Zelený čtvrtek

350 39 8
                                    

KRISTEN

Protože je dnes zelený čtvrtek a podle tradic se vaší špenát, začaly jsme jej i s holkami vařit dnes k obědu. Kluci šli někam ven.

ASHLEY

David s námi šel podél místní říčky, kde nám ukazoval proutí, které jsme si střihali.

„Ty vole, tak tohle je to proutí,“ díval se na to CC.

„Děláš, jakoby jsi objevil Ameriku,“ zakroutil nad ním Andy hlavou.

Ale to neměl říkat, CC ho tím proutkem švihnul po noze.

„AU! Ty demente, víš, jak to bolí?!“ zaúpěl.

„Takže to bude fungovat, díky pokusný králíku,“ poděkoval CC.

Pak jsme šli k Davidovi.

„Takže takhle se to plete!“ ukazoval nám techniku.

A nebylo to až tak těžké. Během hodinky jsme všichni měli pomlázky.

„Díky moc,“ plácl jsem si s ním.

„Večer přijď!“ dodal jsem u dveří.

„Tak dobře, za málo, chlapci za málo,“ a my odešli.

KRISTEN

Nachystaly jsme na oběd. Kluci akorát přišli. Ashley si zrovna jako první sedl a já před něj postavila talíř se špenátem, bramborami a uzeným masem.

„A to je jako co?“ divně se na to tvářil.

„Chlapče, to je takzvaně špenát, protože je zelný čtvrtek, takže to koukej sníst,“

„Chováš se jako moje máma,“

„Kterou si nikdy neměl, takže ti to teď vynahrazuju,“ sladce jsem se usmála.

„A za to budeš potrestána!“ zavrčel.

„Jo, a pak ses probudil, radši jez, u toho aspoň mlčíš.“

-

VEČER

To přišel David a my se rozhodlu jít do hospody na to zelené pivko. Přes to, že je tady dosti hospod vybrali jsme si jen jednu, která je fakt výborná. Je asi kilometr od našeho domu, takže jsme se aspoň prošli.

V hospodě byla už nálada rozjetá, tak, jak to na vesnicích bývá. Těšilo mě, jak se všichni bavili, bylo to v jejich očích vidět. Okolo půlnoci se jelo dále. Skoro každý objednal celé hospodě panáka na svůj účet a všechny omrzelo jedno zelené pivko před desátou.

No a upřímně? Slušně jsme se našlahali a ve čtyři ráno se vypotáceli z hospody za doprovodu slyšného zpěvu.

„A otvárajte kasíno, dostal sem chuť na víno!“ vyblakoval CC a opíral se o cihlovou stěnu, snažíc se sebevědomě vyjít.

Opodál dřepěl nějaký Franta, který si nedopatřením naložil do kalhot a neví, kam ten náklad má vyklopit. Což je průser, doslova průser.

U silnice Ella s Juliet drželi Andyho a Jakea, kteří chtěli skákat na lesknoucí se silnici, pod dojmem, že je to rybník, ale pak prý, že je voda ještě zamrzlá.

Oči jim svítily jako pouliční lampy. Ashley si stěžoval, že mu je zle a obsah žaludku půjde někomu za límec. Naštěstí jsme je uložili, teda až na Jakea, který když ho chtěla Ella vysvléct z hnusných zadýmených hader křičel „Nech mě ty děvko! Já jsem šťastně zadaný!“ Já jsem teda Ashe taky vysvlékla, sice si něco hudlal pod nosem, ale to bylo jedno. Pak jsem ho složila do postele a on spokojeně usnul. A asi za půl hodiny i já.

HOLA! Zase vás zdravím. Zítra díl asi nebudu, pokud mě nic nenapadne, ale na sobotu už mám díl promyšlený. Každopádně jsem hrozně happy, z té matiky jsem dostala jedničku! Což se musí zapsat minimálně do kalendáře! :D

Tak komentujte, omluvte chyby

MILUJU VÁS <33

S pozdravem Majuš.

STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat