte dnešní večer, zítřek. V pátek bude volno, pak se napíšeme, jak ho budete trávit. Tak komentujte. MILUJU VÁS <33

S láskou vaše Majuš....

STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat