Celou cestu jsem s rodiči nepromluvila. Nemám důvod. Opřela jsem hlavu o opěrku sedadla a zavřela oči. Zapípal mi mobil, trhla jsem sebou. Zpráva od Andyho. „Ahoj kočko, jak jde zatím cesta? A nesmutni, osud nás dá zase dohromady, samozřejmě jako kamarády :D" –sweet Andy. Odepsala jsem mu jen krátce, protože jsme zrovna vystupovali na letiště. Rychle nás odbavili. A okolo 10 večer jsme byli v Česku, konkrétně na Moravě. „Náš nový krásný život" nadšením skoro prasknul táta. „Krásný? To asi jak pro koho"řekla jsem mu hrdě. „Nevšímej si jí, zvykne si" máma si myslela, že když něco řekne tátovi tak já to neuslyším. Hodila jsem kufr do mého pokoje, vytáhla z něj pyžamu a zamířila do koupelny. Podívala jsem se na sebe v zrcadle. A následně do něj udeřila pěstí, rozsypalo se. Střepy byly velké, takže jsem se posbírala a odnesla do koše v mém pokoji. Konečně jsem se dokopala ke sprše. Jak mě nebaví se odličovat. Jsem utahaná, unavená, vysílená. Postel byla moje záchrana.
Ráno jsem se probudila brzo okolo 9 hodiny (jo tohle je u mě brzo). Byla neděle, celkem slunečná. Bydleli jsme v přírodě, takže tu byl i čerstvý vzduch. Navštívila jsem po roce babičku s dědou, tety, bratrance, no prostě skoro všechny. A čas běžel. Andy mi sice psal a volal, ale neměli jsme si celkem co říct. A tak se postupem času krátily naše hovory i zprávy. Na novou střední školu jsem si zvykla. Chtěla to sice máma, ale dá se říct, že mě to baví. Čas uhání a já jsem v Česku plnoletá. Je mi 18. Andy se pomalu ztrácí z mé paměti a srdce ho neloví.
A co bude dít dál?
Tak to se dozvíte v zítřejší kapitole.
Ano vím, tahle byla krátká, ale v té další se to začne vařit a bude dlouhá. Vyčkejte...
S pozdravem Majuš. :33
ČTEŠ
STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)
Teen FictionPříběh vypráví o dívce jménem Kristen, která se přátelí s Andym Biersackem. Jsou velmi mladí. Co se stane, když je rozdělí? Nezapomene Andy na Kristen ? Čtěte dále....