Probudila jsem se, mobil ukazoval 11 dopoledne. Opatrně jsem vstala, abych neprobudila Ashe. „Jak sladce spinka“ usmála jsem se. Vzala jsem si oblečení a šla do koupelny. Zamkla jsem a napustila si vanu. „Umýt mou dlouhou hřívu bez problémů je nadlidský úkol“ pomyslela jsem si. Vlasy jsem následně usušila a oblékla se. Udělala jsem si jen linky a odešla z koupelny. Popadla jsem kabelku, napsala vzkaz Ashleymu a utíkala dolů po schodech. Rychle jsem si dala snídani a šla se obout. Vytáhla jsem klíčky z kabelky a nasedla do auta. Vyjela jsem na silnici, do centra L.A. Ptáte se kam mířím? Mám zkoušku s kapelou, dnes máme koncert. Zastavila jsem na parkovišti, před zkušebnou. „Omlouvám se“ křičela jsem a už si do rukou brala kytaru. „V pohodě“ smál se Erik. „Co se směješ“? „My už to víme“ smáli se všichni. „Co víte“? „Že máš nového nabíječe“ „No dobře no, ale nezdržujme se a jdeme na to“
Z posledu Ashe
Otevřel jsem oči a vedle mě nikdo nebyl. Jen vzkaz. „Ashley, zapomněla jsem ti včera říct, že dnes mám zkoušku a pak koncert, tady máš lístky i pro ostatní, uvidíme se v osm. Miluju tě, Kristen.“ usmál jsem se. Lehl jsem si zpět do postele a usnul. Někdo utíkal po schodech, směrem k našemu pokoji. „Hey Ashley“ rozletěly se dveře. Byl to Cc. „Proboha Cc, co je“? „Kde máš Kristen“ divil se. „Šla na zkoušku“ „Aha, tak nic“ a odešel. Jako to myslí vážně, jenom kvůli tomu mě probudí. Vstal jsem a zamířil jsem do koupelny za účelem dát si ranní sprchu, když jsem tak udělal, oblékl jsem se a sešel dolů dát si snídani.
Z pohledu Kristen
Času tíká neuvěřitelně rychle. Odzkoušeli jsme všechno co, jsme měli a Erik nás pozval na oběd. Erik je můj bratranec a hlavní kytarista naší skupiny. Pak je tady Rebecca, druhá kytaristka. Alex náš bubeník. A já zpěv plus basová kytara.
Podium je připraveno. Všechno proběhlo bez problémů. Blíží se osmá hodina. Začali jsme se oblékat.
Nervózně jsem chodila v zákulisí. Už se blížil náš čas a jako je náš rituál, vždy se objímáme, než vstoupíme na podium. Objali jsme a za jásotu fanoušků vyběhli na podium.
Z pohledu Andyho
Vydali jsme se na koncert, který právě začal. Super muzika, fakt si to tu užíváme. Je to show.
Z pohledu Ashe
„Jak bych to jen popsal, dokonalost. Sleduju každý její dokonalý pohyb, hlas a prsty hrající na strunách basové kytary“.
Z pohledu Kristen
Zahlédla jsem známé postavy, jsou tu všichni. Pousmála jsem se. Musela jsem se smát při pohledu na Andyho, jak skáče.
Koncert právě skončil a my jdeme do místnosti, kde rozdáme autogramy a fotky. Neuvěřitelně milí lidé tu jsou. Už mě bolela ruka, když to všechno skončilo. „Mohl bych poprosit o autogram“ přišel Ash. „A kam“? smála jsem se. „To se radši ani neptej“ smál se Cc. „Běžte zatím do zákulisí“ rozkázala jsem jim.
„Tak tady jsi, našel jsem tě“ někdo řekl mým směrem. Otočila jsem se. „Martin“? vyjekla jsem. „Proboha co ten tu dělá“? „Slušně zpíváš, krásko.“ začal se ke mně přibližovat. Odtáhla jsem se. „Ale no tak kočko, přece nebudeš dělat problémy.“ „Vypadni“! zařvala jsem na něj. „Jsi nějaká ostrá, toho už jsem si všiml i na koncertu“ usmál se. „Nějaký problém“? přiběhl Andy. „A ty jsi kdo, její nový přítel“? i kdyby do toho ti nic, není a teď vypadni nebo ti pomůžu. Martin odešel. „Děkuju“ objala jsem ho. „Není za co“ kdo to byl, nějaký divný fanoušek“? zeptal se. „To byl Martin“ vydechla jsem. „Ten Martin, co ti ubližovat, tak to jsem mu měl rozbít hubu zrovna“.
Takže další část je tady a s ní další problém, Martin naše Kristen.
Více se dozvíte v další části.
S pozdravem Majuš.
ČTEŠ
STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)
Teen FictionPříběh vypráví o dívce jménem Kristen, která se přátelí s Andym Biersackem. Jsou velmi mladí. Co se stane, když je rozdělí? Nezapomene Andy na Kristen ? Čtěte dále....