Jak strávíme Vánoce?

583 54 0
                                    

Tak takhle otázka mi běhala hlavou už od rána. Pohodlně jsem seděla na sedačce, popíjela čas a utápěla se v této otázce. Najednou Jake vyjekl. „Co kdybychom jeli na naši chatu?“ vypískl. „Naši?“ nechápal Andy. „No tak, abych to tvému mozku vysvětlil, na chatu mých rodičů, je to velký srub pro moc lidí a můžeme tam strávit Vánoce, vlastně už zbývá jen 1 týden do nich, takže bychom tam mohli jet už v sobotu,“ vydechl nadšeně. „Jakeu, nejsi až takový blbec jak jsem si myslel,“ poplácal ho se smíchem CC. Všichni se začali smít. „Konečně někdo vyřešil mou otázku,“ poděkovala jsem mu. „No, a aby se neřeklo, tak tam s námi na nějaký čas budou i rodiče,“ rozhodil rukama. Na to se Jinxx začal dusit jídlem. „No je pravda, že moje rodiče by to naštvalo nestrávit semnou Vánoce,“ uznala jsem. Všichni nakonec souhlasili. Takže dnes je čtvrtek a v sobotu jedeme na chatu, kde bude aspoň hodně sněhu. Vánoce jsou za dveřmi. Vyběhla jsem schody do našeho pokoje, protože ta chata je někde daleko od centra a budeme tam dost dlouho, sedla jsem si k počítači, vybírala a zároveň objednávala dárky. Strávila jsem nad tím hodně dlouhou dobu, ale tak co. Najednou někdo zaklepal na dveře. Trochu jsem se lekla, ale pobídla jsem ho ke vstupu. Byl to CC. „CC, proč klepeš?“ upřela jsem na něj oči. „No, kdyby se tu dělo něco, co bych nemusel vidět,“ smál se. „Ale Ashley je dole,“ „Nikdy nevíš,“ smáli jsme se. „No chtěl jsem ti říct, že půjdeme všichni do klubu, takže jdeš s námi. „Dobře,“ souhlasila jsem. „Pošli mi sem prosím Ashe,“ požádala jsem ho a rozešla se k malinké místnosti plné oblečení, doplňků a bot. Během chvilky vtrhl do pokoje Ashley. „Tak co se bude dít a proč si oblečená?“ nechápal. „Ne nebudeme dělat nemravnosti,“ „Tak proč jsem tady?“ smáli jsme se. „Abys mi pomohl s oblečením.“ Ashley si vzal roztrhané šedí džíny a trička, které obepínalo jeho svaly, k tomu černou koženou bundu a černé kožené boty. Já jsem si vzala černé kožené kalhoty s cvoky, šedé tílko s černou lebkou, koženou bundu se cvoky a boty značky KMM. Všichni jsme byli připraveni a tak jsme vyšli ke klubu. Po cestě jsme se bavili a smáli se. Ashley otevřel dveře a nechal jako prvního vstoupit CCho. „Dámy první,“ vybuchli jsme smíchy. Dnes jak jsme vešli, obklopila nás ohlušující hudba. Hned jsme usedli k prvnímu stolu a bavili se, pili jsme, tancovali, prostě si užívali. Domů jsme se dostali záhadně, opravdu nevíme jak. „Jé dveře!“ vyjekl nadšením Andy a podával dveřím ruku. „Tak ty už máš dost,“ konstatovala Juliet. „Děvčata já vás mám tak rád,“ chytil nás okolo ramen CC. „My tebe taky,“ řekly jsme jednohlasně. „A zazpíváme si,“ vyjekl Jake. „No na to zapomeň, ty jdeš rovnou do postele,“ táhla do Ella. Všichni jsme se smáli a všichni jsme byli v dobré náladě. Pomohla jsem Ashleymu vyjít schody a dostat ho do pokoje. Ani nevím jak, usnuli jsme.

Zvuk ohlašující příchozí hovor se rozezněl pokojem. Nedobrovolně jsem po něm sáhla a ospale řekla „Ano?“ „Ahoj Kristen,“ byla to máma. „Neprobudila jsem tě?“ ne, jen je osm ráno, já jsem po pařbě celá dolámaná.

„Ne, neprobudila,“ „Jen jsem se tě chtěla zeptat, jak to bude s Vánocemi? Jak a kde je budeš slavit?“ „No mami, my všichni jedeme k Jakeovi na chatu a asi 3 dny před Vánocemi, Štědrý den a 2 dny po Vánocích tam budou rodiče, takže i vy,“ prohrábla jsem si vlasy. „Mami, já už musím končit, pozdravuj tátu,“ zavěsila jsem a zahrabala se pod peřinu. Jen jsem ucítila jeho ruce jak se obmotaly kolem mě a s pocitem bezpečí jsem usnula…

Další část. Prosím napište komentář a omluvte chyby.

S pozdravem Majuš

STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat