Pláž

393 44 10
                                    

„Kristen?!" mluvil na mě nějaký hlas.

„Hmmm.." zamručela jsem a odkryla ze sebe peřinu.

„Vstávej!" zatřepal se mnou.

Matthew začal kňučet, skákat po mé posteli a tahat za peřinu.

„No co je?"

„Vstávej! Dnes nás čeká perný den!"

„CC. Kurva já jsem se chtěla vyspat, když nejedeme na turné a tento týden je takový oddych!"

„Ale no, na mě se přece nejde zlobit. Jo a Ashley ti spí v garáži, kdyby něco. Je už skoro čas na oběd, takže za dvacet minut tě čekáme dole!" a odešel.

„Jednou ho vykastruju!" naštvaně a nechtěně jsem vylezla z postele a hned na to s čistým oblečením zapadla do koupelny.

Studená sprcha pomůže, ačkoliv jen dočasně, přece jen. Pak jsem osušila své mokré tělo, oblékla se do pohodlného oblečení a lehce se nalíčila. Na vlasy dlabu, vysoký culík stačí.

-

ODPOLEDNE

Tak to bylo opravdu perné, kdy si CC vymyslel vyléčit kocovinu strávením dne na pláži. Nic se nenamítalo a tak se banda hovad vydala na pláž.

„Dámy první!" rozložil ruce Ashley a CC vyšel ze dveří chůzí ala nožku přes nožku.

„Otvírajte kasíno! Dostal som chuť na víno!" CC vyběhl na pláž a těsně u moře se zastavil, kdy poslední slovo nedokončil a s otevřenou pusou stál.

„Kurva! Tady jsou ale samice!"

„CC, škoda že si tohle nemyslí ony o tobě!" poplácal ho se smíchem Andy po zádech.

„Kryplíne!"

„Jo, tak na to jsem už zvyklý!"

„Bárbínko!" to si CC dost posral. Andy se zvedl a honil ho po celé pláži. CC se smál a Andy chytal rapla.

„Chlapci, nehoňte se navzájem a nechte si něco na doma!" nikdy bych tuhle větu do Jakea neřekla, ale smích byl značný.

Po deseti minutách, kdy každý něco hledal. Kluci měli žízeň, roztahovali jsme deky, nikoli nohy, jsme konečně ze sebe stáhli zbytečné oblečení a v plavkách vešli do moře.

Ashleymu jsem vylezla na záda, šli jsme tak dlouho až ani on nedosáhl na dno.

„CC, tady se aspoň naučíš plavat!" křikl po něm Jinxx.

„Jo, jako sekera ke dnu! No co tak civíš, jako chleba z tašky, plav!"

„Já na rozdíl od tebe plavat umím!"

Dělali jsme hrozné kraviny. Pořád po sobě skákali, topili se, dělali kraviny, no prostě klasika. Když bylo sluníčko nejvýš, vzala jsem si lehátko do moře, spokojeně na něm ležela, slunce pálilo a na mě zatím uschly kapičky slané vody.

No ne nadlouho. Už jsem skoro spala, když mě nějaké hovado překlopilo do vody s náloží smíchu. Vyjekla jsem a pak se postavila.

„Víš o tom, že jsi ocas!" naštvaně jsem prohlásila.

„A ty víš o tom, že mě občas sereš?" nakrčil obočí.

A pak si spokojeně vylezl na lehátko a zavřel oči.

„Blbec Purdy, nechceš se tak přejmenovat?" prskla jsem a odešla.

Už se schylovalo k večeru a my seděli pod slunečníky na pláži, kde byl písek ještě hodně rozpálený. Jen tak jsem těkala očima po pláži, až mé oči zaostřily na kluka, jehož světle hnědí vlasy mu spadaly až po pas.

„Filip?!" ani nevím proč, ale prudce jsem se zvedla a klusem k němu pobíhala.

„Co ty tady?" uvěznil mě v náručí.

„Jen tak jsem si šel zaplavat, dlouho jsme se neviděli."

„Jen dva dny."

„No právě."

ASHLEY

Zase ten nabíječ. Docela mě sere.

„Ale copak, copak. Snad nám nebude Purdy žárlit." Drcl do mě se smíchem Andy.

„Ale no tak. Zvykej si, že se kolem ní budou motat spousty chlapů. Tak nebuď krypl a zvykej si."

„Krypl, tak na něj tady máme už jiného adepta, že Biersack."

„To je vedlejší!" odbočil.

„Zdar jak sviňa!No copak pánové, snad se nedomlouváte na tom, že bychom mohli o víkendu zajít na nějakou Gay party do Modré ústřice." Přiběhl k nám CC.

„CC, víš jak buzík chytne AIDS?"

„Ne?!"

„No jen tak, z prdele."

Čusík! Jsem zpět s dalším dílem. Dnes vůbec nestíhám, ale to je u mě docela klasika :D. Teď si jdu ještě umýt to svoje háro a pak chci vidět komentáře!

MILUJU VÁS MOJI MILÍÍÍ <33

S láskou vaše Majuš.

STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat