Stýská se mi. Teskním po něm, po nich všech. Láska mě dovedla až sem. Kdy nevím, co a jak dál. Will je úžasný chlap, ale noci s ním nejsou jako noci s Ashley, není to ono. To, po čem jsem toužila, co jsem milovala a miluju doteď. Tolik chyb provázelo naši cestu a tahle je další z nich. I když jsme ze začátku byli šťastni, teď tomu tak není. Už je to jinak, chci být opět s ním. Ale stojí on o to?
ASHLEY
„Nikki, už to dál nejde, nemiluju tě. Sbal si věci a vypadni." Pronesl jsem chladně k ní.
„Cože? Ashley? Vždyť jsme plánovali společnou budoucnost. Vlastní rodinu..."
„Ne Nikki! Už toho nech, měsíc s tebou byl sice úžasný, ale změnilo se to.
"Měj se."Odešel jsem z pokoje a k večeru odešla s brekem i ona sama. Nemrzelo mě to, ani trochu. S kluky máme napjaté vztahy, nemluvíme spolu, od té doby, co jsem z vily odešel. Chci se tam vrátit, chci zpátky kluky, chci zpátky Kristen, chci zpátky všechno.
KRISTEN
Dnes máme koncert v LA. Těším se, ale musím to ukončit s Willem. Nebudu se přetvařovat a pravdu mu řeknu do očí, nebudu si na nic hrát, tohle já nedelám.
„Wille?"
„Jo?"
„Pojď sem."
„Co potřebuješ?"
„Nebudu si na nic hrát, přetvařovat, prostě je konec. Dnes to ukončíme. Nemá to smysl, nemá to cestu, nemá náš vztah žádný směr. Dnes půjdu k Erikovi, ale ten měsíc byl krásný, děkuju ti, za všechno."
WILL
A já se pak jen k večeru díval, jak odešla. Z tohoto domu i z mého života.
KRISTEN
Erik mé věci přijal a ochotně mě na nějaký čas u sebe ubytoval. Za hodinu a něco nám začíná koncert a já plně doufám, že tam to ze mě všechno slehne.A po koncertu zavolám Ashleymu, nějak se s ním zkusím domluvit.
--
Po koncertu:
Vytočila jsem jeho číslo a naslouchala nervozitě toho pípání.
„Ano?" ozvalo se.
„Ahoj Ashley." Vydechla jsem.
„Kristen? Tebe bych rozhodně nečekal."
„Ashley asi to byla chyba. S Willem to bylo sice super, ale už není, chci zpátky."
„Mám to naprosto stejně."
„To jsem vážně ráda."
„Hej Kristen, nechceš se rovnou už k nám zpátky nastěhovat?"
„Beru to, protože miluju, když se dělají věci narychlo." Zasmáli jsme se.
„Dobře, v deset tě tady čekám. Já se teda taky musím sbalit, protože jsem se odstěhoval, bratranec mi nechal byt. No a neohlásíme jim to, klíče mám, tak v deset." A típl hovor.
Sice nevím, co od něj mám očekávat, ale chci zpátky, chci to všechno zpátky a už být konečně šťastná, což se zřejmě nestane.
--
Přesto, že jsme se dobrovolně neviděli přes měsíc, nebo víc, podle toho taky vypadalo naše přivítání. Líbali jsme se před vilou ještě hodně dlouho a já se téměř nedokázala odtrhnout. Z vily jsem si tenkrát odnesla jen oblečení, kosmetiku, to je všechno.
„Jdeme?" nadechl se Ashley a začal odemykat, jen jsem přikývla na souhlas.
V domě bylo podezřelé ticho, vstoupili jsme do vily a opatrně vešli do obýváku, kde se na nás spustilo několik párů očí.
„Co? Co tady kurva děláte? Spolu? Vy? Ty? On?" měl hubu dokořán CC.
„Ano, snad už navždy spolu." Usmála jsem se.
„Ty pičo!" svolal Jake a všichni se na nás vrhli, teda až na Andyho, který zde nebyl.
Bože, jak já tyhle lidi miluju, jak moc. Jak moc mi chyběli, všichni.
„Kde je Andy?" zeptala jsem se asi po pěti minutách v objetí.
„V ložnici, asi spí." Prozradila mi Juliet.
A já už vybíhala schody nahoru a pomalu se vkrádala do jejich ložnice, až jsem k němu hupla na postel.
„Proč mě budíte?" zamručel a s rukama na očích si sedl.
„Protože je den?" nadzvedla jsem obočí.
„Ty vole, Kristen? Co tu kurva děláš?" okamžitě mě stáhl do objetí, až se mi slzy začaly drát do očí.„Slíbila jsi, že už to nikdy neuděláš. Že už nikdy neodejdeš a já už teď počítal s tím, že tě nikdy neuvidím." Hlesal mi do vlasů.
„Andy, na to nikdy nesmíš myslet! Vždycky se vrátím. Vždycky tady budeme sami pro sebe, sobě oporou. Jsi můj brácha."
„A ty moje mladší sestra, už to nikdy nedělej."
A po večeru, kdy se pilo jsem znovu usla v jeho objetí, což mi chybělo, snad ze všeho nejvíc....
AHOJÍK! Další díl bude možná zítra nebo ve čtvrtek a tak nějak se to natáhle :D Ještě zhruba 3 díly do konce. Pokud je teda neprodloužím.
KOMENTUJTE! MILUJU VÁS <33
Dnes už budu dělat cover i název k nové story!
S láskou vaše Majuš.
ČTEŠ
STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)
Teen FictionPříběh vypráví o dívce jménem Kristen, která se přátelí s Andym Biersackem. Jsou velmi mladí. Co se stane, když je rozdělí? Nezapomene Andy na Kristen ? Čtěte dále....