Ráno mě probudilo to, že Ashley vstal, že ke dveřím, zamkl je a zase zalezl do postele. „Aby nás Biersack, neotravoval, když má ty narozeniny," smáli jsme se. A přesně jak jsme očekávali, se stalo, po deváté ráno někdo lomcoval s klikou se slovy „Jo tak, tak vy takhle!" říkal celkem naštvaný hlas. Tlumeně jsme se smáli pod peřinou. „Chudák," soucitně jsem pronesla. „No ještě aby ti ho bylo líto," protočil očima Ashley. „Ale no," začala jsem ho líbat, když v tom mi zazvonil mobil. Omluvně jsem se na něj podívala. A hovor přijala. „Ahoj Kristen, tak jak si užíváš Vánoce?" zeptal se známý hlas, byl to David, super kluk a taky náš úžasný bubeník. „Jé Ahoj, to je dost, že se taky ozveš, všechno je super, akorát dnes jedeme domů, a jak to zvládáte vy?" prohrábla jsem si vlasy a popošla k oknu. „Je to v pohodě, Vánoce a svátky strávil každý se svou rodinou, chtěl jsem se tě zeptat, 5.1.2015 nám začíná další turné, že?" „Jojo, všechno vychází, tak jak má," „Dobře, užijte si to ještě dnes tam, v pořádku přijeďte a těšíme se zítra!" „Měj se a pozdravuj," ukončila jsem hovor. „To byl David," oznámila jsem Ashleymu. Jen protočil očima a zahrabal se pod peřinu. „No tak Ashley, přece bys nežárlil," ryla jsem do něj a dloubala ho do žeber. „Jen mi vadí, že se okolo tebe motá tolik chlapů," vykoukla mu hlava a zase si přes ni dal peřinu. „Neboj," uklidňovala jsem ho. „Jsi drsná holka, moje drsná holka," políbil mě. Pak jsem si vzala oblečení a zamířila do koupelny.
Sešla jsem schody dolů. Zamířila jsem do kuchyně a udělala si snídani. Vařila si mi voda na kávu a já dostala hroznou chuť na čokoládu, pro jednu jsem se natáhla do skříňky a s blaženým pocitem si dva čtverečky vložila do úst. Nechala jsem je se rozpouštět, mezitím mi cvakla voda a já zalila obě kávy. Do ruky jsem si ještě vzala další dva čtverečky. A s jednou kávou jsem vyběhla schody nahoru, lehla si k Ashleymu a probudila ho vůní kávy. „Tak tohle bych si nechal líbit celý život," natáhl se pro kávu. Upil z ní a já si do pusy dala další kousky čokolády. „Co to máš?" pohlédl na mě. „Čokoládu," „Dej mi ochutnat!" „Už nemám je dole," „Nemusím pro ni chodit," a už mě líbal. „No dobrá je," poznamenal a já jsem s úsměvem na rtech vyšla z pokoje a zase jsem šla dolů, vzala jsem si snídani a šla si sednout do obýváku. „Takže zhruba za 3 hodiny odjíždíme," poznamenala moje máma. Všichni to odkývali. Po snídani jsme si šli zabalit věci. Balení bylo rychlé, horší to bylo s jídlem. Každý jsme dostali nějaký podíl jídla. A nastalo loučení. Bylo to hodně dojemné, na to, že teď každý pojedeme svou cestou. My do L.A, moje rodiče odvezou Andyho rodiče na letiště, a rodiče ostatních k sobě domů. Nasedli jsme do aut, naposled si zamávali a vydali se na dlouhou cestu, trvající asi 2 hodiny. Chvíli jsme se dívala na padající sníh s Ashleyho rukou na mém stehně a pak jsem usnula.
„Lásko, vstávej, už jsme doma," políbil mě Ashley. Nedobrovolně jsem zamžourala očima a vyšla z auta. Všechno jsme nanosili domů a šli si vybalit. Byli jsme hodně unavení, takže směr kuchyně, jídlo, směr koupelna hygiena a směr pokoj postel. Ještě nám Andy oznámil, že vzhledem k tomu, že má narozeniny bude zítra party, ale nechtěl, aby jeho rodiče a kdokoli mu přál už dnes, protože tam stejně pozítří pojede. Padla jsem do postele unavená, ještě jsem se přitulila k Ashovi a usnula....
Další část. Komentujte. Omluvte chyby.
S pozdravem Majuš.
ČTEŠ
STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)
Fiksi RemajaPříběh vypráví o dívce jménem Kristen, která se přátelí s Andym Biersackem. Jsou velmi mladí. Co se stane, když je rozdělí? Nezapomene Andy na Kristen ? Čtěte dále....