„To, že je Ashley mafián vím už dlouho. Slíbil, že mě nijak neohrozí a kluci v tom jednou s ním. Je jeden z největší bossů v Itálii. Nijak to neřeším…
Jednoho dnes mi řekl, že zabil jednoho chlapa, který je chtěl prozradit. Nerozrušilo mě to, dělá to často. Až najednou se ozvala rána. Střely pronikaly a rozbíjely naše okna. Ashley mě strhl na stranu. Přiběhl Jake a začal střílet nazpět. Cítila jsem se jako v nějakém filmu, ale byla to realita, klepala jsem se za stěnou a čekala, co se bude dít. Moje srdce bilo hrozně rychle. Najednou jsme všichni museli vyběhnout ven, všude bylo plno lidí a mě někdo uhodil do hlavy…
Hlasy, výkřiky, bezmoc, tma…
Probudila jsem se a někdo mě silně držel zezadu za ruce. Všude bylo plno lidí a hlavně policistů, zásahovka. Ten co mě držel, byl jeden z nich. Zahlédla jsem vedle sebe Ellu, jak se svíjí a křičí v pevném sevření policisty. Napravo ležela Juliet v kaluži krve. Slzy se my draly do očí a já už to nevydržela. Cukala jsem se a ruce mě sevřely ještě víc. Přes řadu lidí jsem jen uviděla Andyho, jak se snaží se sem dostat. Drželi ho tři muži. Viděla jsem jen Jake a Jinxxe jak je táhnou pryč. Cc ležel na zemi a z nohy mu tekl proud krve. Nevěděla jsem kam se dívat dřív, byla jsem zmatená, zoufalá. Slzy mi lemovaly tvář. Uslyšela jsem známý hlas. Pohlédla jsem do davu a uviděla Ashe, jak se snaží dostat ke mně….
Ze všech sil jsem táhla a snažila se vymanit z jeho držení. Cukala jsem se, ale povedlo se mi to. Naposledy mě pohladil po tváři a naposledy jsme si pohlédli do našich hlubokých očí…. Silný stisk mě znovu nedobrovolně táhl někam pryč. Nechtěla jsem a křičela jsem.“Nezapomeň na mě a buď statečná,“ křičel ještě Ashley.“Nenechávej mě tady,“ snažila jsem se vymanit. Marně. Pak jsem uslyšela jen ránu… něčí tělo se složilo na zem… byl to Ashley a jeho tělo se topilo v krvi….. „NÉ!“ ječela jsem….“ Otevřela jsem oči, rychle se posadila, rozhlédla se po pokoji, má tvář byla od slz, můj dech byl jako splašený, to už jsem ale byla v Ashleyho náručí s uklidňujícími slovy „Jsem tady, všechno bude v pořádku,“ dál mě utěšoval…
Uvědomila jsem si, že noční můry jsou zpět....
Tak, je tady další část. Omluvte chyby a komentujte! Hlavně si užijte prázdniny!
S pozdravem Majuš
ČTEŠ
STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)
Teen FictionPříběh vypráví o dívce jménem Kristen, která se přátelí s Andym Biersackem. Jsou velmi mladí. Co se stane, když je rozdělí? Nezapomene Andy na Kristen ? Čtěte dále....