Sobotní večer

662 56 5
                                    

Ráno mi tělem projela zima. Zachvěla jsem se zimou a Ashley jako na povel si mě přivinul blíž k sobě. A rukou mi jezdil po zádech, hned mi bylo tepleji, ale usnout už jsem nemohla. Jen tak jsem ležela a přemýšlela, nad tím vším. Opatrně jsem chytla Ashovy ruce a sundala je z mého pasu. Tiše jsem vstala z postele. Přešla jsem k šatníku, vyndala jsem z něj svoje oblečení, teda kromě trička, to jsem si vzala Ashovo. Podívala jsem se ještě na Ashleyho, krásně spinkal a šla do koupelny. Nechala jsem kapky vody stékat po mém těle. Utápěla jsem se v myšlenkách a ztratila pojem o čase. Najednou se otevřela dvířka od sprchového koutu a vešel Ash. „Ashley, co tady děláš?“ „Nestíhám,“ smál se a začal se přibližovat. Zase jsem se utápěla a vpíjela do jeho rtů. Naprosto jsme zapomněli, že jsme ve sprše a dál se věnovali sami sobě. „Hej vy tam! Nehrajte si na ryby a konečně vylezte.“ Hlas podbarvený smíchem, byl to CC. „CC, neposlouchej a běž se radši nasnídat,“ napomenul ho Ashley a začal se taky smát. Hlavu jsem si opřela o jeho rameno a usmála se. „Měli bychom jít,“ poznamenala jsem. „Né, ještě chvilku,“ zaprosil. To už jsem ho vlekla za ruku ven ze sprchy. Oblékla jsem se. „Ty máš moje tričko,“ ukázal na tričko. „Už je moje,“ políbila jsem ho na tvář, obešla ho, otevřela dveře od koupelny. Dole jsme se nasnídali, hned potom mi volal Erik. Pozval nás na menší oslavu jeho narozenin. Dělá jen takovou malou oslavu, příští týden už budeme na turné.

Když jsme se konečně všichni vypravili. Vyšli jsme ven. Erik bydlí jen o ulici výš, takže jsme tam v pohodě přišli pěšky. Popřáli jsme Erikovi, dali mu dárky a on nás zavedl do velké a prostorné garáže. Tam byl připravený velký stůl, který přetékal jídlem, všude byly láhve alkoholu, prostě všeho dost. Usedli jsme na židle a Erik už otvíral lahve. Za chvíli se zábava rozjela, hned co jsme vypili první lahev, tak jsme hráli flašku. No Ashley už byl bez trička, když musel odpovídat na další otázku.

Nálada už byla rozjetá na plné obrátky, hodiny ukazovaly 3 hodiny ráno. Erik přinesl Acitvity gold. No, perfektní hra, hrozně jsme se nasmáli. Andy chodil jako postižený a pořád ukazoval palec nahoru. „Demence“ vykřikovali jsme. „Optimista,“ vykřikl najednou Ashley. „Sašo, jdi do prdele,“ smála jsem se. (PS. Hláška z filmu Pelíšky). Smáli jsme se a divili jsme se.

„Ashley, až dokončíme tenhle zbytek karet, jdeme domů,“ upozornila jsem ho.  Ashley byl už v náladě celkem dost. Nenápadně vzal z krabice další hromadu karet a podsunul je pod těch pár, co byly ve hře. Všichni se začali smát. Natáhla jsem se přes Ashe pro lahev kofoly. A jen jsem mu šeptla do ucha „Ty budeš zase dnes divoký, co?“ „Jak jinak,“ dodal. Asi po půl hodině jsme začali všechno balit. Všichni byli ve výborné náladě, zvlášť Andy a Ash. Ashley, samozřejmě nejvíc.

Jake si vzal do ruky kartu a prohlásil "Budu malovat," a bral si do ruky propisku.

Všichni jsme upřeli své pohledy na papír. Jake začal kreslit, no měl něco v krvi a tak to taky vypadalo. „Lodní kuchař“ vyjekl Ashley. „Správně“ položil propisku Jake. „Tak tohle jestli je kuchař, tak já jsem Bůh,“ nechápal a smál se Andy. CC, pak začal vtipně popisovat Jakeovu malbu. „Ashley, dnes spíš na sedačce v obýváku a nemám tě ráda,“ řekla jsem naštvaně. „Máš pravdu, ty mě totiž miluješ,“ zavrněl mi do ucha. Já se pousmála. Pak zase začala kreslit Ella. Byla to postavička, s dlouhou tyčí mezi nohama. „Hm, tak ten borec je slušně vyvinutý,“ poznamenal Jake a všichni se začali smát. „Skok o tyči,“ řekl Ashley. „Správně,“ „Ashley, spíš v garáži,“ byla jsem naoko naštvaná. Pak jsem si vzala kartičku já. „Budu předvádět,“ rozhodla jsem se. „Potřebuju chlapa, ale Ashley to nesmí být,“ smála jsem se a Ashley vykulil oči. „Já jdu,“ zvedl se Andy. Všichni se na nás dívali. My jsme s Andym tancovali, objímali se, on mi dával pusu na tvář atd. „Nevěra!“ řekl Jinxx. „Ježiši,“ chytil se za hlavu Ashley. Další nálož smíchu.

„Purdy! Zvedej se, jdeme,“ „Já nikam nejdu, po tolika letech jsem se potkal s Erike, my si uděláme hezký večer,“ mumlal. „No jasně,“ motal se Erik. Sebrala jsem Ashleymu lahev alkoholu. „To mi nevadí, vezmu si od Erika,“ pokrčil rameny a seděl dál. Všichni se smáli, já už jsem taky neudržela smích. Tak jsem mu vzala sluneční brýle ze stolu. „Né brýle né,“ vypískl. Erik ještě dodal. „Jako Ashley, na brýle tě dostanou domů? Víš co, já ti z Číny objednám nové a budeš je mít u nás,“ pletl jazykem. „Jo a budu u vás pořád,“ motal se Ashley. „Čaute,“ rozloučil se s námi Erik. Ashley s klukama zpívali celou cestu domů. Pomalu ani chodit nemohli, hlavně Ashley, pořád se jen smál. Ashley si ještě odskočil do křoví, mezitím jsme všichni zapadli do domu. Ashley se ohlédl a rychle utíkal domů se slovy „Né, Kristen počkej, nezavírej mi,“ ale stihl to. Nějak záhadně se dostal do koupelny a dokonce se i zvládl osprchovat a trefit do pokoje. Hned, jak padl do postele, usnul.

Tady je už 30. část. WOW! Hrozně moc Vám děkuju za reads, komenty. Omluvte chyby a zase komentujte.

S pozdravem Majuš

STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat