I will walk through hell 2

777 70 2
                                    

Z pohledu Ashe

Po těch slovech co mi Andy řekl, jsem se zamyslel. Má pravdu. Já tady chlastám a myslím si, že tím něčemu pomůžu. Blbost. Šel jsem si dít studenou sprchu. Už nejsem tak opilý, aspoň vnímám. Jsem takový vůl, je to pravda, takovou krásku jsem si získal, která je teď v nemocnici a já u ní ani nejsem. Zítra tam zajdu a všechno napravím. S tímhle pocitem jsem v klidu usnul.

Ráno jsem se probral. Šel jsem do sprchy, obléknul se a utíkal do kuchyně, kde jsem do sebe rychle něco naházel, obul se a mířil k autu. Cesta proběhla rychle, koupil jsem velkou kytku a utíkal, směr nemocnice. Vtrhl jsem tam a zeptal se na číslo pokoje. „76“ oznámila mi jedna sestřička. Utíkal jsem chodbami, nehledě na to, že tady nesmí pobíhat. Potichu jsem vešel do pokoje. Stála u okna a dívala se na krajinu. Potichu a jemně jsem se k ní přiblížil a zezadu jí dlaněmi zakryl tvář. „Ashley,“ chytla mi ruce a vyjekla. Otočila se na mě a ještě dlouho jsme tam postávali v objetí. A konečně jsem po dlouhé době ucítil její jemné a zároveň drsné rty. Když jsme se od sebe po nějaké době odtrhli, dal jsem jí květinu. To nadšení v jejích očích bylo tak neuvěřitelně krásné. Chvíli jsme si povídali a pak jí přinesli jídlo. No jídlo, to snad ani nebylo. Začala pomalu jíst. Najednou se na jídlo podívala, odsunula talíř, zvedla se a utíkala na záchody. Když se vrátila, byla celá bílá. „Lásko co je?“ zaraženě jsem se díval. „Nevím, něco semnou je, všechno jídlo co s ním jde okamžitě ven“ svěřila se mi. „Jdu pro doktora,“ odcházel jsem. Když doktor přišel, prohmatal jí žaludek. „Myslím, že Vaše česlo, které je vlastně brána do žaludku, nechce přijímat potravu do žaludku, stoupněte si prosím na váhu,“ rozkázal jí. Jak řekl tak udělala. Stoupla si na váhu. Váha ukazovala 56 kilogramů. Nevěřil jsem vlastním očím a až teď jsem ti toho všimnul. Jak je pohublá. Je hubená normálně, ale zdravě, ale teď? Už je to nezdravé. „Budeme s tím muset něco udělat,“ řekl doktor a odešel. Vzala si prášek na spaní, ukázala na volné místo vedle ní a já si k ní lehl. Držel jsem ji za ruku a ona se mi schoulila do náruče. Mlčky se dívám na její vyhublé tělo a nemohu nic dělat……

Další kratší část. Z jednoho problému je snad Ashley venku, ale co Kristen ? Komentujte a omlutve chyby.

S pozdravem Majuš

STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat