Už jsi!" křičel na mě zespod Ashley, když jsem se líčila.
„Nejsem, a ty?"
„Já už dávno! Kdy už budeš?" tahle naše konverzace málem zabila všechny naše spolubydlící a my si to uvědomili až po pěti minutách, kdy jsme se smáli každý v jiné místnosti, jako bychom něco hulili.
Odpoledne jsme strávili u mých prarodičů při koštu slivovice. Řídit bude zase Ella, protože ta jediná toho moc nevypila.
A představte si tu situaci, kdy pět chlapů, vylitých jak Morava se naskládají do dodávky a my holky, které jsme alespoň, více méně střízlivé se nacpeme dopředu. Samozřejmě Ashley nedržel hubu a začal mlet.
„Ty vole Biersack, kdybys byl učitel, tak by na tebe pokřikovaly holky „A pane učiteli, kdy si to rozdáme?" Třeba jen písemku!" a smál se u toho neskutečně.
„Ashley, víš, že jsi docela v pohodě, pokud nedojde na tvou sexuální stránku?" uznala jsem a všichni přitakali.
Kluci vystřízlivěli jen částečně okolo sedmé večer, kdy jsme se vyhnali ven, aby se trochu prošli.
ASHLEY
Byli jsme už celkem v pohodě a jen tak se procházeli, když mi zabrněl mobil ohlašující zprávou, kterou jsem hned otevřel.
„Copak tam máš?" nakoukli hned všichni.
„Nečumte, to je sex po telefonu."
Bylo to od Kristen a stálo tam:
„Chtěla bych cítit tvé doteky na svých rtech, pořád na tebe myslím a nikdy nezapomenu. Mé srdce patří jen tobě. ALKOHOLE." První slova jsem četl s úsměvem na tváři. Poslední slovo jsem jen nevěřícně vydechl a ti volové vedle mě se začali neskutečně smát.
Jakmile jsme přišli rozchechtaní a v dobré náladičce holky akorát chystaly nějaké lívance, nebo co. My si posedali okolo stolu a čekali, až nám to přinesou.
Ashley, jak to máš rád?" zeptala se mě Kristen, asi ohledně těch lívanců, to jsem já bohužel nepochopil.
„No jak kdy. Někdy ve sprše, někdy na kuchyňské lince, někdy v posteli, záleží na situaci." Další výbuch smíchu byl nevyhnutelný.
KRISTEN
Těchto sexuálních narážek se Ashley nevyvaroval, ani když jsme se už chystali spát. Pořád mlel hrozné blbosti. Beztak měl něco zase v krvi. Až když jsem mu řekla, že půjdu spát k CCmu tak se zklidnil. Jenomže to by nebyl Ash, kdyby za hodinu zase nezačal jak osahávat, tak zase mlet naprosté kraviny.
TADÁ! zde nový dílek. Ve čtvrtek jedu se školou do Ostravy na MS v hokeji USA-Bělorusko. Těším se mega moc! Pište komentíky!!! MILUJU VÁS <33
PS. Batmanko, máš ode mě zprávu :D
S láskou vaše Majuš.
ČTEŠ
STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)
Teen FictionPříběh vypráví o dívce jménem Kristen, která se přátelí s Andym Biersackem. Jsou velmi mladí. Co se stane, když je rozdělí? Nezapomene Andy na Kristen ? Čtěte dále....