Open air fest

284 37 2
                                    

Po dvou týdnech znovu v Česku.

Dnešní podvečer začínal, jako každý jiný. Seděli jsme v obýváku, na sedačce, u televize. Neustále nám kluci mluvili do filmu, až jsem je okřikla, aby drželi huby. Pak přišla řada na černý humor, který nás prostě neopustí.

„Víte, jaký je rozdíl, mezi židem a skautem?"

„Ne?"

„Skaut se z tábora vrací." Výbuchy smíchu byly čekané.

„Smrtka stopuje u silnice. Jedno auto jí zastaví a řidič se ptá: "Tak kam to bude?" - "Jen do tamté zatáčky!"

Večer nás napadlo zajet si na jeden Open air fest. A tak jsme taky udělali. I když bylo teplo, černé oblečení jsme zkrátka doma nechat nemohli.

Ashley stresoval, že to nemůže najít. Nemáme kde zaparkovat atd. Nakonec jsme vše zařídili, a bez stresu. Zaplatili jsme vstupné a vzhledem k tomu, že jsme v Česku, tak nás nikdo nepoznával.

„Ahoj!" zdravila jsem kamarády, známé.

„Kdo to jako byl?" zase Ashley.

„Kamarád."

Velice měl strachu, ale pak sami s kluky zmizeli, kdoví kde. Přisedl si ke mně kamarád, kterého jsem už dlouho neviděla. Bylo moc příjemné popovídat si s někým, koho jste dlouho neviděli. A pak to začalo. Kapely rozezněly své nástroje a jelo se.

Po prvních třech kapelách byla přestávka, kdy ke mně přišel jeden opilec, kterého moc dobře znal můj táta. Táhl z něj alkohol snad na sto metrů a my se mu pořád s kamarádem smáli. Válel se tam v brázdě. Byl na káry, klasika. Pořád mi říkal, ať přijedu na prázdniny k babičce, že pokecáme. Pak se mě ptal, jak dlouho mi rostly vlasy, že je měl kdysi taky dlouhé. A tu přestávku jsme s ním nějak přežili. Další polovina kapela šla postupně na scénu a my si to užili, jak jen se dalo a konečně jsme se shledali. Kluci se tam zapovídali s někým. Kapely dokončili svůj díl, ale jelo se dál na muziku s reprobeden. Můj kamarád se neskutečně a doslova ožral a tak jsme ho museli vzít s sebou. Ashley zpáteční cestou neřídil, protože se tady s kluky zřídili, neskutečně. Řídila Ella, já jsem seděla vzadu dodávky a hlídala Ashe a hlavně Robina.

„Ashley! Nabliješ mi do kufru, tak tě vykastruju!" ozval se zepředu Andy.

„Drž pysk! Sám si šrot a jsi rád, že vůbec sedíš!" uzemnila ho Juliet.

Jake a Jinxx nic neříkali, jen kuckali a evidentně jim bylo zle. Ashley mluvil kraviny tipu „Bude válka žížalek a jdu na mrkvobraní." A CC mu oponoval, že když o tom tak mluví, tak asi ví, že má mrkvičku a žížalku, a že já z toho nemám radost. Nakonec jsme se jakžtakž dopravili domů a kluky nechali spát v dodávce.





AHOJDA! Tak pondělí je za náma. Mám vám tolik toho, co říct. V pátek, sobotu nebude žádný díl. Jedu do Jazovic u Znojma na chatu. Jede jen můj táta, děda, brácha, strýc, bratránek a malá sestřenka. Jediná výhoda je, že tam nebudou matky :D No a kvůli tomu nemůžu jít na místní akci, což mě mrzí, ale těch o prázdninách ještě bude. A pak už poslední dramatický týden a story nám pomalu končí, ale klídeček, psát budu dál. Možná bude druhý díl, uvidíme. Každopádně jsem se dnes dozvěděla, že klukům z BVB umřel kamarád, velká kamarád, který byl jako samotný člen kapely a je mi to hrozně líto, je to škoda, z fotech šlo vidět, že to byl super týpek. :(

Vím, že tohle nebude číst, ale i tak zdravím kamaráda Dominika, se kterým jsem se už hodně dlouho neshledala, protože už nebydlí na bytovce ve vesnici, kde bydlí moje babička, každopádně byl v nemocnici a je rád, že je rád. Takže tě zdravím Domasi a věřím, že to dáš.

Moji drazí čtenáři MILUJU VÁS <33

A s láskou vaše Majuš.

STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat