Docílila jsem 18 let. A našla si přítele. Jmenuje se Martin. Chodíme spolu dva měsíce. A dnes se k němu stěhuju. „Opravdu myslíš, že je to dobré rozhodnutí"? tázal se mě můj bratr. „Tak se podívej, roky ses o mě nezajímal, tak ti do toho nic není, běž si radši do té své posilovny" zvýšila jsem na něj hlas. Většinu věcí jsem u Martina už měla, takže jsem si tam vzala jen poslední kufr.
Po roce......
U Martina je to super, ale? On se chová divně. Já kromě školy chodím i na různé brigády, abychom měli peníze a on? Nic nedělá. Kašle na mě, večer chodí do hospod a vrací se úplně opilý. Dnes tomu není jinak. Je půlnoc a on odemyká dveře. „Ahoj Kiko". „Jsem Kristen, ne Kika, idiote" to idiote jsem řekla raději potichu. „Cože jsi to řekla"? začal křičet. „Ty si jako o sobě něco myslíš? Ty mrcho?"! „A ty si uvědom, že je půlnoc a běž radši spát, nebo si konečně najdi práci"! „Si normální? Práce není pro chlapy, chlapa musí obstarat ženská"! „Jsi normální, já tě obstarávat finančně, ani nijak jinak nebudu"! to už jsem křičela i já. „Tak to z tebe vymlátím". Křikl a dal mi facku. Složila jsem se po stěně na zem. Kopal do mě a já ztratila vědomí. „Ty děvko jedna, myslíš si, že já tě budu poslouchat? Kdoví s kým se kromě mě taháš"! slyšela jsem jen jeho křik, necítila jsem své tělo.
Ráno jsem se probudila na zemi. Každý pohyb mě bolel. Byla jsem jen ve spodním prádle. Znásilnil mě, zbil a nenechal osudu. Mé žebra byly plné modřin podlité krví. Na tváři otisk od jeho ruky. Jsem přesvědčená, že láska je slepá. Já krávu mu věřila. Zrcadlo mi prozradilo další má zranění. Zápěstí jsem měla modré od jeho stisku. Rozseknutý ret a šrámy po obou nohách. Sjela jsem po stěně na zem a začala vzlykavě brečet. Můj život, mé sny, pak přijde on a všechno se rozplyne.
Pohled Andyho
Konečně jsem se zamiloval. Ona mě miluje a já ji. Žádnou jinou dívku v srdci nemám a ani mít nebudu. Jsem šťastný. Žádná jiná, než ona není a nikdy nebude. Momentálně šla ven s nějakým kamarádem, věřím jí, přece by mě nepodvedla.
Pohled Kristen
Nedávám to. Balím si věci a zjišťuju první let za rodinou do L.A. „Mami, letím do L.A, pak ti to vysvětlím" můj rychlý vzkaz máme. Vánoce a Silvestr strávím tam.
Poslední část, před zásadním zvratem. V další části čekejte: popis Kristen po 2 letech. Jaká je, jaký je její vzhled atd. A mnoho dalšího.
Mockrát děkuju za tolik přečtení. Za komentáře atd.
S pozdravem Majuš.
ČTEŠ
STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)
JugendliteraturPříběh vypráví o dívce jménem Kristen, která se přátelí s Andym Biersackem. Jsou velmi mladí. Co se stane, když je rozdělí? Nezapomene Andy na Kristen ? Čtěte dále....