Stanování

273 32 8
                                    

Pár dnů po mém příjezdu jsme se rozhodli stanovat. Byl to bláznivý nápad. Stanovala jsem naposled na základce, ale o to, to bude lepší. Budeme stanovat na velké louce za naším domem, momentálně jsme na Moravě. Za tou velkou loukou je obrovský les.

A tak se rozhodlo. Odpoledne jsme si sbalili spacáky, které jsme přinesli z podkroví. Stanů jsme měli dost, vzhledem k tomu, že můj pradědeček byl myslivec a druhý pradědeček voják. CC už od rána chystal zásoby jídla, Ashley zase pití. To je jejich. Budeme spát u našeho uličního ohniště, kde máme lavičky, stůl, houpačku atd. Chtěla jsem ukázat Moravu i Jackovi a Filipovi, takže jeli s námi.

„Dneska se ožerem jak nikdy!" hlásal Jake.

„Vole, děláš jako bychom nebyli na káry skoro každý víkend."

„No jo vlastně."

A večer se blížil. Byla chyba poslat kluky stavět stany. Nečekala jsem, že jsou až tak leví. Absolutně si s tím nevěděli rady a až po dvou hodinách, kdy jsme se jim tajně smáli, to dokončili. Až jsme jim museli zatleskat. A večer se rychle blížil, vzhledem k strávenému času na zahradě. Zásoby všeho kluci brali po bednách. A to vážně. Holčičí skupinu jsem tvořila já, Juliet, Ella, Rebecca, Sophie (Erikova holka), to jest všechno. My s holkami jsme braly spacáky, deky, a hlavně kytary. Ty byly velmi důležité. Slunce už zapadalo za obzor a začalo se stmívat.

Kluci rozdělali oheň a všichni jsme se usadili na lavičky. Každý měl palici, na které byl napíchnutý špekáček, a dívali jsme se do ohně. Popíjeli víno, pivo, slivovici, každý na co měl chuť. Já, Jake, Jinxx a Ash jsme hráli na kytary a všichni jsme zpívali. Bylo to super. Pak jsem odložila kytaru, Ashley si mě přitáhl k sobě a dívajíc se na kluky jsme zpívali. Nálada vzrůstala hlavně díky stoupajícímu alkoholu v krvi.

„Nejkratší vtip? Cikán jedináček, nebo cikán v práci." Začal s tím rozzářený Andy.

„Víš jaký je rozdíl, mezi pneumatikou a černochem?" pokračovala jsem tentokrát já.

„Když na pneumatiku nasadíš řetěz, nezačne rapovat."

„Ten vtip jak jede holohlavý a beznohý na motorce a beznohý řídí. Zezadu na něj holohlavý, šlápni na to, ať mi vlají vlasy." Ashley se vytáhl.

"Pane profesore, co konkrétně znamená slovo dilema?"

"No víš, Pepičku, až se jednou ocitneš uprostřed postele, nalevo bude překrásná blondýna a vpravo nadrženej homosexuál,

ke komu se otočíš zády??" překvapil nás Filip a my se opět nekontrolovatelně smáli.

Po půlnoci, kdy byla nálada na 100% rozjetá, jsme se rozhodli skákat přes oheň.

„Mě to depilovalo! Já nemám chlupy na nohách!" řval CC.

„Jsem jak transka."

„Proč jak?" oponoval se smíchem Jinxx a CC ho vraždil pohledem.

„Maluje si rty u zrcadla CC a přijde k němu Jake se slovy: „CC, ty jsi gay?" „Ne, princezna." Vybuchli jsme smíchy a CC začal nahánět Andyho.

Okolo třetí ráno, kdy jsme kluky dostali do stanů, jsme konečně víceméně usnuli všichni. Ovšem to by nebyl Jack, kdyby nedělal hovadiny. Chodil okolo stanu, svítil do něj baterkou a myslel si, jak nás rádoby vystraší. No ohromně jsme se báli. Ovšem byl to krásný večer u ohně a brzo repete.


ZDRAVÍM! Tak týden zase u konce, toto letí co? Neskutečně rychle. Prázdniny už jsou téměř tady. Komentujte, vote a hlavně?

MILUJU VÁS <33

S láskou vaše Majuš....

STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat