ZMĚNA PLÁNU
Ráno jsme se do kuchyně dostali poměrně brzo. Asi v deset ráno. A u snídaně jsem všem oznámila změny plánu.
„Takže přátelé změna plánu. Volala mi babička, a že ta zabíjačka se přesouvá na čtvrtek, takže dnes pohoda, tabáček doma,“
„Hej, napadla mě taková věc. Co kdybychom tady byli ještě i příští týden, mě to tady dost baví a tak. Navíc bychom mohli jet na hory, slyšel jsem o Jeseníkách, co tu jsou,“ navrhl Andy.
„Andy, nejsi náhodou jasnovidec?“ zeptala jsem se ho.
„Ty jsi fakt kryplín. My víme, že máme jet na hory, vždyť jedou všichni naši rodiče s námi,“ dodal CC.
„Tak to byl blbý pokus, zakamuflovat to, když už to víte,“ uznal nakonec Andy.
„No, takže dnes pohoda, klídeček, tabáček?“ zeptal se ještě Jake.
„Jo, teda pokud nás někdo z ulice nezavolá na kafe, jak je znám, jo a ještě o našich sousedech víte?“
„Nevíme,“
„Tak já něco, málo řeknu. Naši sousedi. Je to pár seniorů. Ten muž by byl v pohodě, kdyby neměl takové oplzlé kecy, narážky a urážky, hlavně v ulici níž pod námi bydlí jedna taky stará paní, a tihle dva to je jedna ruka drbů, a keců tipu jedna paní povídala, takže tak. A my celá ulice ho ještě schválně provokujeme. No a před třemi lety se k nim ještě nastěhovala dcera s manželem. Kteří tehdy měli tři děti. Minulý rok měli čtvrté a teď mají čerstvě páté. Čtyři kluky a konečně holčičku. Nemám nic proti mnoho dětem, ale kdyby byly vychované. To neumí ani pozdravit, drzé to je, no hrůza děs. No to poznáte. Teď není hezky, ale když je hezky tak ten starý děda se opře o náš plot a dívá se nám do zahrady, co děláme. No, takže tak,“ museli jsme se smát.
„Vidíš, že se sousedy jste si tu užili,“ poznamenal Jinxx.
„A užíváte,“ dodal.
„No to jo,“ zasmála jsem se.
„Nedávno roznášel, že teda naproti, no teta, není to moje teta, ale přece jí nebudu tykat. Prostě on nedávno o ní roznášel, že nevaří vlastním odrostlým dětem, protože ji nevidí v kuchyni,“ všichni vybuchli smíchy.
„Jo a je schopný přijít ti do baráku, sednout si na sedačku a počkat si na tebe, naštěstí moje máma ho vždycky za to tak zdrbala, že si to ani nezkusil, krom toho chodí v šest ráno po domech, jestli si s ním nepůjde člověk zahrát šachy, nebo ve dvanáct večer na návštěvu,“
„Tak to bude ještě zajímavé,“ smál se Ashley.
„Před Silvestrem namalovali ty děti naproti Fanymu na auto kosočtverec,“ musela jsem to zmínit.
„Šikovné dětičky,“ uznala Ella.
Začal mi zvonit mobil a já ho hned zvedla.
„Ano?“
„Ahoj Kristen, vy jste doma?“ byla to Zuzka z konce naší ulice.
„Jojo, v neděli jsme přijeli,“
„Rodiče doma nejsou, že?“
„Nene, ti jsou na Slovensku na chatě,“
„Tak přijďte na kafe vy,“
„Jak víš, že nás tu je víc?“ zasmála jsem se.
„Nikdy nepřijedeš sama,“
„To je pravda, jo a slyšela jsem od souseda, že prý si prostitutka, že si táháš tolik chlapů domů,“ smála se a já se musela přidat.
„No co už, tak za deset minut jsme tam,“ vytípla jsem hovor a musela se smát.
„Takže prý jsem děvka, která si domů tahá chlapy,“ smála jsem se ještě víc.
„Super, tak v tom uděláme dědovi ještě trochu bordel,“ měl něco za lubem Ash.
„Kdo do toho jde se mnou?“ zvedl se.
„Ashley, každý tvůj nápad je hovadina, ale jdeme do toho!“ všichni se přidali.
„Takže. Můj plán zní následovně,“ začal.
„Jak půjdeme na to kafe, dědek bude určitě stát u okna a čumět ven. Takže já, místo toho, abych šel ruku v ruce s Kristen, půjde za ruku s CCm,“
„No jistě, drahoušku,“ mávl rukou CC a mluvil jako buzík.
„Ještě si tak budeme vykračovat, pohoupávat se. No a pak půjde Ella za ruku s Jinxxem. Juliet s Jakem a Kristen s Andy a zpátky to bude zase jinak, ok?“
Všichni jsme souhlasili, no a jak jsme řekli, tak jsme udělali. Děda čuměl jako z jara. Div mu brýle nespadly a my si to užívali.
Čauko. Tak vás zase vítám zpátky. Asi víte o té hrůze v Uherském Brodě, který je od nás asi 20km, je to strašné. Každopádně komentujte a omluvte chyby.
MILUJU VÁS <3
S pozdravem Majuš.
ČTEŠ
STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)
Novela JuvenilPříběh vypráví o dívce jménem Kristen, která se přátelí s Andym Biersackem. Jsou velmi mladí. Co se stane, když je rozdělí? Nezapomene Andy na Kristen ? Čtěte dále....