Trpělivost je u konce

943 79 2
                                    

Čas utíkal dál. Andy už nemá berle a je téměř zdravý. A všechno jde tak, jak má.

Je večer, konkrétně 20:18. „Tak my, jdeme a byli bychom rádi, kdyby dům byl zcela neponičen"! řval Andy u toho, co jsi obouval boty. „Užijte si to"! křičeli ostatní. Dnes jsem s Ashem, celou noc sama doma. No celou noc, do zítřejších 5ti hodin ráno.

Ashley šel pro víno a nalil ho do dvou sklenic. „Na co si připijeme"? zeptala jsem se ho. „Na nás" sladce se usmál.

Přiblížil se ke mně a já znovu cítila jeho vůni a jeho dech na mých rtech. Vlasy mi odhrnul dozadu. Hluboce se mi podíval do očí a pousmál se. Spojil naše rty a já se vpíjela ho těch jeho, znova a znova. Přešli jsme do ložnice. Všechny vzpomínky zmizely a já si to chtěla užít.

Z pohledu Ashe

Naprosto miluju její tělo, každý její pohyb. Miluju ji víc a víc. Přesunul jsem se z jejích rtů na motýlí polibky krku. Tričko svlékla z mého těla a hodila někam do prostoru pokoje, já jsem udělal totéž.

No a pak se stalo, to co si každý představí :D

Z pohledu Kristen

Sluneční paprsky dopadaly na mou tvář a já se ještě víc přitulila k Ashovy. Byla to náročná, ale úžasná noc. Mé řasy se roztřásly a já pootevřela oči. Dvě silné paže mě objímaly a já se cítila v bezpečí, přesto jsem se z jejich sevření vymanila, vzala si oblečení a šla do koupelny. Podívala jsem se na sebe do zrcadla. Na krku cucák, škrábance na stehnech. Pousmála jsem se při pomyšlení na tu noc. Ano, tady se potvrzuje, že nemám ráda kluky, co se ke mně chovají jako k cukru. Dala jsem si sprchu, vyčistila si zuby a udělala si linky. Odemkla jsem dveře od koupelny a potichu vklouzla do našeho pokoje. Všude bylo rozházené naše oblečení. Zvedla jsem ze země mou podprsenku, která měla zničení kostice. „Ashy, můžeš mi to nějak vysvětlil"? pousmála jsem se. „Lásko, mohu, bývám trpělivý, ale v těchto věcech ne" zahrabal se zpět do peřin.

A tak začal nový, krásný den.

Další část. Je kratší já vím, ale Ashova trpělivost je u konce. Taková část na dobrou noc. Příští dvě kapitoly budou zásadní testy lásky, mezi Kristen a Ashleym. PS. komentujte.

S pozdravem Majuš

STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat