Tak dneska to vypukne, dneska to začne. 14 dní nervů. Ano, až tak moc to prožívám. Prostě hokej, něco neskutečného.
„Láďa Růžička! Láďa, Láďa, Láďa, Láďa Růža!" skandoval na chodbě CC a tím nás i probudil. Chtěli jsme ještě spát, ale při pohledu na hodiny, které ukazovaly 13:05 jsme si to rozmysleli.
Celý dnešní den se nesl v tomto duchu. Ačkoli pršelo, byli jsme venku, provětrat sebe i psy. Vzduch byl krásně pročištěný po dešti a tak se dýchalo mnohem lépe. Nečekala jsem, že bude venku chladno a samozřejmě jsem si vzala jen rifle a mikinu, největší borka. Lezli jsme nehoráznými cestami, kdy jsem měla mokro v botách, zablácené rifle, a ostatní na tom nebyli o nic líp.
„CC budeš synem smrti! Tys vybral tuhle prdel cestu!" nervoval Andy.
„Kryplíne zavři chlebárnu, nemáš lézt jak tank, já jsem v pohodě." Naparoval se CC při pohledu na své cvachtající boty.
„Já mám žízeň, že bych i polykal!" žadonil Jinxx.
„Teda Jinxxi, s tou tvojí orientací bys měl jít na gynekologii." Dělal chytrého Ash.
„Ashley a ty zase na vyšetření hlavy." Dodala jsem.
Vítězství bylo, když jsme promáčení dorazili ve tři domů. Volala mi jedna sousedka z ulice, že potřebuje pohlídat malou holčičku, které je rok. Nebyl to pro mě, ani pro nás žádný problém a tak nám ji za chvilku přivezla. Venku se konečně dalo aspoň na chvilku být, takže jsme si vypili kafe venku.
ASHLEY
Hlídáme malou holčičku. Je fakt suprová a správná.
ANDY
Jen tak sedíme, pijeme kafe, já s CCm cigárko a díváme se na ty naše holky, jak si s malou hrají. Neskutečně silné to je i pro mě.
„Ashley, pořiď něco takového Kristen!" smál se Jake.
„Dej pokoj! Stačí, když si to půjčí a vrátí."
„Krásné jsou spolu." Uznal Jinxx.
„To zase jo." Vydechl Ashley a zasněně se na ně díval.
KRISTEN
Blížila se osmá hodina. Sáru jsme už dali rodičům a CC stresoval, že nestihneme hokej.
„Andy ti skoč do garáže pro pivo. Jakeu, ty dej do lednice šampus. CC ty přines vlajky a šály. Jinxxi ty přines chipsy, tortillu a dipy. Holky vy dělejte to, co uznáte za vhodné." Organizoval Ashley.
S holkami jsme i klukům namalovali české vlajky, protože prostě budeme fandit našim. Horší bude, až bude hrát Česko a USA. To pak bud doma peklo.
Všechno jsme perfektně připravili a u sklenic s vínem a pivem usedli na sedačku, dívajíc se na velkou plazmovou televizi.
„Lidi drží huby jak na hřbitově!" nervoval Jake.
„Hoši do toho! Hoši do toho!" skákali jsme a skandovali, i když jsme byli doma.
„GÓL Červenko! Ty kluku můj!" vyletěl ze sedačky CC a skákal po celém obýváku a my výskali a křičeli.
„Teď si jen Růža nasype celou pikslu Orbitek do huby a je vystarané!" ozval se Ash.
„Ti Švédi nejsou až tak špatní!" dodal Ashley.
„Ashley! Spíš v obýváku!" okřikla jsem jej.
„Švédi! Švédi!"
„Purdy dneska spíš v garáži na lavičce! Jako posledně!"
„A je to v prdeli! Škoda no, bojovali jsme do poslední minuty, zítra Lotyšům dáme na prdel!"
AHOJDA! Taky se díváte na hokej! Táta akorát řve čerstvý GÓL! Každopádně já jsem si čtvrtek nehorázně užila. Byli jsme v místní hospodě na pálení čarodějnic, neskutečná sranda, já jsem pařila s jedním starším klukem a pohledy mého otce byly neskutečné :D
Tak komentíky pište! Užívejte a fanděte hokeji!
MILUJU VÁS <3
S láskou vaše Majuš
ČTEŠ
STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)
Novela JuvenilPříběh vypráví o dívce jménem Kristen, která se přátelí s Andym Biersackem. Jsou velmi mladí. Co se stane, když je rozdělí? Nezapomene Andy na Kristen ? Čtěte dále....