Absolutně jsem nevěděla, co si dám na sebe. Ash mi pomohl. Následně jsem šla do sprchy. Studená voda, vždy probere od únavy. Stíny jsem nějak neřešila, udělala jsem si jen černé linky, nanesla řasenku a rty vyzdobila tmavě červenou rtěnkou. Vlasy jsem pouze rozčesala. Oblékla se a šla do pokoje k Andymu a k Jul. Zaklepala jsem a otevřela. „Ehm, Jul myslíš že takhle můžu jít"? zeptala jsem se jí. „To je krásné, fakt ti to moc sluší a co říkáš na můj outfit"? „Super, k tobě se hodí". „A co já"? ozval se Andy. „No jasně ty jsi nejhezčí modelka, teda model" smáli jsme se. Andy dělal uraženého. Šla jsem do pokoje, který patří Ashleymu. „Hej Ashley.." zarazila jsem se. Převlíkal se, neměl tričko, právě v šatníku nějaké vybíral. „Živě, vypadá jeho tělo líp než na fotkách" řekla jsem si. „Co to melu, je to jen kamarád, nebo ne..."? Vstoupila jsem do pokoje. „Ashley myslíš, že takhle můžu jít"? váhavě jsem se ho zeptala, dívajíc se na svůj outfit. „Já myslím, že super, dobře jsme vybrali" řekl rozhodně a dál se zabýval tím, co si obleče. Sešla jsem schody, tam už přešlapoval nervózní Cc. „Proboha tak kde jsou, oni to oblečení snad šijí" prohlásil Jake. Musela jsem se smát. Asi po 5 minutách všichni byli připraveni k odjezdu.
Vyšla jsem ke svému auto. „Pojedu s tebou"! zavolal někdo na mě. Otočila jsem se, byl to Ash. Pak jsem zahlédla Andyho tvář, díval se nedůvěřivě, starostlivě, téměř Ashleymu pohrozil. Naštěstí to Juliet uklidnila. Vyrazili jsme na party. Cesta byla krátká, celou jsme ji proklábosili.
Party byla jako každá jiná, tancovalo se, pilo, ale s nimi to byla snad nejlepší party. Prošla kolem nás nějaká, zřejmě anorektička, byla úplně plochá, ani žádný zadek neměla s foťákem. „Má hezký foťák" řekla Ella. „A to je asi tak všechno" dodal Jinxx. Smáli jsme se. To by nebyl Ashley, kdyby něco nedodal. „No ženská bez zadku, jak týden bez pátku no ne"? smáli jsme se.
Asi ve dvě ráno jsem se rozhodla jít domů pěšky, provětrat si hlavu a tak jsem udělala. „Řekni prosím všem, ať mě nehledají, šla jsem domů." oznámila jsem, asi nejméně opilém Jakeovi. „Počkej, nechoď" prosil mě. „Dej si tady panáka a zůstaneš" žadonil. „Příště jo"? slibovala jsem mu. Kráčela jsem temnou ulicí, plnou světem, přesně jako v den, kdy jsem utekla z domu a byla nešťastná z odloučení od Andyho. Musela jsem si zapálit, normálně nekouřím, ale na stres, znáte to. Konečně jsem došla k vile. Odemkla jsem a zapadla dovnitř. Zula jsem si boty a šla do kuchyně pro něco k jídlu a pití. Napadlo mě otevřít si lahev červeného vína, přece jenom jsem měla na té party jen jednu skleničku. Učinila jsem tak. Sedla jsem si k televizi a sledovala nějaký film. Někdo odemkl. Šel do obýváku a rozsvítil světlo. „Aby bylo mezi námi jasno" zasmáli jsme se. Byl to Ashely a byl překvapivě střízlivý. Sedl si ke mně a upil vína. Bavili jsme se o našich životech, muzice atd. Najednou se ke mně přiblížil. Vlasy mi odhrnul dozadu. Stále jsem sledovala jeho oči. Spojil naše rty a já jsem se nebránila. Hladově jsem se vpíjela do jeho rtů. Ale když mi začal sahat na tričko a dal mi ruku na nohu, cukla jsem, nepochopitelně ve mně něco couvlo. Chyba je ve mně. „Promiň, já nemůžu" utekla jsem do svého pokoje a zamkla se. Sundala jsem oblečení a oblékla si pyžamo. Sedla jsem si na postel, opřela se o stěnu a začala brečet. „Není to jeho chyba" vzlykala jsem. Začalo se mi vybavovat to, jak mě Martin bil a znásilnil, sice jen v útržcích, ale přece jen. Usnula jsem v slzách.
Další část je tady. První problém je tady. Pokoří ho Kristen ?
S pozdravem Majuš
ČTEŠ
STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)
Teen FictionPříběh vypráví o dívce jménem Kristen, která se přátelí s Andym Biersackem. Jsou velmi mladí. Co se stane, když je rozdělí? Nezapomene Andy na Kristen ? Čtěte dále....