Týden na Moravě-Čtvrtek

438 36 4
                                    

Dámy a pánové. Nějak mě přestávají bavit ty pohodové a vtipné díly. Co kdybych to dnes trochu přiostřila? Jdu do toho…

ZABÍJAČKA

Ráno, tohle ráno bylo téměř jako každé jiné. Ráno jsme provedla ranní hygienu, namalovala se, oblékla a svázala vlasy do drdolu. Pomalu jsme sešla schody, kde byl jenom Jake, Jinxx a Ella s Andym. Pozdravila jsem je a nachystala si snídani. Hned jak jsem si dojedla, zanesla ji ke dřezu. Jen tak jsem se zadívala z okna kuchyně a málem se mi podlomila kolena a já sebou praštila o zem. Viděla jsem, jak otec Martina, kterého mimochodem dobře znám a je to super člověk, nese krabice naproti k Monice do domu. A pak. Pak s krabicí do toho domu šel i Martin. Martin, ten který má být dávno ve vězení a má tam sedět až zčerná.

Chce se sem nastěhovat?

Co tady dělá? Co má zase za lubem? Zničí mě znova?

 

A znova se mi před očima promítl ten čin, který mi udělal před lety. Jak mě nazval ubohou děvkou, která nikdy nic nedokáže. Pak mě uhodil….

Z těchto hrůzných myšlenek mě probudil až Ashley, jehož ruce položil na má ramena. Sám se taky podíval z okna, ale to už byli všichni v domě.

Odpoledne jsme konečně byli na cestě za mými druhými prarodiči, na vinařskou oblast Moravy. Naši mi tady nechali náš transit. Takže jsme si sbalili pár věci a naskákali do něj. Nechala jsem řídit Ashe a sedla si vedle něj. Ostatní si posedali dozadu a měli o zábavu postaráno. CC začal vyprávět.

„Víte, co dělal jeden můj učitel. Vždycky přišel do třídy, podíval se kamarádovi na bundu, okusil z jakého je materiálu a říká „Jé, ty máš, ale pěknou kundu, ehm teda, bundu,“ tohle jsme nemohli a okamžitě vybuchli smíchy. Já jsem Ashleymu nastavila cíl na navigaci, zula se a vyložila si nohy na palubní desku. Začala se mi klížit víčka, a jen jsem ucítila Ashleyho ruku na mém stehně, pak jsem usnula.

Probudilo mě zastavení auta. A všichni vyskákali ven. Tahle vesnice je o něco málo větší, než ve které bydlíme. Ale moji prarodiče tu mají starší, zachovalou chatu ještě po svých rodičích. Fotí si ji často turisti. Přestěhovali se sem, protože od 3 let mého otce bydleli ve vesnici, ve které bydlíme teď. Chatku po celou tu dobu opravovali a zkrášlovali. Jezdili sem jen na víkendy. A až před deseti lety se sem znova odstěhovali. Mám to tady hrozně ráda. S Andym jsme tu požívali to České dětství, kdy nás můj děda brával do sklepů a my tam potají upíjeli víno.

„Tak chalupo! Jsme doma!“ zvolala jsem po odemčení dveří.

„Kristen!“ hned vyběhl můj děda a já ho radostně objala. Pak se přivítal s Andy, kterého už taky roky neviděl. A hned si do noty padl i s ostatními, stejně jako babička.

Byli nadšení, že jsme jim přivezli nějaké víno z Ameriky, ale pro ně to bude stejně patok.

„Tak jdeme na to, prase vypustíme. Sejde se tady asi 50 lidí, takže večer, až se nebude mít co jíst, tak zabijeme ještě větší sele a opečeme ho na ohni,“ zavelel děda.

Vyšli jsme na zahradu, kde bylo asi 30 lidí. Většinu znám. Něco je naše rodina. Něco od vidění a něco tady z vesnice. A další přicházeli. Zhruba za dvacet minut, jsme každý v ruce tiskli skleničku svařáku a děda šel do chlívku. Během chvilky z chlívku vyběhlo prase a hned na to ho jeden muž zastřelil. Seběhli se k němu další lidi. Podřezali mu hrdlo, aby z něj vytekla krev a bylo to. Prase se dalo do necek, opařilo studenou vodou, seškrábaly se z něj chlupy a jemné štětiny a nakonec se pověsilo za nohy. Zkušený místní řezník ho podélně rozřezal a vytáhl z něj vnitřnosti. Mezitím babička vařila krev. A chlapi porcovali vnitřnosti, prostě všechno z prasete.

Část dávali vařit. Část smažit atd. atd. Asi za 4 hodiny popíjení byly hotové jitrnice a jelita. Konečně jsem slavnostně dala ostatním ochutnat. No jak se na to tvářili?

Elle a Juliet to moc nejelo, ale co z toho mají. Já to nejím vůbec. Zato kluci. Ti to milovali. Hlavně Andy.

„Kurva, tak tohle jsem dlouho nežral, totok,“

„To je báseň na jazyk,“ pochvaloval Jake.

„Nic lepšího není,“ mumlal Ash.

„Kristen ty si fakt nedáš?“ zeptal se mě Jinxx.

„Ne ne, vypadá to fakt krásně, ale já to bohužel nejím, já až jedině tlačenku a škvarky, jinak nic,“

„Vy tady máte nějaká velká pivy,“ usoudil Ash.

„Sem budeme jezdit častěji, v Česku mají velká piva dokonce půl listr a v Americe jen max. 4 decilitry, no toto,“ nesouhlasil Andy.

Pak se jedli už dokončené škvarky a všechny pochutiny. Tlačenku nám babička přiveze. Nabalila nám buchet, koláčků, jitrnic, jelit, kus jazyka, škvarky a kdejaké věci.

Do postelí jsme zalezli až ve dvě ráno. Bylo to celkem drsný, protože čtyři spali v jednom pokoji a čtyři v druhém. No ono to bylo tak, že já a Ash jsme se nechtěli rozdělovat, tak jsme se stáhli na jednolůžkovou. To samé udělala i Juliet s Andym. A i Jake a Ella. Z toho vzniklo to, že byla volná jen jedna postel, ale CC a Jinxx byli tak na šrot, že usnuli společně. Takže jsme spali všichni v jednom pokoji. Tři holky s pěti neúnosně opilými muži. Andy neustále básnil o tom jídle a nemohl z toho ani usnout, nakonec to byl suprový den.

Vážení a milí, zdravím vás. Hlásím se s dalším dílem. Mám tady konec týdne, tak to pořádně oslavte.

Komentujte a omluvte všechny chyby.

MILUJU VÁS <3

S pozdravem Majuš.

PS. Dneska má Juliet narozeniny, takže všechno nejlepší, ale bohužel do story se mi to nějak nehodí :/, Každopádně ať jí to s Andym dlouho vydrží a ať jsou šťastní. A k tomu jeho sporu s tím haterem, podle mě udělal správnou věc. Ale slušně ho chytly nervy. Prostě si stůj za svým Andy a my budeme stát za vámi.

STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat