Když jsem otevřela oči, zaštípaly mne. Bylo to tím, že do pokoje vnikly ostré paprsky slunce. Otočila jsem se nalevo k Ashovy a schoulila se mu do náruče. Ten jen něco zamrčel a spal dál, co že mi nepodařilo a po deseti minutách přemýšlení jsem vylezla z teplé postele a protáhla se u okna. Po chvilce jsem si stejně sebrala pohodlné oblečení, spodní prádlo a zamířila do koupelny. V domě bylo podezřelé ticho, kdoví co se včera v noci dělo, já my teda o ničem nevíme, přece jen jsme spali jako zabití a já mám spánek fakt tvrdý, takže mě jen tak něco neprobudí.
Dala jsem si ranní sprchu, která mě uvolnila a probudila. Namalovala se, upravila, vyčistila zuby a po schodech zamířila do kuchyně, kde jsem si nachystala snídani a kafe. Pohodlně jsem si sedla na pohovku a dívala se na nějaký seriál v televizi. Postupně všichni ospalci přicházeli dolů a posedali si se svými snídaněmi do obýváku.
Jako poslední přišel Andy, Juliet pravděpodobně s Ellou ještě spaly.
„Kristen? Vy jste se neměly dívat na těch 50 odstínů šedi!?“
„Proč?“
„No tohle není normální. Při TAM TOM mi Juliet říkala „Love me like you do, touch me like you do!“ a já moc dobře vím, že je to z té hovadiny 50 odstínů šedi, to jsem vám zrovna mohl pustit péčko, a že my jich tady máme,“
Jak nám tohle oznámil, nemohli jsme smíchem, dusili jsme se, nemohli dýchat.
„Andy, soucítím s tebou, naštěstí mě včera Kristen nic neříkala,“ poplácal ho po rameni Ash.
„No protože taky nic nebylo, Purdy,“ uvedla jsem všechno na pravou míru.
„Jakeu, ale ty sis evidentně včera hrál na indiána?!“ podíval se na něj CC a pokračoval.
„No že Ella ještě spí, nebo si ji zabil? Vlastně né, to bylo, jak jsme přijeli z hor a byl den Mrdej dokud žiješ, a to všechny přežily,“ samozřejmě opět jsme nemohli, opravdu není dne, kdyby nebyly perličky a hlášky od mých drahých spolubydlících.
Odpoledne nevím, co to do Ashe vjelo (bože to je tak perverzní :D), prostě se rozhodl, že půjdeme na procházku. Nevěděli jsme kam, jen jsme si před odchodem vyslechli hlášky typu: Sex v křoví, sex v autě, nic jiného člověk nemůžeš mít. No klasika.
Velice jsme dělali blbosti a hovadiny, fakt malé děti. Ashley hodil luxusní hubu, a já místo, abych ho politovala, jsem se mu smála a klečela na zemi v slzách smíchu.
Pak ho napadlo vyfotit selfie, jenomže to bychom nebyli my, kdyby to nedopadlo katastrofálně. Nakonec to dopadlo, tak že jsme si vyfotili jen ruce, Ashley opravdu neumí fotit. Levý jak ruské saně.
Ale přišli jsme domů, až už se stmívalo. No, to u ž u nás byla zábava dost rozjetá, kouřila se vodnice, pilo se, kecalo, prostě pohodový večer. Vodnici miluju už od mých 16ti let, takže jsem si ji neodpustila.
Ve středu večer máme být už v Česku, to zase bude pět dní v lihu, už to vidím. Aspoň, že kluci snad nevědí, co jsou to Velikonoce, doufám, že to neznají.
Šlo se spát až ve tři ráno, kdy jsme všichni zpívali takovou naši malou hymnu:
„Otvárajte kasíno! Dostal som chuť na víno! Nalejte mi silné červené!“ s tímto hitem začal Ashley, a my se jen přidali.
„A pojďme! Bzum-bzum breke-keke!“ tancoval na stole polonahý CC a my tleskali, no nakonec si na stůl ještě vytáhl mě, Juliet a Ellu. Jeli jsme dál s hity jako:
„Červené vínečko jak višňa! Galánečko moja šidíš mňa! Pozor daj na sébe, budu šídit tébe!“
A já ani nevím, jak jsme se dostali do postele.
Nedělní díl je venku, já jsem dnes taky byla venku a luxusně jsem spadla do kopřiv, drní mi nohy ještě teď :D
Tak omluvte chyby. Snad jste se zasmáli, do komentářů dejte vědět, čemu nejvíce.
S pozdravem Majuš.
MILUJU VÁS <33
ČTEŠ
STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)
Teen FictionPříběh vypráví o dívce jménem Kristen, která se přátelí s Andym Biersackem. Jsou velmi mladí. Co se stane, když je rozdělí? Nezapomene Andy na Kristen ? Čtěte dále....