Sprchy

386 37 6
                                    

CLAUDIA

Konečně jsem přišla ze solária. Vypadám nádherně. Ale jedna věc mi vrtá hlavou. Kristen prý měla dřív nějakého borce, a ten jí prý chce zpátky. Nebylo by špatné se s ním spojit. On by získal Kristen a já Ashe.

„Jsi to ale chytrá holka, Cludie,“ pomyslela jsem si nad svým plánem.

KRISTEN

Dopoledne jsem si uvědomila, že zanedbávám péči o své tělo po fyzické stránce. Nechodím do posilovny, tak často jak bych měla a basová kytara by mi brzy oddělala záda a krk. No musím to napravit, třeba dnes. Zjistila jsem si přes počítač, že je tam nějaké cvičení a posilování pro ženy, takže takový ženský den. To mi vyhovuje, nepotřebuju, aby na mě civěli chlapi.

Zhruba ve tři odpoledne jsem si do sportovní tašky dala kraťasy s černým vzorem. Sportovní černou podprsenku. A jak jinak než černou sportovní obuv. Následně pár drobností jako deodorant, make up, sluchátka, mobil, hřeben na vlasy, gumičku, klíče od domu atd.

Oblékla jsem si na sebe legíny s lebkami, nátělník BVB, mikinu U.D.O., lehce se upravila a vyrazila ke dveřím.

„Jdu do fitka!“ zařvala jsem směrem k ostatním, když jsem se obouvala. Zamířila jsem k autu, nastartovala jej a během chvilky jsem byla na místě. Tak jsem vysedla a vydala se dovnitř. Hned na recepci mě čekal velmi dobrý známý, protože sem už chodím zhruba něco přes rok.

„Ahoj Kristen, už jsi tady přes dva týdny nebyla,“

„Já vím, flákala jsem to,“

„Jako obvykle?“ zeptal se a já mu to odkývala, dala jsem mu částku, o kterou si řekla a dál věděla, kam mám jít. Na věšák vedle recepce jsem si zula boty a vydala se do šaten v přízemí. Jsou nově rekonstruovány, takže je to tady luxusní. Zvláště skříňky na oblečení, kabinky, následně sprchy a toalety. V místnosti se skříňkami bylo už několik dívek, žen, slečen, zhruba ve věku jako já. Vyrovnala jsem se s tím, že je to tady samá barbie v růžovém, která chce boží tělo, ale nemaká. Klasika. Tak jsem se svlékla a zase oblékla do sportovního. Následně jsme vyrazili po chodbě dozadu do velké místnosti, kde nás čekal náš instruktor, toho taky moc dobře znám. Užívala jsem si ty pohledy blondýnek, když jsem se vítala se Stevem. A začalo se makat. Pot dokazuje tvrdost tvé práce. Já jsem nemluvila a dělala to, co mi řeklo. Samozřejmě ty krávy pořád něco mlely, až je musel Steve napomínat. Jako slepice, fakt že jo. Ale zase tady byly i v pohodě holky, které se semnou normálně bavily. Takže tam byly asi čtyři normální holky a pět takových slepic. Makalo se a makalo.

„Makejte jako Kristen a tady holky! A nekecejte pořád!“ napomenul se Steve.

Hodina zdřiny skončila a my se odebraly do šaten. Já samozřejmě první, na nikoho jsem nečekala a ihned zamířila do sprch. Byla jsem první ještě s Kate, vlastně tam šla se mnou ještě moje/naše Rebecca, a Lucy. My jsme byly rychlé, jak ve sprchách, kde byla zábava, tak já i v oblečení. Holky se ještě malovaly na záchodech, když přišlo těch pět slepic a šly rovnou do sprchy. Kde se hyhňaly, smály, atd. Já se zatím oblékala a zrovna si rozvazovala sportovní obuv, když dovnitř vešel CC.

Jenomže tady je víc vchodů, čili on vešel dveřmi a byl přímo naproti otevřeným sprchám, kde byly ty slepice.

„Jejda, děvčata pardon,“ vykulil oči a hned zase zalezl. Stejně se díval klíční dírkou.

„No pojď klidně k nám kočičáku,“ přivolávala ho jedna z blondýn. Já jsem vybuchla smíchy.

„Smím?“ pomalu vešel.

„No jasně, pojď k nám,“ vábila ho prstem.

„Já bych nerad rušil,“ podíval se do sprch. A já jen mezi smíchem ucedila mezi zuby.

„CC, tečou ti sliny,“

Ten mě vnímal a naštěstí přešel ke mně.

„Čauko kočky, teda kočko,“ oslovil mě.

„No CC ty ses nějak zakoukal, a co tady vůbec děláš?“ vysvlékla jsem si tričko i před ním. No co, je to jako v plavkách.

„No já tě mám na starost, aby tě neobtěžovali úchylové, takže jsem přišel,“

„No dobře no,“ nakonec jsem souhlasila a celá se převlékla. Pobídla jsem Rebeccu, že ji hodíme domů a vyrazili jsme. Já se chytla CCho a kráčeli jsme k autu, no ten se ještě musel rozloučit se slepicemi.

„Ahojte kočky!“

„Měj se kocourku,“ no nešlo se nesmát.

Když jsme konečně byli doma, mohla jsem si oddechnout a v klidu si vypít kafe.

„No vitamíne C! Kde ses jako s Kristen toulala!“ měl hned námitky Ash.

Při té přezdívce vitamín C jsem nemohla a nebyla jsem jediná. Andy se válel po zemi, Jake na něm, no klasika.

„Víš co Ashy, běž si po svém!“ napomenul ho CC.

„Po svém si jít nemohu, nemám ho tak dlouhého!“ opřel se o futra a já brečela smíchy.

„Ashley, půlku tebe chci do sebe,“ zvedal se ze země Andy (Batmanko, tady máš tu skvělou hlášku! :D)

Ale hned tak tento dvojsmysl řekl, znovu spadl na zem a my propadli neuvěřitelného záchvatu smíchu.

„Perlička dne!“ prohlásila jsem.

Když jsme se dívali na nějaký film v televizi, CC na chviličku zmizel, ale zhruba za 20 minut přišel do obýváku. Celý nablýskaný, navoněný a se slovy.

„No nic přátelé. Jsem najezený, umytý, tu svoji ančovičku mám taky umytou/umytého, a jdu do ulic balit nějaké mladé mušle! Tak čaute!“ rozloučil se s námi a odešel do chodby.

„Ty vole CC, ty vypadáš!“ upozornil Jinxx.

„Ty mlč, ty jsi jako rozšlápnutý pomeranč!“

„Lepší rozšlápnutý než plesnivec!“ oponoval mu, ale to už CC odešel.

Noc byla dneska klidná, teda až na to, že jsem si ve zmatku v mojí hlavě a tolika myšlenkách zapomněla vzít oblečení na spaní, takže jen v ručníku zase do ložnice a to by nebyl Ashley aby nebyl tak inteligentní a v mžiku tam byl. Jak jinak.

Tak jsme zhruba v jednu ráno zalehli a ještě si povídali.

„Kristen, ty si se včera dívala na tu bouřku?“ zeptal se.

„Jo jo,“

„No já čekal, že se ke mně přitulíš a budeš se bát a ty nic,“ jemně se zasmál.

„Chlapče, budeš si ještě na víc věcí u mě zvykat,“

„A víš, že se mi to líbí?“ zavrněl mi do ucha.

„To je dobře,“

Pak jsme oba usnuli….

Sobotní večer a je tady další část. Užijte si ji. Omluvte chyby a komentujte.

MILUJU VÁS VŠECHNY <33

S pozdravem Majuš.

STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat