Do pokoje vtrhl Andy, že musíme vstávat. „Andy kolik je hodin?“ zamžourala jsem očima. „Asi osm,“ odpověděl ledabyle a zvedal něco ze země. „Cože, ty nás budíš v osm hodin?“ „Je Štědrý den,“ zvedl něco ze země, vytáhl to za jeden prst a pozdvihl obočí. „Andy! To je moje!“ okřikla jsem ho. Byla to moje podprsenka. „No to bylo tvoje,“ „Ty si to bereš?“ smál se Ashley. „Nejsem ty a navíc je to roztrhnuté,“ „Ashley, já tě zabiju!“ smáli jsme se. „Hej Andy, můžeš mi říct, co to máš na té palici?“ nechápal Ash. „No co, jsou ty Vánoce, takže čepice nesmí chybět, tak já jdu, žádné nemravnosti a za 10 min vás chci vidět dole,“ vykoukl a pohrozil nám ze dveří. My jsme se jen smáli. Vstala jsem, vzala si oblečení a zamířila do koupelny. Překvapivě v ní nikdo nebyl. „Mám to ale štěstí,“ pomyslela jsem si a zamkla za sebou. Osprchovala jsem se, oblékla se, rozčesala si vlasy, namalovala se a vyčistila jsem si zuby, mohla jsem vyrazit mezi lidi. Sešla jsem schody. Naskytl se mi pohled na naše matky, které pobíhali všude okolo, chystali cukroví, večeři, no bylo toho moc. Otcové zdobili chatu s rukama. Dokonce i můj táta zavolal Ashe. Víte, moji rodiče, vždycky chtěli takovou tu slušnou holčičku v růžových šatičkách, s blonďatými vlasy, které miluje nakupování a kluk ji dostane na každé sladké slůvko. Což já opravdu nejsem. Ale nějak se s tím srovnali, hlavně máma.
Vánoční nálada vládla celým domem, celkem se divím, že stromeček už taky nezpívá koledy. Ale přesto mám Vánoce ráda. Andy poskakoval po celém domě, jako kdyby si něčeho šlehnul. Jake se válel po pohovce, než ho z ní jeho táta vyhnal. Ella a Juliet uklízeli horní patro. Jinxx a CC hráli na schovávanou, než jim to rodiče zatrhli a museli pomáhat a já jsem nevěděla, ke komu se mám přidat a s čím jít, komu pomoct. „Kristen!“ zvolala na mě máma z kuchyně. Přišla jsem tam a máma mi hned dala do ruky vařečku s tím, že musím kontrolovat polévku. „Mámo!“ volal táta z venku. Všichni se tam nahrnuli, aby se podívali na tu výzdobu a okomentovali nedostatky. Já jsem tam nešla, kontrolovala jsem polévku, když v tom mě někdo chytil zezadu za boky a přisunul se ke mně. Byl to Ashley. Začal mě líbat na krk a já se svíjela. „Počkej,“ položila jsem vařečku a otočila se k němu čelem. Instinktivně jsem mu ruce obmotala okolo krku. Když v tom přišel Andy a odkašlal si. Okamžitě jsme se od sebe odtrhnuli a dělali, jakože každý dělá něco jiného. „No já vás nenapráskám, ale kroťte se, rodiče mají oči všude, ale tebe Ashley chápu, taky občas prostě musím!“ smál se a já po něm hodila utěrku. Zasmál se a odešel. Pak se všichni znovu nahrnuli do domu a pokračovali v tom, čeho zanechali. Myslím, že tyto Vánoce budou perfektní. Ashley byl nějaký divný, šel nějak smutně do pokoje. Andy, pohodil hlavou, jako abych za ním šla a pohladil mě po rameni. Vyběhla jsem schody a vtrhla do pokoje. Ashley seděl na posteli a obličej měl skryt v dlaních. Sedla jsem si k němu a pohladilo ho po zádech. „Copak?“ zeptala jsem se ho. Otočil se ke mně. Jeho oči byly plné bolesti, smutku a žalu. Objal mě a začal povídat. „Lásko, uvědomil jsem si, že všichni tady mají rodiče, já je nemám, hrozně mě to mrzí a nějak na mě ty vzpomínky, i když si je moc nepamatuju, padly, ale mám tady tebe,“ dořekl. Slzy se mi hrnuly do očí. „Ty jsi můj nekrásnější dárek, který jsem si jen mohl přát,“ dokončil. To už mi slzy stékala po tváři. „Proč mi bereš slova?“ polkla jsem a odtáhla se od něj. Ukazováčkem mi setřel slzu a usmál se. „Děkuju,“ znovu jsem ho objala. „Za co?“ nechápal. „Za to že jsi,“ vydechla jsem. Najednou se CC objevil na balkonu a zařval. „Už jste jak z té reklamy „MERCI, za to že jsi!“ My jsme se začali smát. „Nedělejte dojáčky a pojďte dolů!“ houkl na nás. Poslechli jsme ho a šli jsme dolů. Sedli jsme si na pohovku a sledovali nějakou pohádku. Všechno bylo, dá se říct, připravené a hotové. Všichni jsme tak nějak polehávali u televize, ujídali cukroví a bavili se. Venku si to do parády vzala tma, která postupně všechno zahalila pod svá černá křídla. Vločky stále padaly a okouzlovaly tenhle večer. Takový zvyk, všichni jsme se teple oblékli. Do termosky vzali svařák a hrnečky a vyšli ven. Můj táta nezahálel a začal rozlévat i slivovici. Všichni, protože slivovici neznají, dělali borce, že je slabá, když ji ochutnali, začali kašlat a odvolávali to, co říkali, ale chutnala jim. Zpívali jsme koledy a všechno bylo dokonalé, bavili se a smáli se. Pak jsme všichni zalezli zpět do chaty a šli se připravit. Já si šla dát sprchu, když v tom mi přímo před nosem tu sprchu obsadil CC. „Můžeš se osprchovat semnou!“ smál se. „Na to zapomeň,“ odešla jsem a než se CC připraví, vybrala jsem si oblečení. Byly to upnuté černobílé šaty se vzorem, k tomu jsem si vzala černé boty na podpatku. CC sprchu konečně uvolnil a já jsem tam okamžitě šla. Dala jsem si sprchu, namalovala se a vyčistila si zuby, nakonec jsem se oblékla. Všichni už byli dole. Jen já, Juliet a Ella jsme ještě dodělávali náš zevnějšek.
Vyšla jsem z pokoje a scházela schody, pod nimi stál Ashley v celé své kráse a jako správný muž mi podal ruku, čímž mi pomohl ze schodů. Děkovně jsem se na něj usmála. „Jsi nádherná,“ zavrněl mi do ucha. Všichni jsme připravili jídlo na stůl. Stůl jím přímo přetékal. Usedli jsme ke stolu a naši otcové pronesli pár slov a připili jsme si vínem. Všechno bylo dokonalé, najedli jsme se k prasknutí, ale bylo to výborné. Pak jsme všichni postupně snesli dárky ke stromečku a začali je rozbalovat, a co by to byly Vánoce bez zvonečku? Samozřejmě ani na to Jinxx nezapomněl a zazvonil. Dostala jsem neuvěřitelné množství úžasných dárků, mezi nimi byla i nová basová kytara, ale ten nejúžasnější dárek byl ASHLEY….
Tak tady je ten Vánoční speciál. Doufám, že se líbí. Užijte si dnešní den naplno.
S pozdravem Majuš
ČTEŠ
STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)
Teen FictionPříběh vypráví o dívce jménem Kristen, která se přátelí s Andym Biersackem. Jsou velmi mladí. Co se stane, když je rozdělí? Nezapomene Andy na Kristen ? Čtěte dále....