Pavouk

341 40 14
                                    

ASHLEY

„Kluci! Pojďte se na něco podívat!“ zařval jsem na kluky z obýváku, když jsem měl na klíně notebook a holky ještě spaly.

Chlapci přiběhli ve chvilce a já jim hned ukazovat text k přečtení.

Na Zelený čtvrtek chodí hodně lidí hlavně do hospod na zelené pivo, nebo na jiné zelené alkoholické nápoje.

Dále o víkendu většinou ženy barví vajíčka, pečou beránka, velikonoční výzdoby po celém interiéru domů nechybí, také samozřejmě chystají nějakou tu výslužku pro koledníky. Kteří o víkendech pletou pomlázku, se kterou budou „šlahat“ dívky, nebo u hranic se Slovenskem i polévat vodou.“

U té poslední věty se všichni zarazili.

„Jaká pomlázka?“ zeptal se Andy.

Tak jsem si, o tom zjistili víc, plete se to z prutů a jemně se s tím bijí holky. To nás samozřejmě zaujalo, přece jenom nejsme žádní něžní romantici.

Hned jak jsme věděli, z čeho se to plete, vyběhli jsme okamžitě ven hledat ty tzv. pruty.

„Není to tohle?“ ptal se nás CC a v ruce držel list okrasné trávy.

„Ty jsi ocas,“ usoudil Jake.

Nakonec jsme se rozhodli, že si to upleteme až v Česku, protože tady to z těmi voly nepůjde.

-

CESTA DO ČESKA

KRISTEN

Po zmatcích doma, kdy každý hledal všechno, jsme se zdárně vypravili a už sedíme v letadle. Je brzo ráno a měli bychom v Česku být okolo sedmé večer.

Let byl dlouhý, většina z něj se prospala, nebo jsme dělali kraviny, jako vždy. A když letuška oznámila, že jsme na místě, polil mě pocit natěšení. No, ovšem ten ze mě velmi brzo vyprchal, když jsme vystoupili. Neskutečná zima a my byli jen v krátkých rukávech. Já ještě a Ashley nátělník. Ostatní krátké rukávy, a všichni tenké džíny. Mikiny jsme měli zaházeny kdoví, kde v kufru.

„Ajéje, toho jsem se bál,“ drkotal zuby CC.

No to by bylo ještě v pohodě, ale jakmile nás čekal asi o 500 metrů dál, můj dobrý kamarád David, začalo sněžit, no jo Apríl no.

„No to si děláte prdel?“ podíval se k nebi Jinxx.

„Jaká je výhoda letního času v Česku?“ zeptala jsem se.

„No, že se můžeme o hodinu dél sáňkovat,“ i přes tu zimu z nás smíchy vyšel.

„Hej jak tady jeli ti Američani s konvoji tak jen „To čumíte Bolševici, co nám jede po ulici.“ Dodal Ashley a my nemohli smíchy.

David nás naložit do transitu a my vyjeli směr domov, kde jsme byli asi o hodinu později. A znova ten pocit, sice tady nejdou a pravděpodobně až do pondělí nebudou moji rodiče, ale miluju to tady, všechno.

Pozvala jsem k nám i Davida, přece jen tu bude dost místa a ten po přesvědčování souhlasil.

Když jsme s Ashem vybalovali nahoře v našem pokoji, v tu chvíli se mi málem zastavil dech. Jen tak jsem vybalovala, když v tom se na mě otočil Ashley s nechutným, velkým, chlupatým pavoukem.

„Kristen? Podívej, co mám?“ ještě si ho nechal lozit po ruce.

„A-Ashley! Okamžitě s tím vypadni!“ zaječela jsem na něj a stoupla si nepostel, tisknoucí svá záda ke stěně.

„Ale vždyť je tak milý!“ prohlížel si ho.

„Purdy! Ihned s tím vypadni, nebo tě nakopu tam, kam nechceš a ani nemusí být Velikonoce, pokud chceš barevná vajca!“

„Nenene, to je dobrý, já už ho odnesu pryč,“ hned věděl, že jsem toho 100% schopná.

Už po deváté večer já, Ella a Juliet jsme šly do našeho pokoje, kde holky chtěly vidět všechny mé staré fotky. Tak jsme kluky nechaly dole samotné.

ASHLEY

Hned jak holky odešly nahoru, využil jsem toho, protože David je rodilý Čech.

„Hej Davide, jak se plete ta pomlázka?“

„No, víte co, všichni zítra přijďte ke mně domů a já vám vše s vysvětlením ukážu,“

„Předem moc díky, my bychom to dohromady nedali,“

„Za málo,“ usmál se.

No a večer? To se jela zásadně flaška, plno alkoholu, hudby, cigaret, no prostě jak to u nás bývá zvykem. Vůbec jsem nečekal, že se to tak rozjede, ale rozjelo se to velice slušně. Úkoly byly úchylné, třeba já jsem musel vysvléct Kristen tričko, přede všema. Ale tak po pár panácích to nebyl problém….

Zdravím vás, tak konečně je před náma 5 dní vola! JUPPÍÍÍ :3 Dnes jsem měla opravdu náročný den ve škole, ale ještě jdu ven, trochu se odreagovat.

Tak by mě moc potěšil, nějaký hezký komentík :33

MOC VÁS MILUJU <33

S pozdravem Majuš.

STORY OF MY COMPLICATED LIFE (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat