Už jsem tady 14 dní. S malou jsme byli u doktora. Má zápal plic, oboustranný. Můj bratr se absolutně nezmněnil. Jsme tsdy jako králíci v kleci. Vůbec se tu necítím dobře. Chci domů, ale té malé to nemohu udělat. Pořád pláče a můj bratr je věčně opilý. A Isabela? Tak ta se o ni nestará. Je jí to jedno. A já na to taky nemám nervy. Pořád se s nimi hádám, snad o všem. Katty je hrozně malinká, pořád kašle, nemůže ani spát. Je mi jí hrozně líto, vzhledem k tomu, jak debilní má rodiče, zejména její matka, které je evidentně ukradená a která kouřila a pila už když ji čekala. A právě teď mě můj bratr okradl o peníze.
Je to těžký. Pořád jsou to její rodiče, oni mají za ni zodpovědnost. A ona vyrůstá pod jejíma rukama, oni se oni mají starat. Chci jim nějak pomoct, ale tohle je ztracený případ. A už zase odešli. Zase mě tady nechali s malou samotnou. Nedokážou se postarat o ni. Proč si ji teda kurva pořizovali? Proč? Tady hlava zůstává stát a já to už nedávám. Prostě je to pořád můj bratr. Ale tohle je už moc.
Vzal mi peníze a odešel do hospody, opět se ožrat. Jako skoro každý den. Isabela je neschopná matka. Naprosto neschopná. Je zase někde v trapu.
„Pšš!" utěšuji malou na mém rameni, která opět pláče. Už ani tak nekašle, jen pláče.
A tohle je už na mě moc. Balím si všechny věci. Balím malou a věci pro ni. Nemůžu ji tady nechat. To prostě nejde. Letenky nazpět mám a tak jen ohlašuju můj příjezd, ať na mě čeká na letišti svému, už manželi. Chtělo se mi brečet z chování mého bratra a jeho tak moc úžasné krávy Isabely. Tohle je na mě už moc a nechápu, jak jsem to tady mohla tak dlouho vydržet. Vyšla jsem se svými zavazadly a malou v náručí z tohoto bytu, zamkla jej a už ho nechci nikdy vidět. Před domem už stál taxi, který mě vezl na letiště.
V letadle malá usnula a já byla konečně ráda, že jsem odtamtud odešla.
ZDRAVÍM! Tak jak jde život? U mě pohoda, tento týden zatím. Jsem dneska hrozně nachozená. Tak komentujte!
MILUJU VÁS <33
(Batmanko, pokud tohle čteš, tak doufám, že jsi poznala naté fotce kterou jsem ti poslala, toho kluka úplně vpravo :D )
S láskou vaše Majuš.
ČTEŠ
STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)
Novela JuvenilPříběh vypráví o dívce jménem Kristen, která se přátelí s Andym Biersackem. Jsou velmi mladí. Co se stane, když je rozdělí? Nezapomene Andy na Kristen ? Čtěte dále....