FLAŠKA
Ten pocit, když vás ráno přítel budí je nejhorší.
Včera jsme se dostali nějakým způsobem domů. Jo asi Ella řídila, myslím.
„Ashley, ty víš, jak buzení nesnáším, příště tě uvážu někam,“
„No jasně, uvaž pouty,“ smál se.
„Jsi vtipný, velice,“
Odpoledne panovala stejná nálada. Dívali jsme se na nějaký film.
„Má hodně tvrdé rysy,“ řekla Juliet na jednoho chlapa v tom filmu.
„Co má tvrdého?“ nakoukl Andy z kuchyně a my vybuchli smíchy.
„To bych se na to napil,“ upil si z pohárku CC.
„No to teda potěš kokot,“ uznal Ash.
„Hej já se docela těším na ty Jeseníky, to zas budeme na šráky, ty vole před rodiči,“ říká Jinxx.
„No právě, to bych nechtěl dostat fackando od rodičů, za to, že budu na šráky,“ smál se Ash.
„No ty můžeš dostat fackando od našich,“ uzemnila jsem ho hned.
„Nějak ten večer utekl, ale noc je ještě mladá!“ zvolal CC a dal na stůl prázdnou lahev, kterou hned roztočil.
Padlo to na Jinxxe. „Hej Jinxxi, díval jsem se na tu tvojí káru zevnitř, probůh, co to máš za auto? Pohřebák, že tam máš křížek?“ začal se ptát Andy.
„To je chevrolet ty hovado,“
„Tak drhá Kristen, kolik borců si měla v posteli?“ otázal se mě Jake.
„Vy jste fakt idioti, už nemám žádný náramek a ani nic, co bych mohla dát na fant,“
„No právě o to jde, teď tady jsou peprné otázky, aby ses svlékla,“ dodal CC.
„No jasně, kvůli tobě ne? Přiznám se, v posteli byli jen tři a čtvrtý je Ash,“
„A taky není poslední co?“ smál se přiopilý Jinxx.
„Abych ti nedal fackando,“ vyhrožoval Ash.
Najednou Andymu zavolal na mobil Erik, že je v Česku.
„No co neřekneš, no stav se ty šoure,“ odpověděl mu.
Během půl hodiny tu byl i Erik a jelo se dál.
Já už jsem musela sundat i mikinu. Ashley tričko, Erik sundal kalhoty. Ostatní byli bez doplňků a na mě se každý vyžíval i vzhledem k tomu, že jsme byli pod vlivem alkoholu.
„Kristen, moje drahá Kristen, prozraď mi tady do ouška, jestli si Ashleymu už vykouřila,“ naklonil se ke mně CC a ruku mi přehodil přes ramena, což mi vůbec nevadilo.
„Můj drahý CC, to ti neprozradím,“ a sundala jsem si tričko.
Všichni čučeli jak z jara no, co už.
„Víš co Purdy, běž si po svém,“ napomenul ho Jake.
„Po svém si jít nemohu, tak dlouhého ho nemám,“ okamžitě jsme se začali smát a nemohli dalších deset minut.
Tímto proslovem Ashley zakončil dnešní večer a my se odebrali do svých postelí…
CHci poděkovat za předešlé komentáře, kterých už je dohromady něco přes 300. Je to neuvěřitelné, a chce se mi brečet.... A to hlavně kvůli komentářům MRSBatmanJAC, to je prostě nepopsatelné, co ona dává do těch komentářů.....je úžasná a úžasně komentuje...
Chci vám poděkovat ještě za všechny vote a za prostě číslo, které už je skoro 20K přečtení. Tohle, ani, ani ve snu se mi tohle nezdálo.....
MILUJU VÁS A HROZNĚ MOC DĚKUJU!
S pozdravem Majuš.
ČTEŠ
STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)
Teen FictionPříběh vypráví o dívce jménem Kristen, která se přátelí s Andym Biersackem. Jsou velmi mladí. Co se stane, když je rozdělí? Nezapomene Andy na Kristen ? Čtěte dále....